Ανάβει η μάχη της κερκίδας στη συνδρομητική

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ανάβει η μάχη της κερκίδας στη συνδρομητική
Οι φιλοδοξίες του ΑNT1 από το Mουντιάλ - Οι προσδοκίες Nova - Cosmote TV για Ευρωλίγκα και Champions League.

Θέση μάχης για την διεκδίκηση αθλητικού περιεχομένου παίρνουν σταδιακά οι δύο μεγάλοι, εγχώριοι παίκτες της συνδρομητικής τηλεόρασης,, Cosmote TV και Νova, την ώρα που το ιδιωτικό κανάλι του Ant1 ξεκινά εντατικές προπονήσεις για το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου.

Σχεδόν ένα μήνα πριν την έναρξη του FIFA World Cup 2022 στο Κατάρ, ο ΑΝΤ1, που έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης, έχει έτοιμη την δική του 11άδα, που θα επιφορτιστεί με τις μεταδόσεις των αγώνων, αλλά και τις ειδικές εκπομπές που θα προβάλλουν καθημερινά τα όσα συμβαίνουν στα γήπεδα του ανεξάρτητου Εμιράτου της Μέσης Ανατολής. Η ομάδα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Cosmote TV και δηλώνει έτοιμη να ανταπεξέλθει σε κάθε ιδιαιτερότητα που παρουσιάζει το επερχόμενο Μουντιάλ.

Να θυμίσουμε ότι το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου διεξάγεται για πρώτη φορά χειμώνα (στο δίμηνο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου) και όχι καλοκαίρι και για πρώτη φορά σε χώρα του αραβικού κόσμου. Παράλληλα βέβαια είναι και η πρώτη φορά που την αναμετάδοσή των αγώνων του αναλαμβάνει ένα ιδιωτικό τηλεοπτικό κανάλι (ΑΝΤ1) και όχι η ΕΡΤ, επιλέγοντας να μεταδώσει τους μισούς από τους αγώνες μέσα από την νέα συνδρομητική του πλατφόρμα, ANT1+.

Για την ακρίβεια, το σύνολο των 64 αγώνων, από το εναρκτήριο παιχνίδι, στις 20 Νοεμβρίου, έως τον μεγάλο τελικό στις 18 Δεκεμβρίου θα προβληθεί από το ειδικό θεματικό κανάλι FIFA World Cup του ΑΝΤ1+, ενώ 32 αγώνες θα μεταδοθούν από τη συχνότητα του ΑΝΤ1. Το γεγονός εγκαινιάζει νέες δυνατότητες στους έλληνες ποδοσφαιρόφιλους. Σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν τα στελέχη του ANT1 σε πρόσφατη παρουσίαση για την αναμετάδοση της διοργάνωσης, για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα υπάρχει η δυνατότητα για παρακολούθηση όλων των αγώνων από όλες τις συσκευές, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορεί κανείς να δει έναν αγώνα ζωντανά μέσα από το smartphone, το tablet ή τον υπολογιστή του. Επίσης όλοι οι αγώνες θα είναι διαθέσιμοι on demand μετά τη ζωντανή μετάδοση, για ετεροχρονισμένη θέαση στο ΑΝΤ1+, ενώ θα υπάρχουν και αθλητικές εκπομπές που θα αναλύουν τα όσα συμβαίνουν στα γήπεδα του Κατάρ. Τέλος οι φίλαθλοι που θα επιλέξουν να παρακολουθήσουν τους αγώνες από την συνδρομητική πλατφόρμα του ANT1, θα έχουν ανάλυση full HD (1080p), δηλαδή καλύτερη ποιότητα εικόνας σε σχέση με την ανάλυση 720p του ελεύθερου καναλιού.

Σε κάθε περίπτωση όμως για να παρακολουθήσουν και τους 64 αγώνες και να αποκτήσουν τα προαναφερθέντα προνόμια θα πρέπει να έχουν προχωρήσει σε σχετική συνδρομή, η οποία ενόψει και του Μουντιάλ διατίθεται σε προσφορά - 19,99 ευρώ για τους επόμενους έξι μήνες.

Σημειωτέον ότι η πλατφόρμα του ΑΝΤ1+ έκανε τα πρώτα της βήματα την περασμένη άνοιξη προσφέροντας 14 ημέρες δωρεάν πρόσβαση και στη συνέχεια 3 μήνες έναντι 4,99 ευρώ το μήνα, πριν καταλήξει στη μηνιαία συνδρομή των 7,99 ευρώ. Το τελευταίο διάστημα ωστόσο, με την προσφορά που τρέχει ενόψει του Μουντιάλ, η μηνιαία συνδρομή έπεσε στα 3,33 ευρώ το μήνα. Με αυτό το ποσό οι τηλεθεατές έχουν πρόσβαση στους αγώνες αλλά και στο ψυχαγωγικό τηλεοπτικό περιεχόμενο του ANT1+, το οποίο όλο και αυξάνει.

Παρότι η βασική συνδρομή των 7,99 ευρώ το μήνα, δεν κρίνεται ιδιαιτέρως ανταγωνιστική, ειδικά σε σχέση με τις διεθνείς πλατφόρμες που έχουν κάνει την εμφάνισή τους στη χώρα μας, οι προσφορές που έχουν τρέξει μέχρι στιγμής, έχουν φέρει πολυάριθμους συνδρομητές στον ΑΝΤ1+, όπως επεσήμαναν τα στελέχη του Ομίλου.

Αλλάζουν οι ισορροπίες στην αγορά

Η ανταπόκριση όμως στο αθλητικό περιεχόμενο μετά και την προβολή του Μουντιάλ, θα επηρεάσει σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς τόσο την εμπορική πολιτική για την συνέχεια όσο και τα τα σχέδια του ΑΝΤ1 για την προσθήκη αθλητικού περιεχομένου στην πλατφόρμα που έχει δημιουργήσει. Οι αποφάσεις θα παρθούν σίγουρα σε δεύτερο χρόνο. Σε περίπτωση όμως που είναι θετικές, θα μπορούσαν να φέρουν ανακατατάξεις σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, που ήδη μεταλλάσσεται.

Να θυμίσουμε ότι η συγχώνευση των Nova-Wind έχει προσθέσει περί τους 80.000 συνδρομητές στο χαρτοφυλάκιο της EON-NOVA, η ένταξη του Disney+ στην Vodafone TV έχει φτάσει την συνδρομητική της βάση κοντά στις 150.000 ενώ η απόκτηση του μεγαλύτερου μέρους του ελληνικού πρωταθλήματος Super League συμπεριλαμβανομένου και του Ολυμπιακού στην Cosmote TV, έχει φέρει σταθερή αύξηση στους συνδρομητές τηλεόρασης στο γήπεδο της τελευταίας- οι συνδρομητές της αριθμούσαν τις 642 χιλιάδες στις 30 Ιουνίου, αυξημένοι κατά 10,8% σε ετήσια βάση.

Ξεκινά η μάχη για Euroleague και Champions League

Οι ισορροπίες βέβαια θα μπορούσαν να αλλάξουν προσεχώς καθώς επίκειται η διεκδίκηση βασικών αθλητικών γεγονότων από τους πρωταγωνιστές της εγχώριας pay TV, Cosmote TV και Nova. Στο τέλος του τρέχοντος έτους οι δύο μεγάλοι παίκτες αναμένεται να πλειοδοτήσουν για την αποκλειστική αναμετάδοση των αγώνων της Euroleague ενώ το επόμενο έτος, θα ξεκινήσουν οι διαβουλεύσεις και για τους αγώνες του Champions League, με στόχο η διαδικασία να ολοκληρωθεί το τελευταίο τρίμηνο του 2023.

Σημειωτέον ότι η Euroleague αποτελεί σήμερα ένα από τα σημαντικά assets της Nova (το εν ισχύ συμβόλαιο με την Euroleague ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2023) ενώ το Champions League ενισχύει τα τελευταία χρόνια το τηλεοπτικό γήπεδο της Cosmote TV ( το εν ισχύ συμβόλαιο δίνει τα δικαιώματα τηλεοπτικής μετάδοσης στην Ελλάδα των ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων της UEFA έως το 2024).

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες και οι δύο συνδρομητικές πλατφόρμες θα διεκδικήσουν σθεναρά τις προαναφερθείσες αθλητικές διοργανώσεις. Ωστόσο στην περίπτωση που τα ποσά αυξηθούν, κάτι που φημολογείται εντόνως το τελευταίο διάστημα, θα είναι δύσκολο κάποιος από τους δύο να αποκτήσει την αποκλειστική αναμετάδοση και των δύο, ειδικά μετά την αύξηση του «λογαριασμού» της Premier League. Αξίζει να αναφερθεί ότι το τρέχον συμβόλαιο που είχε συνάψει η Nova για την Ευρωλίγκα ήταν από τα πιο υψηλά. Παρόλα αυτά αναμένεται ότι οι αξιώσεις θα ανέβουν, ειδικά αφού η διοργάνωση περιλαμβάνει τα brand names του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, αν και όχι στα δυσθεώρητα ύψη που φημολογείται κατά διαστήματα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Συνεργασία Ant1 - Cosmote TV για το Μουντιάλ

Έρχονται αυξήσεις στις τιμές του Disney+

Netflix: Συνέτριψε τις προσδοκίες των αναλυτών - Με 2,41 εκατ. νέους συνδρομητές στο γ' τρίμηνο

gazzetta
gazzetta reader insider insider