WSJ: Η Netflix «βλέπει» 40 εκατ. νέους συνδρομητές από το πακέτο των διαφημίσεων

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
WSJ: Η Netflix «βλέπει» 40 εκατ. νέους συνδρομητές από το πακέτο των διαφημίσεων
Η Netflix προβλέπει πως μόνο στην αγορά των ΗΠΑ το νέο πακέτο χαμηλότερου κόστους θα της αποφέρει 13,3 εκατ. νέους συνδρομητές.

Η Netflix προσδοκά πως το νέο πακέτο με διαφημίσεις που αναμένεται να λανσάρει στην streaming πλατφόρμας της θα της προσφέρει δεκάδες εκατ. νέων συνδρομητών, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Όπως αναφέρει η WSJ, επικαλούμενη πηγές της Netflix, η εταιρεία αναμένει πως το νέο συνδρομητικό πακέτο χαμηλότερου κόστους θα της αποφέρει 40 εκατ. νέους συνδρομητές μέχρι το γ' τρίμηνο του 2023.

Ο εν λόγω αριθμός αναφέρθηκε από την Netflix σε επιστολή της προς τους υποψήφιους αγοραστές διαφημιστικού «χρόνου».

Η Netflix προβλέπει πως μόνο στην αγορά των ΗΠΑ το νέο πακέτο χαμηλότερου κόστους θα της αποφέρει 13,3 εκατ. νέους συνδρομητές.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Επίδομα αδείας: Πώς υπολογίζεται και πότε δίνεται - Τι αλλάζει με το νέο Εργασιακό

Προσλήψεις 100 ανέργων στον «αμαρτωλό» ΟΠΕΚΕΠΕ

Οικισμοί κάτω των 2.000 κατοίκων: Μέχρι πότε θα ισχύουν τα υφιστάμενα όρια – Ποιοι μπορούν να χτίσουν

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider