Η Volvo δίνει 1,2 δισ. ευρώ για νέο εργοστάσιο ηλεκτροκίνησης στη Σλοβακία

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Volvo δίνει 1,2 δισ. ευρώ για νέο εργοστάσιο ηλεκτροκίνησης στη Σλοβακία
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Αναμένεται να τεθεί σε πλήρη παραγωγή το 2026, με δυνατότητα παραγωγή έως και 250.000 οχημάτων ετησίως.

Το ποσό των 1,2 δισ. ευρώ θα διαθέσει η Volvo για τη δημιουργία ενός νέου εργοστασίου, αποκλειστικά παραγωγής ηλεκτροκίνητων οχημάτων, στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με το Reuters, το εργοστάσιο θα βρίσκεται στο Κοσίτσε, στα ανατολικά της Σλοβακίας και αναμένεται να τεθεί σε πλήρη παραγωγή το 2026, με δυνατότητα παραγωγή έως και 250.000 οχημάτων ετησίως.

Θα είναι το τρίτο συνολικά εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων της Volvo στην Ευρώπη και το πρώτο μετά από την έναρξη λειτουργίας της μονάδας της εταιρείας στην Τορσλάντα της Σουηδίας το 1964 και στη Γάνδη του Βελγίου το 1965.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Μεταβιβάσεις ακινήτων: Σε δυο ταχύτητες οι εισπράξεις τον Απρίλιο, σε άνοδο γονικές παροχές και δωρεές

Το ρεκόρ 17 ετών στο ΧΑ - Η Ελλάδα στο space economy - Το 10% που κάνει τη διαφορά

Τα πολιτικά δώρα στη ΝΔ - Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια της ΕΛΑΣ - Η «σιωπηλή μεταρρύθμιση»

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider