Με τη «βούλα» στην ΑΚΤΩΡ το οδικό τμήμα «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος» του ΒΟΑΚ

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Με τη «βούλα» στην ΑΚΤΩΡ το οδικό τμήμα «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος» του ΒΟΑΚ
Επισήμως προσωρινός ανάδοχος η θυγατρική της Ελλάκτωρ για το έργο των 186 εκατ. ευρώ με έκπτωση 7,1%. Τι περιλαμβάνει το project.

Επισήμως στην κατασκευαστική εταιρεία ΑΚΤΩΡ, θυγατρική του ομίλου Ελλάκτωρ, καταλήγει το μεγάλο project της υλοποίησης του οδικού τμήματος «Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος», ένα από τα «κομμάτια» του ΒΟΑΚ, το οποίο προχώρησε με δημόσιο μοντέλο.

Υπενθυμίζεται ότι στον διαγωνισμό για το έργο ύψους 186.000.000 ευρώ (συµπεριλαµβανοµένου Φ.Π.Α. 24% και προαίρεσης 17.000.000 ευρώ) είχαν δείξει ενδιαφέρον και οι ΤΕΡΝΑ, ΑΒΑΞ, Μυτιληναίος, που ακολούθησαν στη σειρά μειοδοσίας, ωστόσο, η ΑΚΤΩΡ έδωσε την καλύτερα οικονομική προσφορά (στις 22/02) και κέρδισε τη σύμβαση με ποσοστό έκπτωσης 7,1%.

Στα τέλη Φεβρουαρίου η Επιτροπή Διαγωνισμού έλεγξε τους φακέλους συμμετοχής, τις τεχνικές προσφορές και εισηγήθηκε ομόφωνα την ανάθεση της σύμβασης κατασκευής του έργου στην «ΑΚΤΩΡ». Προ ημερών μόλις ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής, αποφάσισε την έγκριση του πρακτικού αποσφράγισης και αξιολόγησης προσφορών, ορίζοντας την ΑΚΤΩΡ ως προσωρινό ανάδοχο, με την κατασκευαστική του γκρουπ Ελλάκτωρ να εντάσσει επισήμως ένα επιπλέον έργο στο «καλάθι» με το ανεκτέλεστο.

Το έργο «Μετατροπή σε αυτοκινητόδρομο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης τμήμα: Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος στη Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου» αφορά στη μελέτη και κατασκευή των έργων βελτίωσης του τμήματος «Νεάπολη - Αγ. Νικόλαος», του ΒΟΑΚ, µε διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού, συνολικού μήκους 14 χλμ. και τη μετατροπή του σε αυτοκινητόδρομο.

Το συγκεκριμένο τμήμα αποτελεί τη συνέχεια προς τα ανατολικά του τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη, θα υλοποιηθεί µε βελτίωση της διατοµής και της γεωμετρίας της υφιστάμενης σήμερα Ν.Ε.Ο. Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος και αποτελεί μέρος του συνολικού έργου του Β.Ο.Α.Κ., που αναπτύσσεται σε μήκος περίπου 300 χλμ. και εκτείνεται από τον Κίσσαβο μέχρι τη Σητεία.

Αναλυτικά, το έργο αφορά στη βελτίωση – διαπλάτυνση του υφιστάμενου τμήματος Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος σε 4ιχνη αρτηρία µε δυο λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, διαχωρισμένου καταστρώματος κυκλοφορίας, συνολικού πλάτους 22,50 m.

Στο αντικείμενο του προς κατασκευή έργου περιλαμβάνεται η εκτέλεση των κάθε είδους χωματουργικών εργασιών (µε τα σχετικά έργα δανειοθαλάµων και αποθεσιοθαλάµων), τεχνικών έργων (Γεφυρών, έργων μερικής ή ολικής κάλυψης λωρίδων (Cut & Cover), Άνω & Κάτω Διαβάσεων, οχετών, τοίχων, κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεων, κ.λπ.), έργων ευστάθειας πρανών και βελτίωσης συμπεριφοράς των έργων έναντι υποχωρήσεων (εξυγιάνσεις, τυχόν απαιτούμενα αντίβαρα, κ.λπ.), οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης (κατακόρυφης και οριζόντιας), ασφάλισης, περίφραξης των οδικών έργων, αποχέτευσης - αποστράγγισης, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων (οδοφωτισµού, σηματοδότησης κ.λπ.), εγκατάστασης πρασίνου, συντήρησης πρασίνου, μετατόπισης – αποκατάστασης δικτύων ΟΚΩ.

Στο έργο, µε δικαίωμα προαίρεσης υπέρ του Δημοσίου, περιλαμβάνεται και η βελτίωση διατοµής και γεωμετρίας της Π.Ε.Ο. Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος, για την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου και των συνοδών έργων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΒΟΑΚ: Έρχεται η τελική φάση για τη mega σύμβαση των 1,1 δισ. ευρώ

Σε ΤΕΡΝΑ-Άκτωρ-Intrakat η επέκταση της Λεωφ. Κύμης, σε Άκτωρ ο ΒΟΑΚ, σε Μυτιληναίο η παράκαμψη Χαλκίδας

gazzetta
gazzetta reader insider insider