Adidas: Πρόγραμμα επαναγοράς 1,5 δισ. ευρώ, μετά από την πώληση της Reebok

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Adidas: Πρόγραμμα επαναγοράς 1,5 δισ. ευρώ, μετά από την πώληση της Reebok
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Αναμένεται να ξεκινήσει εντός του Μαρτίου και να ολοκληρωθεί εντός του γ' τριμήνου του 2022.

Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών, αξίας έως και 1,5 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε πως θα «τρέξει» άμεσα η Adidas, στο πλαίσιο της πώλησης του μεριδίου της στην Reebok το 2021.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της γερμανικής εταιρείας, η κίνηση αφορά την επιστροφή μέρους των χρημάτων που είχε λάβει η Adidas για την πώληση της Reebok στην αμερικανική Authentic Brands Group, συνολικού ύψους 2,1 δισ. ευρώ.

Μετά την παραλαβή των χρημάτων από το deal, η Adidas επιστρέφει μέρος των χρημάτων στους μετόχους της, με το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών να αναμένεται να ξεκινήσει εντός του Μαρτίου και να ολοκληρωθεί εντός του γ' τριμήνου του 2022.

Το πρόγραμμα έρχεται εν όψει του ανακοινωμένου σχεδίου για επαναγορά μετοχών ύψους έως και 4 δισ. ευρώ μέχρι το 2025, που έχει ανακοινώσει η Adidas.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Η απόβαση των Κυρανάκη - Κεραμέως στην έδρα Σαμαρά - Η πολιτική μοναξιά του Τσίπρα - Το ραντεβού Στέφανου - Άδωνι

«Σπίτι μου 3»: Στεγαστικά δάνεια με μειωμένο επιτόκιο σε νέους και νοικοκυριά χαμηλού ή μεσαίου εισοδήματος

Εντεκάδα από... χρυσάφι - Οι πιο ακριβοπληρωμένοι παίκτες του Μουντιάλ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider