H&M: To διεθνές brand COS που λανσάρει στην Ελλάδα - Πότε ανοίγει το πρώτο κατάστημα

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
H&M: To διεθνές brand COS που λανσάρει στην Ελλάδα - Πότε ανοίγει το πρώτο κατάστημα
Εν μέσω πανδημίας και με την αγορά αυτή τη στιγμή κλειστή, η αλυσίδα H&M έχει προγραμματίσει το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος για το διεθνές brand COS στην Ελλάδα, το προσεχές διάστημα.

Εν μέσω πανδημίας και με την αγορά αυτή τη στιγμή κλειστή, η αλυσίδα H&M έχει προγραμματίσει το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος για το διεθνές brand COS στην Ελλάδα, το προσεχές διάστημα. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το κατάστημα αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του περί τα τέλη Μαρτίου στο Golden Hall, εφόσον βέβαια και τα περιοριστικά μέτρα το επιτρέψουν εκείνη την περίοδο.

Υπενθυμίζεται ότι το brand COS έχει παρουσία από το 2020 στη χώρα μας μόνο μέσω e-shop, μαζί με τα brand Monki, Weekday, & Other Stories και ARKET, τα οποία επίσης περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο της H&M.

Σημειώνεται επίσης ότι η COS άνοιξε για πρώτη φορά στη Regent Street του Λονδίνου το 2007 και αποτελεί ένα brand υψηλής ποιότητας της H&M, με κλασικά ρούχα για γυναίκες, άνδρες και παιδιά. Διατίθεται σε ολόκληρη την Ευρώπη, την Ασία, τη Βόρεια Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία.

Στη χώρα μας, η αλυσίδα H&M διαθέτει συνολικά 35 καταστήματα, με τον αριθμό τους να παραμένει ο ίδιος τα τελευταία χρόνια. Kατά τη διάρκεια της εφαρμογής των περιοριστικών μέτρων, η σουηδική αλυσίδα, επέλεξε αρχικά τον Δεκέμβριο να μην εφαρμόσει τη μέθοδο click away ενώ αντίθετα προχώρησε στη λειτουργία των καταστημάτων με click inside, όσο διάστημα εφαρμόστηκε.

Οι πωλήσεις εν μέσω πανδημίας

Όσον αφορά στην πορεία των πωλήσεων το 2020 (1η Δεκεμβρίου 2019 έως 30 Νοεμβρίου 2020) εν μέσω πανδημίας, η πτώση για το δίκτυο στην Ελλάδα ανήλθε σε 24% ενώ σε επίπεδο ομίλου παγκοσμίως, είχε καταγράψει μείωση 18%.

Αναλυτικά, στη διάρκεια του πρώτου lockdown και συγκεκριμένα το τρίμηνο Μαρτίου - Μαΐου του 2020 η αλυσίδα στη χώρα μας κατέγραψε «βουτιά» στις πωλήσεις κατά 52% ενώ στο τρίμηνο από 1η Σεπτεμβρίου έως 30 Νοεμβρίου που περιλαμβάνει και την περίοδο του δεύτερου lockdown, είχε μείωση 30%. Αξίζει να σημειωθεί, ότι το καλοκαίρι και συγκεκριμένα το τρίμηνο Ιουνίου - Αυγούστου, όταν δηλαδή η αγορά λειτουργούσε κανονικά, είχε καταφέρει να περιορίσει τις απώλειες της στο -14%.

Διαβάστε επίσης:

«Στοίχημα» οι Οnline πωλήσεις για τις μεγάλες αλυσίδες - Οι περιπτώσεις Zara και Jumbo

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider