Δύο δεκαετίες μετά την επιτυχημένη συνταγή της διαδικτυακής πώλησης βιβλίων η Amazon αποφάσισε να προχωρήσει στη δημιουργία φυσικού καταστήματος στο Σιάτλ, στα ράφια του οποίου θα διατίθονται εκτός από βιβλία και διάφορες συσκευές όπως e-readers Kindle κ.ά..

Η απόφαση αυτή απομακρύνει την εταιρεία από την πατροπαράδοτη πρακτική, αφού είχε ξεκινήσει αποκλειστικά ως online εταιρία λιανικών πωλήσεων, αλλά όπως αναφέρεται προσφέρει την ευκαιρία στον αγοραστή να αποκτήσει το προϊόν της αγοράς του τη στιγμή που θα το διαπραγματευτεί.

Στόχος του ιδρυτή της ιστοσελίδας, Jeff Bezos, ήταν η εταιρεία που δημιούργησε το το 1994 να προσφέρει μια εναλλακτική έναντι των περιορισμένων αποθεμάτων βιβλίων στα φυσικά βιβλιοπωλεία –τα οποία συνήθως δεν έχουν απόθεμα σπάνιων, παλαιότερων ή λιγότερο δημοφιλών βιβλίων.

Τα ξύλινα πλέον ράφια του καταστήματος θα φιλοξενούν γύρω στους 5.000 με 6.000 τίτλους βιβλίων και η επιλογή θα βασίζεται στις αξιολογήσεις των πελατών, στις πωλήσεις της ιστοσελίδα της αλλά και σε άλλα κριτήρια και οι πελάτες θα μπορούν να αγοράζουν στο φυσικό κατάστημα τα βιβλία τους με την ίδια τιμή που θα τα αγόραζαν online.