Τα μοντέλα των Renault και Dacia με κινητήρα διπλού καυσίμου προσφέρουν λύσεις οικονομίας

Κώστας Παστρίμας
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα μοντέλα των Renault και Dacia με κινητήρα διπλού καυσίμου προσφέρουν λύσεις οικονομίας
Οι κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου) του Renault Group είναι ένας τρόπος να αντιμετωπιστεί η ακρίβεια.

Μετά τις πρόσφατες αυξήσεις τιμών στα καύσιμα, η γκάμα των μοντέλων του Renault Group που εφοδιάζονται με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου), αναδεικνύεται ως μια συμφέρουσα πρόταση για τις καθημερινές μετακινήσεις του σύγχρονου οδηγού. Η χρήση του υγραερίου (LPG) ως κινητήριο καύσιμο μοιάζει μονόδρομος για τις καθημερινές μετακινήσεις, εξασφαλίζοντας το χαμηλό κόστος χρήσης της αγοράς και καλή αυτονομία. Και αυτό αφού η τιμή του είναι μέχρι και 60% χαμηλότερη της βενζίνης, αλλά και μέχρι 50% χαμηλότερη του πετρελαίου κίνησης.

Όσον αφορά στους κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου), το Renault Group έχει εμπειρία άνω των 11 χρόνων. Για τη Renault το υγραέριο (LPG) είναι μία ουσιαστική εναλλακτική κίνησης, με αξιοποίηση τεχνολογιών που έχουν στόχο την επίτευξη των όλο και πιο σκληρών στόχων που τίθενται σε επίπεδο περιορισμού των εκπομπών ρύπων από τα αυτοκίνητα.

Τα μοντέλα του Renault Group που εφοδιάζονται με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, είναι τα Renault Clio και Renault Captur όπως επίσης τα Dacia Duster και Dacia Sandero Streetway & Sandero Stepway. Όλα εξοπλίζονται με τον turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe 100 ίππων, ο οποίος έχει δεχθεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις για να συνεργάζεται ομαλά και αξιόπιστα με το LPG. Η εγκατάσταση του συστήματος υγραεριοκίνησης γίνεται στη γραμμή παραγωγής του οχήματος. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα ενός εργοστασιακού τελικού προϊόντος που διέπεται από τα ίδια πρότυπα ασφάλειας, αξιοπιστίας και μακροζωίας, όπως και κάθε άλλου που βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής Renault & Dacia. Παράλληλα, η δεξαμενή του υγραερίου είναι φτιαγμένη από ατσάλι υψηλής αντοχής και τοποθετημένη στο χώρο που, στις απλές εκδόσεις, τοποθετείται ο εφεδρικός τροχός (ρεζέρβα), χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών.

Οι χαμηλοί ρύποι, σημαίνουν και σημαντική ελάφρυνση στα τέλη κυκλοφορίας, ενώ ως LPG μπαίνει κάθε μέρα στο Δακτύλιο ελεύθερα. Αλλά το πιο ουσιώδες είναι ότι η μεγάλη αυτονομίαπου προσφέρει ο κινητήρας 1.0 TCe 100 LPG, η οποία ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα και ανάλογα με το μοντέλο μπορεί να φτάσει και στα 1.500 χιλιόμετρα. Επίσης πολύ σημαντικό είναι ότι στα Renault Clio και στα Dacia Duster και Dacia Sandero το κόστος των εκδόσεων LPG είναι ίδιο με αυτό των απλών εκδόσεων βενζίνης (1.0 TCe 90hp).

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider