Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα
Ορισμένα από τα “ασχημόπαπα” της αυτοκινητοβιομηχανίας έγιναν μεγάλες επιτυχίες, άλλα χάθηκαν γρήγορα. Οι σχεδιαστές τους πάντως δεν πρέπει να ήταν περήφανοι.

H αισθητική ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι το διαβατήριο για την εμπορική του επιτυχία. Όχι όμως απαραίτητα η προσεγμένη αισθητική. Παρότι οι κατασκευαστές προσπαθούν κατά βάση να δημιουργούν όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχουν στιγμές που κάποια άλλα ζητούμενα υπερισχύουν και οι σχεδιαστές αδυνατούν να συνδυάσουν το τερπνό με το ωφέλιμο.

Στο insider επιλέξαμε τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής όλων των εποχών, τα οποία κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό τους, ότι υπήρξαν των άκρων: ορισμένα έγιναν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες και άλλα ξεχάστηκαν, σχεδόν από την μέρα που παρουσιάστηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να τα γνωρίσουμε.

Η πρώτη γενιά του μεγάλου κορεατικού πολυμορφικού μοντέλου μπορούσε να φιλοξενήσει ως 11 άτομα, κανείς όμως δεν ήθελε να τον δουν να οδηγεί η να βρίσκεται μέσα σε αυτό. Ειδικά το πίσω μέρος του ήταν σαν μικρό λεωφορείο. Έμεινε στην παραγωγή από το 2004 έως το 2013 και πολύ ήταν.

Η τέταρτη γενιά της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συναντήθηκε αισθητικά με την εποχή του σχεδιαστή Κρις Μπανγκλ το 2001, που δημιούργησε μερικές από τις πιο αμφιλεγόμενες BMW όλων των εποχών. Το καθαρό και λιτό έως τότε σχήμα των Βαυαρικών αυτοκινήτων γέμισε αιχμές και περίεργους όγκους, για να μην αναφερθούμε στα φώτα –τους τα άλλαξε στην κυριολεξία.

To 1998 o κόσμος του αυτοκινήτου δέχτηκε ένα ισχυρό σοκ με το «δύο επιπέδων» αμάξωμα του Multipla. Τεχνολογικά και λειτουργικά το εξαθέσιο αυτό πολυμορφικό μοντέλο της Fiat ήταν εξαιρετικό, αλλά δεν βλεπόταν. Η δεύτερη γενιά του βελτιώθηκε αισθητικά. Το 2010 διακόπηκε η παραγωγή του και δεν απέκτησε ποτέ διάδοχο. Ευτυχώς!

Στη μνήμη μας έχει μείνει κυρίως ως διαφημιστικό όχημα της RedBull. Το διθέσιο targa 4Χ4, με την οροφή του να αφαιρείται σε δύο τμήματα, έμοιαζε με ένα αισθητικό αστείο. Δεν ήταν όμως. Βασιζόταν στο εξαιρετικά πετυχημένο Vitara και ευτυχώς έμεινε μόλις τρία χρόνια στην παραγωγή, από το 1995 έως το 1997.

Με το γνωστό σαρκαστικό τους χιούμορ, οι Βρετανοί υποδέχτηκαν το κορυφαίο σεντάν της Ford που παρουσιάστηκε το 1994 ως δημιούργημα των Ρέι Τσαρλς και Στίβι Γουόντερ. Δεν είχαν άδικο. Έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα μόλις χρόνια, αν και υπήρξε το πρώτο μοντέλο μαζικής κατασκευής με στάνταρ το ABS.

Χαρακτηριστικό δείγμα της «άχαρης» αισθητικά εποχής των Ιαπώνων. To 1974, μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα κομψό Fiat 124 ή αυτό το Datsun. Ωστόσο, το δεύτερο δεν χάλαγε ποτέ, παρότι προσομοίαζε περισσότερο σε μπουκάλι Coca Cola, παρά σε αυτοκίνητο.

Τι να καυτηριάσει κανείς πρώτο πάνω σε αυτόν τον «φίλο» της Citroen. Το αισθητικό αυτό ανοσιούργημα κατάφερε ωστόσο να γίνει best seller στη γαλλική αγορά και να πουλήσει συνολικά κοντά στα 2.000.000 αντίτυπα. To Ami 6 του 1961 το διαδέχτηκε το Ami 8 του 1969.

Ακόμα μια απόδειξη της γαλλικής «ευφυίας» στην κατασκευή αυτοκινήτου. Άσχημο μεν, αλλά εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο για τις διαστάσεις του. Δημιουργήθηκε ως απάντηση στο 2CV της Citroen αρκετά αργότερα, το 1961. Έμεινε 31 χρόνια σε παραγωγή και πωλήθηκε σε περισσότερα από 8.000.000 αντίτυπα.

Το κακάσχημο αυτό Ford κέρδισε στα σημεία το ανατολικογερμανικό Trabant για την είσοδο στη δεκάδα, διότι ήταν προϊόν μιας παγκόσμιας και ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Anglia λοιπόν, που ξεκίνησε να παράγεται από το 1959, πραγματοποίησε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις σε διάστημα 8 ετών. Ευτυχώς, αντικαταστάθηκε από το Escort.

Tο εμβληματικό «ασχημόπαπο» της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ήταν ταυτόχρονα και ένα από τα πλέον πετυχημένα οχήματα όλων των εποχών. Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν το 1949 και έμεινε στην παραγωγή για 51 ολόκληρα χρόνια! Συνολικά, σε όλες τις εκδόσεις του, παρήχθησαν περισσότερα από 9.000.000 αντίτυπα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

15:38

Η Nexi χαρτογραφεί την επόμενη ημέρα των πληρωμών στο 23ο Bank Management Conference

15:36

Θεοδωρόπουλος: Ανοίγει ο δρόμος για υπογραφή περισσότερων κλαδικών συμβάσεων

15:35

Ηλεκτροκίνηση: Σε δύο ελληνικές περιφέρειες τα χαμηλότερα ποσοστά επιβατικών σε όλη την ΕΕ

15:31

Μαρινάκης: Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ συνεχίζει να ψεύδεται σε πανελλήνια μετάδοση

15:27

Καφούνης: Το λιανεμπόριο χρειάζεται επιπλέον 750 εκατ. το δ' τρίμηνο

15:20

Θεοδωρικάκος: Παράταση ενός έτους στο πλαφόν 3% για τα εμπορικά ενοίκια

15:20

Morgan Stanley: Ασταθές το 2026 για το δολάριο

15:20

Χονγκ Κονγκ: Στους 65 οι νεκροί από την πυρκαγιά σε πολυώροφο κτίριο κατοικιών

15:19

ΑΑΔΕ: Εντοπίστηκαν 161 αυτοκίνητα που παραβίαζαν το καθεστώς ακινησίας - Πάνω από 1,6 εκατ. τα πρόστιμα

15:19

Βενεζουέλα: Ανακάλεσε τις άδειες έξι αεροπορικών εταιρειών

15:16

Eurostat: Σε Ιταλία και Ελλάδα τα πιο πολυσύχναστα λιμάνια επιβατικά λιμάνια της ΕΕ

15:16

Πώς οι χρηματοοικονομικές τεχνολογίες μεταμορφώνουν τις πληρωμές στην Ελλάδα;

15:14

«Για Να Σωθεί Ένα Παιδί»: Το όραμα του αείμνηστου Αλέξανδρου Νικολαΐδη συνεχίζεται

15:13

«Λόμπινγκ» από τρίτες χώρες: Περισσότερη διαφάνεια ζητούν οι ευρωβουλευτές

15:08

Ρωσία: Καμία δύναμη δεν μπορεί να περιορίσει το μέγεθος του στρατιωτικού μας προϋπολογισμού

15:06

Alibaba: Στα βήματα της Meta και της Apple - Λανσάρει τα δικά της γυαλιά ΑΙ

15:02

Ανακοινώσεις Χατζηδάκη για τη μεταρρύθμιση του συστήματος αγροτικών επιδοτήσεων - Δείτε live

15:02

Το διαστημόπλοιο Soyuz εκτοξεύθηκε με πλήρωμα δύο Ρώσους και έναν Αμερικανό

15:01

Επίδομα παιδιού - Α21: Ανοίγει την Παρασκευή η πλατφόρμα

14:54

Ανδρουλάκης: Η ΝΔ πρέπει να φύγει χθες - Το μόνο κόμμα που της παίρνει ψήφους είναι το ΠΑΣΟΚ

14:46

ΕΚΤ: Στο 1,54% του ΑΕΠ το ποσοστό δαπανών για Έρευνα & Ανάπτυξη το 2024

14:46

Βρετανία: Βουτιά 69% της καθαρής μετανάστευσης λόγω της αυστηρότερης πολιτικής

14:41

Στους 55 οι νεκροί από τις πλημμύρες στην Ταϊλάνδη - 61 νεκροί από κυκλώνα στη Σουμάτρα

14:23

Κυκλοφοριακό χάος στην Αττική με ουρές δεκάδων χιλιομέτρων στον Κηφισό

14:14

Δούκας: «Η Ευρώπη αδυνατίζει τους στόχους της σχετικά με την κλιματική αλλαγή»

14:12

Πανελλαδικές 2026: Ξεκινούν την Παρασκευή 28/11 οι αιτήσεις

14:01

Τουρκία: Έτοιμη να συμμετάσχει στη «δύναμη διασφάλισης» στην Ουκρανία

13:55

Κομισιόν: Η νέα στρατηγική της ΕΕ για Ανθεκτική και Πράσινη Βιο-οικονομία

13:54

JP Morgan: Αλλάζει εκτίμηση για τη μείωση επιτοκίων από την Fed

13:50

Χριστούγεννα στο Λονδίνο: 10 εμπειρίες για να ζήσετε με τα παιδιά σας

gazzetta
gazzetta reader insider insider