Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα
Ορισμένα από τα “ασχημόπαπα” της αυτοκινητοβιομηχανίας έγιναν μεγάλες επιτυχίες, άλλα χάθηκαν γρήγορα. Οι σχεδιαστές τους πάντως δεν πρέπει να ήταν περήφανοι.

H αισθητική ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι το διαβατήριο για την εμπορική του επιτυχία. Όχι όμως απαραίτητα η προσεγμένη αισθητική. Παρότι οι κατασκευαστές προσπαθούν κατά βάση να δημιουργούν όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχουν στιγμές που κάποια άλλα ζητούμενα υπερισχύουν και οι σχεδιαστές αδυνατούν να συνδυάσουν το τερπνό με το ωφέλιμο.

Στο insider επιλέξαμε τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής όλων των εποχών, τα οποία κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό τους, ότι υπήρξαν των άκρων: ορισμένα έγιναν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες και άλλα ξεχάστηκαν, σχεδόν από την μέρα που παρουσιάστηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να τα γνωρίσουμε.

Η πρώτη γενιά του μεγάλου κορεατικού πολυμορφικού μοντέλου μπορούσε να φιλοξενήσει ως 11 άτομα, κανείς όμως δεν ήθελε να τον δουν να οδηγεί η να βρίσκεται μέσα σε αυτό. Ειδικά το πίσω μέρος του ήταν σαν μικρό λεωφορείο. Έμεινε στην παραγωγή από το 2004 έως το 2013 και πολύ ήταν.

Η τέταρτη γενιά της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συναντήθηκε αισθητικά με την εποχή του σχεδιαστή Κρις Μπανγκλ το 2001, που δημιούργησε μερικές από τις πιο αμφιλεγόμενες BMW όλων των εποχών. Το καθαρό και λιτό έως τότε σχήμα των Βαυαρικών αυτοκινήτων γέμισε αιχμές και περίεργους όγκους, για να μην αναφερθούμε στα φώτα –τους τα άλλαξε στην κυριολεξία.

To 1998 o κόσμος του αυτοκινήτου δέχτηκε ένα ισχυρό σοκ με το «δύο επιπέδων» αμάξωμα του Multipla. Τεχνολογικά και λειτουργικά το εξαθέσιο αυτό πολυμορφικό μοντέλο της Fiat ήταν εξαιρετικό, αλλά δεν βλεπόταν. Η δεύτερη γενιά του βελτιώθηκε αισθητικά. Το 2010 διακόπηκε η παραγωγή του και δεν απέκτησε ποτέ διάδοχο. Ευτυχώς!

Στη μνήμη μας έχει μείνει κυρίως ως διαφημιστικό όχημα της RedBull. Το διθέσιο targa 4Χ4, με την οροφή του να αφαιρείται σε δύο τμήματα, έμοιαζε με ένα αισθητικό αστείο. Δεν ήταν όμως. Βασιζόταν στο εξαιρετικά πετυχημένο Vitara και ευτυχώς έμεινε μόλις τρία χρόνια στην παραγωγή, από το 1995 έως το 1997.

Με το γνωστό σαρκαστικό τους χιούμορ, οι Βρετανοί υποδέχτηκαν το κορυφαίο σεντάν της Ford που παρουσιάστηκε το 1994 ως δημιούργημα των Ρέι Τσαρλς και Στίβι Γουόντερ. Δεν είχαν άδικο. Έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα μόλις χρόνια, αν και υπήρξε το πρώτο μοντέλο μαζικής κατασκευής με στάνταρ το ABS.

Χαρακτηριστικό δείγμα της «άχαρης» αισθητικά εποχής των Ιαπώνων. To 1974, μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα κομψό Fiat 124 ή αυτό το Datsun. Ωστόσο, το δεύτερο δεν χάλαγε ποτέ, παρότι προσομοίαζε περισσότερο σε μπουκάλι Coca Cola, παρά σε αυτοκίνητο.

Τι να καυτηριάσει κανείς πρώτο πάνω σε αυτόν τον «φίλο» της Citroen. Το αισθητικό αυτό ανοσιούργημα κατάφερε ωστόσο να γίνει best seller στη γαλλική αγορά και να πουλήσει συνολικά κοντά στα 2.000.000 αντίτυπα. To Ami 6 του 1961 το διαδέχτηκε το Ami 8 του 1969.

Ακόμα μια απόδειξη της γαλλικής «ευφυίας» στην κατασκευή αυτοκινήτου. Άσχημο μεν, αλλά εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο για τις διαστάσεις του. Δημιουργήθηκε ως απάντηση στο 2CV της Citroen αρκετά αργότερα, το 1961. Έμεινε 31 χρόνια σε παραγωγή και πωλήθηκε σε περισσότερα από 8.000.000 αντίτυπα.

Το κακάσχημο αυτό Ford κέρδισε στα σημεία το ανατολικογερμανικό Trabant για την είσοδο στη δεκάδα, διότι ήταν προϊόν μιας παγκόσμιας και ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Anglia λοιπόν, που ξεκίνησε να παράγεται από το 1959, πραγματοποίησε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις σε διάστημα 8 ετών. Ευτυχώς, αντικαταστάθηκε από το Escort.

Tο εμβληματικό «ασχημόπαπο» της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ήταν ταυτόχρονα και ένα από τα πλέον πετυχημένα οχήματα όλων των εποχών. Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν το 1949 και έμεινε στην παραγωγή για 51 ολόκληρα χρόνια! Συνολικά, σε όλες τις εκδόσεις του, παρήχθησαν περισσότερα από 9.000.000 αντίτυπα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

11:46

ΟΣΕΘ: Δράσεις για να περιοριστεί η εισιτηριοδιαφυγή στην αστική συγκοινωνία

11:45

Μπακογιάννη: Υπάρχει ένας υποψήφιος στο ΠΑΣΟΚ που αν εκλεγεί, ο Μητσοτάκης θα κάνει πάρτι

11:37

Φωτοβολταϊκά: Τι πρέπει να γνωρίζετε για το net-billing

11:36

Στην κορυφή της έρευνας της Extel αναδείχθηκαν ο CEO και ο Deputy CEO της Alpha Bank

11:36

Έρευνα: Ο καφές μπορεί προστατέψει από τις επιπτώσεις της καθιστικής ζωής

11:15

Motor Oil: Παρέλευση πενταετίας για την είσπραξη του μερίσματος χρήσης 2018

11:14

ACEA: Zητά «επείγουσες αρωγές» πριν από την επιβολή το 2025 αυστηρότερων προδιαγραφών για το CO2

11:13

ΣΕΒ: Ξεκίνησε το «Skills4Jobs» για Συντηρητές Βιομηχανικών Εγκαταστάσεων στη Θεσσαλία

11:09

ΟΗΕ: Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να αφεθεί «στα καπρίτσια» της αγοράς

10:59

H Γερμανία «τραβά» προς τα κάτω τον κλάδο αυτοκινήτου - «Βουτιά» 69% στις πωλήσεις EV και 27,8% στα καινούργια οχήματα

10:56

Σεντένο: Ίσως η ΕΚΤ χρειαστεί να επιταχύνει τον ρυθμό μείωσης των επιτοκίων

10:36

Παναγιωτόπουλος: Ο φράχτης στον Έβρο θα συνεχίσει να κατασκευάζεται

10:36

Ευρωαγορές: Θετικά πρόσημα και το «βλέμμα» στην BoE

10:18

Η Meta και πολλές άλλες επιχειρήσεις ζητούν «αποσαφήνιση» των κανόνων για την τεχνητή νοημοσύνη

10:16

Στο ΕΣΠΑ η ολοκλήρωση έργων ενεργειακής αναβάθμισης Δημοσίων Νοσοκομείων

10:03

Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου: Από 1/9 έως 30/9 οι εγγραφές και ανανεώσεις

09:56

Εκρήξεις στον Λίβανο: Ιαπωνικοί ασύρματοι έχουν πάψει να παράγονται «εδώ και περίπου δέκα χρόνια»

09:53

Ο Καναδάς ανακοίνωσε νέες κυρώσεις στη Χαμάς, σε εβραίους εποίκους και στο Ιράν

09:38

Συνέχεια στο «μαρτύριο της σταγόνας» στο Χρηματιστήριο - Νέο κύμα πωλήσεων

09:38

Οι Λειψοί στη 2η θέση στους 10 πιο αυθεντικούς εξωτικούς προορισμούς του κόσμου

09:36

Τηλεπικοινωνίες: Ξεκινά η 2η φάση αποχαλκοποίησης της χώρας - Προ των πυλών το κουπόνι για γρήγορο Internet

09:13

ΔΥΠΑ - Πρόγραμμα πράσινων δεξιοτήτων: Ρεκόρ με πάνω από 34.000 αιτήσεις σε 3 ημέρες

09:07

Bloomberg: Η Κάμαλα Χάρις σχεδιάζει συνάντηση με τον Ζελένσκι την επόμενη εβδομάδα

08:58

«The Lancet Neurology»: Παγκόσμια αύξηση στα εγκεφαλικά - Η 3η κύρια αιτία θανάτου παγκοσμίως

08:57

Λίβανος: Είκοσι νεκροί και πάνω από 450 τραυματίες στο νέο κύμα εκρήξεων σε συσκευές επικοινωνίας της Χεζμπολά

08:42

Σήμερα η καθέλκυση της φρεγάτας «Νέαρχος»

08:34

Μισθολογικό χάσμα ανδρών - γυναικών: Οι ανισότητες στις αμοιβές και το φαινόμενο της «γυάλινης οροφής»

08:27

Διάστημα: Μετρήσεις της διαστημικής ακτινοβολίας που δέχονται οι αστροναύτες

08:16

Απειλή shutdown στις ΗΠΑ - Η Βουλή των Αντιπροσώπων δεν παρατείνει τον προϋπολογισμό

08:12

Ember: Ο τομέας της ηλιακής ενέργειας οδεύει σε νέα χρονιά ρεκόρ

gazzetta
gazzetta reader insider insider