Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα
Ορισμένα από τα “ασχημόπαπα” της αυτοκινητοβιομηχανίας έγιναν μεγάλες επιτυχίες, άλλα χάθηκαν γρήγορα. Οι σχεδιαστές τους πάντως δεν πρέπει να ήταν περήφανοι.

H αισθητική ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι το διαβατήριο για την εμπορική του επιτυχία. Όχι όμως απαραίτητα η προσεγμένη αισθητική. Παρότι οι κατασκευαστές προσπαθούν κατά βάση να δημιουργούν όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχουν στιγμές που κάποια άλλα ζητούμενα υπερισχύουν και οι σχεδιαστές αδυνατούν να συνδυάσουν το τερπνό με το ωφέλιμο.

Στο insider επιλέξαμε τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής όλων των εποχών, τα οποία κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό τους, ότι υπήρξαν των άκρων: ορισμένα έγιναν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες και άλλα ξεχάστηκαν, σχεδόν από την μέρα που παρουσιάστηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να τα γνωρίσουμε.

Η πρώτη γενιά του μεγάλου κορεατικού πολυμορφικού μοντέλου μπορούσε να φιλοξενήσει ως 11 άτομα, κανείς όμως δεν ήθελε να τον δουν να οδηγεί η να βρίσκεται μέσα σε αυτό. Ειδικά το πίσω μέρος του ήταν σαν μικρό λεωφορείο. Έμεινε στην παραγωγή από το 2004 έως το 2013 και πολύ ήταν.

Η τέταρτη γενιά της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συναντήθηκε αισθητικά με την εποχή του σχεδιαστή Κρις Μπανγκλ το 2001, που δημιούργησε μερικές από τις πιο αμφιλεγόμενες BMW όλων των εποχών. Το καθαρό και λιτό έως τότε σχήμα των Βαυαρικών αυτοκινήτων γέμισε αιχμές και περίεργους όγκους, για να μην αναφερθούμε στα φώτα –τους τα άλλαξε στην κυριολεξία.

To 1998 o κόσμος του αυτοκινήτου δέχτηκε ένα ισχυρό σοκ με το «δύο επιπέδων» αμάξωμα του Multipla. Τεχνολογικά και λειτουργικά το εξαθέσιο αυτό πολυμορφικό μοντέλο της Fiat ήταν εξαιρετικό, αλλά δεν βλεπόταν. Η δεύτερη γενιά του βελτιώθηκε αισθητικά. Το 2010 διακόπηκε η παραγωγή του και δεν απέκτησε ποτέ διάδοχο. Ευτυχώς!

Στη μνήμη μας έχει μείνει κυρίως ως διαφημιστικό όχημα της RedBull. Το διθέσιο targa 4Χ4, με την οροφή του να αφαιρείται σε δύο τμήματα, έμοιαζε με ένα αισθητικό αστείο. Δεν ήταν όμως. Βασιζόταν στο εξαιρετικά πετυχημένο Vitara και ευτυχώς έμεινε μόλις τρία χρόνια στην παραγωγή, από το 1995 έως το 1997.

Με το γνωστό σαρκαστικό τους χιούμορ, οι Βρετανοί υποδέχτηκαν το κορυφαίο σεντάν της Ford που παρουσιάστηκε το 1994 ως δημιούργημα των Ρέι Τσαρλς και Στίβι Γουόντερ. Δεν είχαν άδικο. Έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα μόλις χρόνια, αν και υπήρξε το πρώτο μοντέλο μαζικής κατασκευής με στάνταρ το ABS.

Χαρακτηριστικό δείγμα της «άχαρης» αισθητικά εποχής των Ιαπώνων. To 1974, μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα κομψό Fiat 124 ή αυτό το Datsun. Ωστόσο, το δεύτερο δεν χάλαγε ποτέ, παρότι προσομοίαζε περισσότερο σε μπουκάλι Coca Cola, παρά σε αυτοκίνητο.

Τι να καυτηριάσει κανείς πρώτο πάνω σε αυτόν τον «φίλο» της Citroen. Το αισθητικό αυτό ανοσιούργημα κατάφερε ωστόσο να γίνει best seller στη γαλλική αγορά και να πουλήσει συνολικά κοντά στα 2.000.000 αντίτυπα. To Ami 6 του 1961 το διαδέχτηκε το Ami 8 του 1969.

Ακόμα μια απόδειξη της γαλλικής «ευφυίας» στην κατασκευή αυτοκινήτου. Άσχημο μεν, αλλά εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο για τις διαστάσεις του. Δημιουργήθηκε ως απάντηση στο 2CV της Citroen αρκετά αργότερα, το 1961. Έμεινε 31 χρόνια σε παραγωγή και πωλήθηκε σε περισσότερα από 8.000.000 αντίτυπα.

Το κακάσχημο αυτό Ford κέρδισε στα σημεία το ανατολικογερμανικό Trabant για την είσοδο στη δεκάδα, διότι ήταν προϊόν μιας παγκόσμιας και ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Anglia λοιπόν, που ξεκίνησε να παράγεται από το 1959, πραγματοποίησε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις σε διάστημα 8 ετών. Ευτυχώς, αντικαταστάθηκε από το Escort.

Tο εμβληματικό «ασχημόπαπο» της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ήταν ταυτόχρονα και ένα από τα πλέον πετυχημένα οχήματα όλων των εποχών. Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν το 1949 και έμεινε στην παραγωγή για 51 ολόκληρα χρόνια! Συνολικά, σε όλες τις εκδόσεις του, παρήχθησαν περισσότερα από 9.000.000 αντίτυπα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

01:53

Υπεγράφη η συμφωνία ΗΠΑ - Ουκρανίας για τα ορυκτά

00:30

EE: 16 κράτη μέλη υπέβαλαν αίτημα για ενεργοποίηση της ρήτρας διαφυγής για αμυντικές δαπάνες

00:18

Qualcomm: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα κέρδη β' τριμήνου - Στα 2,81 δισ. δολάρια

23:58

Παπαστεργίου: Η εφαρμογή «kids wallet» συμβάλλει στην προστασία των ανηλίκων στο διαδίκτυο

23:55

Πετρέλαιο: «Βουτιά» 15% τον Απρίλιο για το Brent

23:40

Άλμα 35% στα κέρδη της Meta το α' τρίμηνο - Πάνω από τις εκτιμήσεις

23:24

Microsoft: Αύξηση 13% στα έσοδα το α' τρίμηνο του 2025

23:13

Wall Street: Κλείσιμο με κέρδη για S&P και Dow στο φινάλε ενός ταραγμένου μήνα

22:57

Μοτοδυναμική: Αύξηση 15% στις πωλήσεις το 2024 - Πρόταση για μέρισμα 0,13 ευρώ ανά μετοχή

22:51

Πόλεμος στην Ουκρανία: Ευρωπαϊκό «plan B» εάν ο Τραμπ εγκαταλείψει τις διαπραγματεύσεις

22:36

Μηνιαία άνοδος 6% για τον χρυσό

22:26

Νετανιάχου: Προειδοποιεί για τον κίνδυνο εξάπλωσης των πυρκαγιών στην Ιερουσαλήμ

22:04

Politico: Πακέτο αντίμετρων και «δώρων» από τις Βρυξέλλες για συμφωνία με Τραμπ

21:43

Βατικανό: Ο νέος πάπας δεν αναμένεται να προχωρήσει σε ραγδαίες αλλαγές

21:29

Τραμπ: Ο πρωθυπουργός του Καναδά θα επισκεφθεί το Λευκό Οίκο την επόμενη εβδομάδα

21:16

Η Ινδία κλείνει τον εναέριο χώρο της για τις πακιστανικές αερογραμμές

21:02

Frigoglass: Πράσινο φως από τη ΓΣ για αύξηση μετοχικού κεφαλαίου

21:02

Ο νέος ΥΠΟΙΚ της Γερμανίας: Οι μεγάλες προκλήσεις της οικονομίας και του εμπορίου – Η υπόσχεση της «ήρεμης δύναμης»

20:50

Λίβανος: Ο στρατός ολοκλήρωσε τη διάλυση του 90% και πλέον της στρατιωτικής υποδομής της Χεζμπολάχ

20:30

Αντιπαράθεση Κωνσταντοπούλου - Γεωργιάδη στη Βουλή

20:06

Σωληνουργεία Τζιρακιάν: Υποχώρηση του κύκλου εργασιών στα 25,69 εκατ. ευρώ το 2024

19:56

Βέβαιος για την αποκατάσταση των σχέσεων Ρωσίας - Ευρώπης ο Πούτιν

19:42

Ευρωαγορές: Θετικό κλείσιμο μετά τα στοιχεία για το αμερικανικό ΑΕΠ

19:30

Κατασκοπικό θρίλερ στην Αλεξανδρούπολη: Συνελήφθη 59χρονος που φωτογράφιζε στρατιωτικό υλικό

19:22

Yalco: Έπεσαν οι υπογραφές για τη συμφωνία εξυγίανσης - Στις 20/5 η ΕΓΣ

19:22

Ο Τραμπ «εξετάζει προσεκτικά» δικαστική προσφυγή σε βάρος των New York Times

19:11

Ο Όμιλος Aktor εξαγόρασε την Άκτωρ Παραχωρήσεις

19:04

Noval Property: Απέκτησε οικόπεδο 241,67 τ.μ. στο Μαρούσι

18:50

Η Hellenic Cables στη λίστα «EU Climate Leaders 2025» των Financial Times

18:50

Πρόγραμμα «ΑΙΓΙΣ»: Προμήθεια 8 νέων πυροσβεστικών ελικοπτέρων

gazzetta
gazzetta reader insider insider