Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα
Ορισμένα από τα “ασχημόπαπα” της αυτοκινητοβιομηχανίας έγιναν μεγάλες επιτυχίες, άλλα χάθηκαν γρήγορα. Οι σχεδιαστές τους πάντως δεν πρέπει να ήταν περήφανοι.

H αισθητική ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι το διαβατήριο για την εμπορική του επιτυχία. Όχι όμως απαραίτητα η προσεγμένη αισθητική. Παρότι οι κατασκευαστές προσπαθούν κατά βάση να δημιουργούν όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχουν στιγμές που κάποια άλλα ζητούμενα υπερισχύουν και οι σχεδιαστές αδυνατούν να συνδυάσουν το τερπνό με το ωφέλιμο.

Στο insider επιλέξαμε τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής όλων των εποχών, τα οποία κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό τους, ότι υπήρξαν των άκρων: ορισμένα έγιναν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες και άλλα ξεχάστηκαν, σχεδόν από την μέρα που παρουσιάστηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να τα γνωρίσουμε.

Η πρώτη γενιά του μεγάλου κορεατικού πολυμορφικού μοντέλου μπορούσε να φιλοξενήσει ως 11 άτομα, κανείς όμως δεν ήθελε να τον δουν να οδηγεί η να βρίσκεται μέσα σε αυτό. Ειδικά το πίσω μέρος του ήταν σαν μικρό λεωφορείο. Έμεινε στην παραγωγή από το 2004 έως το 2013 και πολύ ήταν.

Η τέταρτη γενιά της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συναντήθηκε αισθητικά με την εποχή του σχεδιαστή Κρις Μπανγκλ το 2001, που δημιούργησε μερικές από τις πιο αμφιλεγόμενες BMW όλων των εποχών. Το καθαρό και λιτό έως τότε σχήμα των Βαυαρικών αυτοκινήτων γέμισε αιχμές και περίεργους όγκους, για να μην αναφερθούμε στα φώτα –τους τα άλλαξε στην κυριολεξία.

To 1998 o κόσμος του αυτοκινήτου δέχτηκε ένα ισχυρό σοκ με το «δύο επιπέδων» αμάξωμα του Multipla. Τεχνολογικά και λειτουργικά το εξαθέσιο αυτό πολυμορφικό μοντέλο της Fiat ήταν εξαιρετικό, αλλά δεν βλεπόταν. Η δεύτερη γενιά του βελτιώθηκε αισθητικά. Το 2010 διακόπηκε η παραγωγή του και δεν απέκτησε ποτέ διάδοχο. Ευτυχώς!

Στη μνήμη μας έχει μείνει κυρίως ως διαφημιστικό όχημα της RedBull. Το διθέσιο targa 4Χ4, με την οροφή του να αφαιρείται σε δύο τμήματα, έμοιαζε με ένα αισθητικό αστείο. Δεν ήταν όμως. Βασιζόταν στο εξαιρετικά πετυχημένο Vitara και ευτυχώς έμεινε μόλις τρία χρόνια στην παραγωγή, από το 1995 έως το 1997.

Με το γνωστό σαρκαστικό τους χιούμορ, οι Βρετανοί υποδέχτηκαν το κορυφαίο σεντάν της Ford που παρουσιάστηκε το 1994 ως δημιούργημα των Ρέι Τσαρλς και Στίβι Γουόντερ. Δεν είχαν άδικο. Έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα μόλις χρόνια, αν και υπήρξε το πρώτο μοντέλο μαζικής κατασκευής με στάνταρ το ABS.

Χαρακτηριστικό δείγμα της «άχαρης» αισθητικά εποχής των Ιαπώνων. To 1974, μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα κομψό Fiat 124 ή αυτό το Datsun. Ωστόσο, το δεύτερο δεν χάλαγε ποτέ, παρότι προσομοίαζε περισσότερο σε μπουκάλι Coca Cola, παρά σε αυτοκίνητο.

Τι να καυτηριάσει κανείς πρώτο πάνω σε αυτόν τον «φίλο» της Citroen. Το αισθητικό αυτό ανοσιούργημα κατάφερε ωστόσο να γίνει best seller στη γαλλική αγορά και να πουλήσει συνολικά κοντά στα 2.000.000 αντίτυπα. To Ami 6 του 1961 το διαδέχτηκε το Ami 8 του 1969.

Ακόμα μια απόδειξη της γαλλικής «ευφυίας» στην κατασκευή αυτοκινήτου. Άσχημο μεν, αλλά εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο για τις διαστάσεις του. Δημιουργήθηκε ως απάντηση στο 2CV της Citroen αρκετά αργότερα, το 1961. Έμεινε 31 χρόνια σε παραγωγή και πωλήθηκε σε περισσότερα από 8.000.000 αντίτυπα.

Το κακάσχημο αυτό Ford κέρδισε στα σημεία το ανατολικογερμανικό Trabant για την είσοδο στη δεκάδα, διότι ήταν προϊόν μιας παγκόσμιας και ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Anglia λοιπόν, που ξεκίνησε να παράγεται από το 1959, πραγματοποίησε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις σε διάστημα 8 ετών. Ευτυχώς, αντικαταστάθηκε από το Escort.

Tο εμβληματικό «ασχημόπαπο» της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ήταν ταυτόχρονα και ένα από τα πλέον πετυχημένα οχήματα όλων των εποχών. Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν το 1949 και έμεινε στην παραγωγή για 51 ολόκληρα χρόνια! Συνολικά, σε όλες τις εκδόσεις του, παρήχθησαν περισσότερα από 9.000.000 αντίτυπα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:55

Το Ευρωκοινοβούλιο αναγνώρισε τον Γκονσάλες Ουρούτια ως νόμιμο πρόεδρο της Βενεζουέλας

23:44

Στις 26 Σεπτεμβρίου η συνάντηση Ζελένσκι με Μπάιντεν, ξεχωριστό τετ α τετ με Χάρις

23:33

Παρελθόν από το τιμόνι της Nike o Τζον Ντόναχιου - Νέος CEO ο Έλιοτ Χιλ

23:29

Λίβανος: Οι συσκευές επικοινωνίας «παγιδεύτηκαν» πριν φθάσουν στη χώρα, εκτιμούν οι αρχές

23:21

Ημέρα των ρεκόρ στη Wall Street - «Πάτησε τις 42.000 μονάδες ο Dow Jones

23:05

Λίβανος: Δεκάδες αεροπορικές επιδρομές στα νότια εξαπέλυσε το Ισραήλ

22:54

Ήπια κέρδη για το πετρέλαιο εν μέσω έντασης στη Μ. Ανατολή

22:42

Γάζα: Η Χαμάς «ευγνωμονεί» τη Χεζμπολάχ που θα συνεχίσει να πιέζει το Ισραήλ

22:35

Τραμπ: Ματαιώθηκε η κοινή εμφάνισή του με τον Πολωνό πρόεδρο στην Πενσιλβάνια

22:30

Ρωσία: Ο ηγέτης των Τσετσένων κατηγορεί τον Μασκ πως «απενεργοποίησε» το Tesla Cybertruck που του είχε δωρίσει

22:23

Τζόκερ: Νέο τζακ ποτ την Πέμπτη - Πάνω από 14,5 εκατ. στην επόμενη κλήρωση

22:13

Καταιγίδα Μπόρις: Οι Βρυξέλλες θα αποδεσμεύσουν 10 δισ. ευρώ για τις πληγείσες περιοχές

21:50

«Άλμα» 5% για το bitcoin μετά τη Fed - Υψηλές πτήσεις για την αγορά των crypto

21:37

ΗΠΑ: Ο υπουργός Άμυνας Λόιντ Όστιν αναβάλλει την επίσκεψή του στο Ισραήλ

21:19

ΣΥΡΙΖΑ: Με 30 υπογραφές μελών της ΚΕ οι υποψηφιότητες - Στις 24/11 και 1/12 οι εκλογές

21:14

ΗΠΑ: Επιβολή νέων κυρώσεων για διευκόλυνση πληρωμών μεταξύ Ρωσίας και Β. Κορέας

21:00

Γερμανική κυριαρχία στο οικονομικό επιτελείο της Κομισιόν - Μεγάλες οι «νάρκες» στο εσωτερικό

20:48

Στόλτενμπεργκ: Η Ελλάδα και η Τουρκία είναι δύο πολύτιμοι και σημαντικοί Σύμμαχοι

20:48

Πλοίο που μετέφερε 20.000 λίτρα ντίζελ βυθίστηκε στη Γροιλανδία

20:35

Axel Springer: Διασπάται στα δύο ο γερμανικός κολοσσός των media - Τι θα γίνει με Bild, Politico

20:27

Μητσοτάκης για επιτελικό κράτος: Να περισσότερη διαφάνεια, λογοδοσία και αποτελεσματικότητα

20:20

Ταϊβάν: Έρευνα για φερόμενες διασυνδέσεις της Χεζμπολάχ με την εταιρεία Gold Apollo

20:11

Εθνικό Μητρώο Νεοφυών Επιχειρήσεων: Στις 760 ανέρχονται οι εγγεγραμμένες επιχειρήσεις

20:09

Δημοσκόπηση ΜRB: 5ο κόμμα ο ΣΥΡΙΖΑ - «Ντέρμπι» στις κάλπες του ΠΑΣΟΚ

20:08

ΥΠΑΜ Ισραήλ: Η Χεζμπολάχ θα πληρώνει ολοένα και μεγαλύτερο τίμημα

20:00

Σε ύφεση τα πύρινα μέτωπα στην Πορτογαλία - Σύλληψη 14 υπόπτων για εμπρησμό

19:52

Viohalco: Στα 3,3 δισ. ευρώ ο ενοποιημένος τζίρος το πρώτο εξάμηνο του 2024

19:51

ΑΑΔΕ: 5,308 δισ. ευρώ οι επιστροφές φόρων από την αρχή του 2024

19:46

Κατατέθηκε ο συμπληρωματικός προϋπολογισμός – Πού θα πάνε τα επιπλέον 900 εκατ. ευρώ του ΠΔΕ

19:35

ΕΕ: «Στόχος των εκρήξεων στον Λίβανο ήταν να σπείρουν τον τρόμο»

gazzetta
gazzetta reader insider insider