Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα
Ορισμένα από τα “ασχημόπαπα” της αυτοκινητοβιομηχανίας έγιναν μεγάλες επιτυχίες, άλλα χάθηκαν γρήγορα. Οι σχεδιαστές τους πάντως δεν πρέπει να ήταν περήφανοι.

H αισθητική ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι το διαβατήριο για την εμπορική του επιτυχία. Όχι όμως απαραίτητα η προσεγμένη αισθητική. Παρότι οι κατασκευαστές προσπαθούν κατά βάση να δημιουργούν όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχουν στιγμές που κάποια άλλα ζητούμενα υπερισχύουν και οι σχεδιαστές αδυνατούν να συνδυάσουν το τερπνό με το ωφέλιμο.

Στο insider επιλέξαμε τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής όλων των εποχών, τα οποία κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό τους, ότι υπήρξαν των άκρων: ορισμένα έγιναν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες και άλλα ξεχάστηκαν, σχεδόν από την μέρα που παρουσιάστηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να τα γνωρίσουμε.

Η πρώτη γενιά του μεγάλου κορεατικού πολυμορφικού μοντέλου μπορούσε να φιλοξενήσει ως 11 άτομα, κανείς όμως δεν ήθελε να τον δουν να οδηγεί η να βρίσκεται μέσα σε αυτό. Ειδικά το πίσω μέρος του ήταν σαν μικρό λεωφορείο. Έμεινε στην παραγωγή από το 2004 έως το 2013 και πολύ ήταν.

Η τέταρτη γενιά της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συναντήθηκε αισθητικά με την εποχή του σχεδιαστή Κρις Μπανγκλ το 2001, που δημιούργησε μερικές από τις πιο αμφιλεγόμενες BMW όλων των εποχών. Το καθαρό και λιτό έως τότε σχήμα των Βαυαρικών αυτοκινήτων γέμισε αιχμές και περίεργους όγκους, για να μην αναφερθούμε στα φώτα –τους τα άλλαξε στην κυριολεξία.

To 1998 o κόσμος του αυτοκινήτου δέχτηκε ένα ισχυρό σοκ με το «δύο επιπέδων» αμάξωμα του Multipla. Τεχνολογικά και λειτουργικά το εξαθέσιο αυτό πολυμορφικό μοντέλο της Fiat ήταν εξαιρετικό, αλλά δεν βλεπόταν. Η δεύτερη γενιά του βελτιώθηκε αισθητικά. Το 2010 διακόπηκε η παραγωγή του και δεν απέκτησε ποτέ διάδοχο. Ευτυχώς!

Στη μνήμη μας έχει μείνει κυρίως ως διαφημιστικό όχημα της RedBull. Το διθέσιο targa 4Χ4, με την οροφή του να αφαιρείται σε δύο τμήματα, έμοιαζε με ένα αισθητικό αστείο. Δεν ήταν όμως. Βασιζόταν στο εξαιρετικά πετυχημένο Vitara και ευτυχώς έμεινε μόλις τρία χρόνια στην παραγωγή, από το 1995 έως το 1997.

Με το γνωστό σαρκαστικό τους χιούμορ, οι Βρετανοί υποδέχτηκαν το κορυφαίο σεντάν της Ford που παρουσιάστηκε το 1994 ως δημιούργημα των Ρέι Τσαρλς και Στίβι Γουόντερ. Δεν είχαν άδικο. Έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα μόλις χρόνια, αν και υπήρξε το πρώτο μοντέλο μαζικής κατασκευής με στάνταρ το ABS.

Χαρακτηριστικό δείγμα της «άχαρης» αισθητικά εποχής των Ιαπώνων. To 1974, μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα κομψό Fiat 124 ή αυτό το Datsun. Ωστόσο, το δεύτερο δεν χάλαγε ποτέ, παρότι προσομοίαζε περισσότερο σε μπουκάλι Coca Cola, παρά σε αυτοκίνητο.

Τι να καυτηριάσει κανείς πρώτο πάνω σε αυτόν τον «φίλο» της Citroen. Το αισθητικό αυτό ανοσιούργημα κατάφερε ωστόσο να γίνει best seller στη γαλλική αγορά και να πουλήσει συνολικά κοντά στα 2.000.000 αντίτυπα. To Ami 6 του 1961 το διαδέχτηκε το Ami 8 του 1969.

Ακόμα μια απόδειξη της γαλλικής «ευφυίας» στην κατασκευή αυτοκινήτου. Άσχημο μεν, αλλά εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο για τις διαστάσεις του. Δημιουργήθηκε ως απάντηση στο 2CV της Citroen αρκετά αργότερα, το 1961. Έμεινε 31 χρόνια σε παραγωγή και πωλήθηκε σε περισσότερα από 8.000.000 αντίτυπα.

Το κακάσχημο αυτό Ford κέρδισε στα σημεία το ανατολικογερμανικό Trabant για την είσοδο στη δεκάδα, διότι ήταν προϊόν μιας παγκόσμιας και ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Anglia λοιπόν, που ξεκίνησε να παράγεται από το 1959, πραγματοποίησε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις σε διάστημα 8 ετών. Ευτυχώς, αντικαταστάθηκε από το Escort.

Tο εμβληματικό «ασχημόπαπο» της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ήταν ταυτόχρονα και ένα από τα πλέον πετυχημένα οχήματα όλων των εποχών. Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν το 1949 και έμεινε στην παραγωγή για 51 ολόκληρα χρόνια! Συνολικά, σε όλες τις εκδόσεις του, παρήχθησαν περισσότερα από 9.000.000 αντίτυπα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

15:32

Κοντογεώργης για Πολυτεχνείο: Δημοκρατία είναι μια διαρκής εγρήγορση για τη σταθερότητα των θεσμών

15:17

Το Χρηματιστήριο της Αθήνας αλλάζει «πίστα»

15:14

Η Πολωνία ανοίγει και πάλι δύο συνοριακά περάσματα με τη Λευκορωσία

15:13

Παπαθανάσης: Παράταση πέντε μηνών για τις αιτήσεις στο στεγαστικό πρόγραμμα Σπίτι μου II

15:11

Morgan Stanley: Κυρίαρχες οι αμερικανικές μετοχές το 2026 - Νέα τιμή στόχος για S&P 500

14:58

Έκλεισαν οι πύλες του Πολυτεχνείου - Σε εξέλιξη η πορεία προς την Αμερικανική Πρεσβεία

14:54

Στην Ελλάδα το online κατάστημα μόδας Zalando

14:54

Deal Emirates - SpaceX για εγκατάσταση του Starlink στα αεροσκάφη της

14:33

Morgan Stanley: «Η Ελλάδα στην κορυφή του Ολύμπου»

14:32

Αυτοψία Δήμα στα τελευταία 10 χιλιόμετρα του Πατρών-Πύργου: Πότε θα δοθούν στην κυκλοφορία

14:31

Πόσο πλούσιος είναι ο Γιάννης Αλαφούζος

14:16

Το 41% των οδηγών ηλεκτρικών οχημάτων θα έλεγε «όχι» στην Tesla για πολιτικούς λόγους

14:06

Τσίπρας για Πολυτεχνείο: Δεν είναι μνημείο του χθες, αλλά μνήμη του αύριο

13:57

Η Γερμανία επιτρέπει και πάλι τις εξαγωγές όπλων προς το Ισραήλ

13:54

Μπρατάκος: Χρειαζόμαστε ένα ψηφιακό εργαλείο παρακολούθησης των δημοτικών χρεώσεων

13:47

Βουλή: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό οργάνωσης και λειτουργίας της ΕΡΤ

13:34

Ευλογιά αιγοπροβάτων: Συνεχίζονται οι εκτεταμένοι έλεγχοι για την τήρηση των μέτρων βιοασφάλειας

13:23

Κρεμλίνο: Ελπίζουμε σε μία συνάντηση Πούτιν - Τραμπ μόλις ολοκληρωθεί η προετοιμασία της

13:19

Δέκα «κρυμμένοι» θησαυροί στο Παρίσι

13:19

ΑΑΔΕ: Από 24/11 το νέο Τελωνείο Δυτικής Αττικής

13:13

Στα 95.000 δολάρια το Bitcoin - «Καπνός» το 30% από τα κέρδη του 2025

13:04

Υπεγράφη η σύμβαση για την αγορά της τέταρτης φρεγάτας FDI Belharra

12:52

Γεωργία: Καταργεί σώμα κατά της διαφθοράς, αυξάνεται η ένταση στις σχέσεις με την ΕΕ

12:50

Συμφωνία Μακρόν - Ζελένσκι για την πώληση 100 Rafale στην Ουκρανία

12:49

Πολωνία: Έκρηξη σε σιδηροδρομική γραμμή - «Άνευ προηγουμένου ενέργεια διολοφθοράς»

12:32

Πρακτικές παρεμβάσεις για εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι

12:25

Ισχυρές βροχές και καταιγίδες από αύριο - Σε ποιες περιοχές θα εκδηλωθούν

12:19

Η TotalEnergies ενώνει δυνάμεις με τον Ντάνιελ Κρετίνσκι - Mega deal 5,1 δισ. ευρώ

12:14

Σεισμός 4,1 βαθμών Ρίχτερ στη Λευκάδα

12:14

Hellenic Train: Αναστολές και τροποποιήσεις δρομολογίων λόγω της αυριανής 24ωρης απεργίας εργαζομένων

gazzetta
gazzetta reader insider insider