Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα
Ορισμένα από τα “ασχημόπαπα” της αυτοκινητοβιομηχανίας έγιναν μεγάλες επιτυχίες, άλλα χάθηκαν γρήγορα. Οι σχεδιαστές τους πάντως δεν πρέπει να ήταν περήφανοι.

H αισθητική ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι το διαβατήριο για την εμπορική του επιτυχία. Όχι όμως απαραίτητα η προσεγμένη αισθητική. Παρότι οι κατασκευαστές προσπαθούν κατά βάση να δημιουργούν όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχουν στιγμές που κάποια άλλα ζητούμενα υπερισχύουν και οι σχεδιαστές αδυνατούν να συνδυάσουν το τερπνό με το ωφέλιμο.

Στο insider επιλέξαμε τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής όλων των εποχών, τα οποία κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό τους, ότι υπήρξαν των άκρων: ορισμένα έγιναν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες και άλλα ξεχάστηκαν, σχεδόν από την μέρα που παρουσιάστηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να τα γνωρίσουμε.

Η πρώτη γενιά του μεγάλου κορεατικού πολυμορφικού μοντέλου μπορούσε να φιλοξενήσει ως 11 άτομα, κανείς όμως δεν ήθελε να τον δουν να οδηγεί η να βρίσκεται μέσα σε αυτό. Ειδικά το πίσω μέρος του ήταν σαν μικρό λεωφορείο. Έμεινε στην παραγωγή από το 2004 έως το 2013 και πολύ ήταν.

Η τέταρτη γενιά της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συναντήθηκε αισθητικά με την εποχή του σχεδιαστή Κρις Μπανγκλ το 2001, που δημιούργησε μερικές από τις πιο αμφιλεγόμενες BMW όλων των εποχών. Το καθαρό και λιτό έως τότε σχήμα των Βαυαρικών αυτοκινήτων γέμισε αιχμές και περίεργους όγκους, για να μην αναφερθούμε στα φώτα –τους τα άλλαξε στην κυριολεξία.

To 1998 o κόσμος του αυτοκινήτου δέχτηκε ένα ισχυρό σοκ με το «δύο επιπέδων» αμάξωμα του Multipla. Τεχνολογικά και λειτουργικά το εξαθέσιο αυτό πολυμορφικό μοντέλο της Fiat ήταν εξαιρετικό, αλλά δεν βλεπόταν. Η δεύτερη γενιά του βελτιώθηκε αισθητικά. Το 2010 διακόπηκε η παραγωγή του και δεν απέκτησε ποτέ διάδοχο. Ευτυχώς!

Στη μνήμη μας έχει μείνει κυρίως ως διαφημιστικό όχημα της RedBull. Το διθέσιο targa 4Χ4, με την οροφή του να αφαιρείται σε δύο τμήματα, έμοιαζε με ένα αισθητικό αστείο. Δεν ήταν όμως. Βασιζόταν στο εξαιρετικά πετυχημένο Vitara και ευτυχώς έμεινε μόλις τρία χρόνια στην παραγωγή, από το 1995 έως το 1997.

Με το γνωστό σαρκαστικό τους χιούμορ, οι Βρετανοί υποδέχτηκαν το κορυφαίο σεντάν της Ford που παρουσιάστηκε το 1994 ως δημιούργημα των Ρέι Τσαρλς και Στίβι Γουόντερ. Δεν είχαν άδικο. Έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα μόλις χρόνια, αν και υπήρξε το πρώτο μοντέλο μαζικής κατασκευής με στάνταρ το ABS.

Χαρακτηριστικό δείγμα της «άχαρης» αισθητικά εποχής των Ιαπώνων. To 1974, μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα κομψό Fiat 124 ή αυτό το Datsun. Ωστόσο, το δεύτερο δεν χάλαγε ποτέ, παρότι προσομοίαζε περισσότερο σε μπουκάλι Coca Cola, παρά σε αυτοκίνητο.

Τι να καυτηριάσει κανείς πρώτο πάνω σε αυτόν τον «φίλο» της Citroen. Το αισθητικό αυτό ανοσιούργημα κατάφερε ωστόσο να γίνει best seller στη γαλλική αγορά και να πουλήσει συνολικά κοντά στα 2.000.000 αντίτυπα. To Ami 6 του 1961 το διαδέχτηκε το Ami 8 του 1969.

Ακόμα μια απόδειξη της γαλλικής «ευφυίας» στην κατασκευή αυτοκινήτου. Άσχημο μεν, αλλά εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο για τις διαστάσεις του. Δημιουργήθηκε ως απάντηση στο 2CV της Citroen αρκετά αργότερα, το 1961. Έμεινε 31 χρόνια σε παραγωγή και πωλήθηκε σε περισσότερα από 8.000.000 αντίτυπα.

Το κακάσχημο αυτό Ford κέρδισε στα σημεία το ανατολικογερμανικό Trabant για την είσοδο στη δεκάδα, διότι ήταν προϊόν μιας παγκόσμιας και ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Anglia λοιπόν, που ξεκίνησε να παράγεται από το 1959, πραγματοποίησε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις σε διάστημα 8 ετών. Ευτυχώς, αντικαταστάθηκε από το Escort.

Tο εμβληματικό «ασχημόπαπο» της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ήταν ταυτόχρονα και ένα από τα πλέον πετυχημένα οχήματα όλων των εποχών. Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν το 1949 και έμεινε στην παραγωγή για 51 ολόκληρα χρόνια! Συνολικά, σε όλες τις εκδόσεις του, παρήχθησαν περισσότερα από 9.000.000 αντίτυπα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

10:52

Ευρωαγορές: Οι ελπίδες για μείωση επιτοκίων από την Fed ενισχύουν το θετικό κλίμα

10:49

Σε δείκτες του STOXX εντάσσονται οι μετοχές των Metlen και Viohalco

10:48

Η ΑΒΑΞ παρέδωσε τα τελευταία 10 χιλιόμετρα του άξονα «Πάτρα - Πύργος»

10:44

Intrafashion: Στο «κάδρο» του Δ. Ματεμτζή μπαίνουν και τα καλλυντικά

10:39

ΗΠΑ: Η χρήση του Signal από τον επικεφαλής του Πενταγώνου Χέγκσεθ έθεσε σε κίνδυνο τον στρατό

10:23

Μουστάκας (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Οι προϋποθέσεις για ανθεκτικές υποδομές

10:21

ΟΗΕ: Ψήφισμα για την άμεση επιστροφή των παιδιών στην Ουκρανία με στήριξη της Ελλάδας

10:11

Σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι θεωρούν ότι υπάρχει πιθανότητα πολέμου με τη Ρωσία τα επόμενα χρόνια

09:53

Παπαθανάσης: Στο ΕΣΠΑ η μετατροπή του πρώην Ταπητουργείου Αγίου Πέτρου Αρκαδίας σε κέντρο πολιτισμού

09:48

Μεντβέντεφ: Η κατάσχεση από την ΕΕ παγωμένων ρωσικών assets μπορεί να δικαιολογήσει πόλεμο

09:45

Στις κορυφαίες τραπεζικές επιλογές της Goldman Sachs η Alpha Bank

09:44

TUV Nord Ελλάς: Ενέργεια, ΑΙ και data centers οι νέοι πυλώνες ανάπτυξης

09:38

Ουκρανία, εμπόριο, διμερείς σχέσεις στην ατζέντα Μακρόν και Σι στο Πεκίνο

09:33

CrediaBank: Το πρώτο κατάστημα Νέας Εμπειρίας στην Κρήτη ανοίγει τις πόρτες του στο Ηράκλειο

09:23

Κακοκαιρία Byron: Σε κόκκινο συναγερμό η Αττική - Ισχυρές καταιγίδες και θυελλώδεις άνεμοι

09:15

Παπασταύρου: H ενέργεια αλλάζει τη γεωπολιτική αρχιτεκτονική, με την Ελλάδα ως κεντρικό πυλώνα

09:08

Σε θέση μάχης χιλιάδες αγρότες - Κλειστοί δρόμοι και νέες αποφάσεις στα οδοφράγματα

08:52

H DeepSeek ξαναχτυπά: Δύο νέα μοντέλα βάζουν πίεση σε Google και OpenAI

08:40

Εντός της ημέρας η συνάντηση Γουίτκοφ με τον Ουκρανό διαπραγματευτή στη Φλόριντα

08:28

Οι παρενέργειες από τις νέες εφαρμογές ΑΙ που «ανασταίνουν» θανόντες

08:12

Εφορία: Από ελεγκτικό κόσκινο εκατοντάδες φάκελοι μεταβίβασης πρώτης κατοικίας και χρηματικές γονικές παροχές

08:07

Foot Locker: Πώς προχωρά η ανάπτυξη του δικτύου στην Ελλάδα - Τα καταστήματα

08:05

Τα 10 καλύτερα εστιατόρια του 2025 σύμφωνα με τη La Liste

08:00

Χωρίς ταξί και σήμερα η Αθήνα - Παράταση της απεργίας

07:50

Τηλεφωνική επικοινωνία Μαδούρο - Τραμπ: «Ευπρόσδεκτος» ο διάλογος

07:45

Ηλεκτρισμός: «Στο μικροσκόπιο» ελλείμματα 770 εκατ. στην αγορά - Οι υποψήφιες λύσεις

07:40

Η Πράσινη Οικονομία των 5 τρισ. δολαρίων: Το νέο οικονομικό στοίχημα που αλλάζει τον κόσμο

07:33

ΕΦΚΑ: Ρεκόρ έτους με 20.552 αιτήσεις συνταξιοδότησης τον Σεπτέμβριο - Προβλέψεις για πάνω από 210.000 αιτήσεις το 2025

07:29

Αέριο: Νέα συμφωνία για τον Κάθετο Διάδρομο - Μεγαλύτερες ποσότητες μέσω της «αρτηρίας» Ελλάδας - Ουκρανίας

07:26

Μακρόν σε Σι: Καθοριστική η συνεργασία της Κίνας για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία

gazzetta
gazzetta reader insider insider