Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα
Ορισμένα από τα “ασχημόπαπα” της αυτοκινητοβιομηχανίας έγιναν μεγάλες επιτυχίες, άλλα χάθηκαν γρήγορα. Οι σχεδιαστές τους πάντως δεν πρέπει να ήταν περήφανοι.

H αισθητική ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι το διαβατήριο για την εμπορική του επιτυχία. Όχι όμως απαραίτητα η προσεγμένη αισθητική. Παρότι οι κατασκευαστές προσπαθούν κατά βάση να δημιουργούν όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχουν στιγμές που κάποια άλλα ζητούμενα υπερισχύουν και οι σχεδιαστές αδυνατούν να συνδυάσουν το τερπνό με το ωφέλιμο.

Στο insider επιλέξαμε τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής όλων των εποχών, τα οποία κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό τους, ότι υπήρξαν των άκρων: ορισμένα έγιναν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες και άλλα ξεχάστηκαν, σχεδόν από την μέρα που παρουσιάστηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να τα γνωρίσουμε.

Η πρώτη γενιά του μεγάλου κορεατικού πολυμορφικού μοντέλου μπορούσε να φιλοξενήσει ως 11 άτομα, κανείς όμως δεν ήθελε να τον δουν να οδηγεί η να βρίσκεται μέσα σε αυτό. Ειδικά το πίσω μέρος του ήταν σαν μικρό λεωφορείο. Έμεινε στην παραγωγή από το 2004 έως το 2013 και πολύ ήταν.

Η τέταρτη γενιά της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συναντήθηκε αισθητικά με την εποχή του σχεδιαστή Κρις Μπανγκλ το 2001, που δημιούργησε μερικές από τις πιο αμφιλεγόμενες BMW όλων των εποχών. Το καθαρό και λιτό έως τότε σχήμα των Βαυαρικών αυτοκινήτων γέμισε αιχμές και περίεργους όγκους, για να μην αναφερθούμε στα φώτα –τους τα άλλαξε στην κυριολεξία.

To 1998 o κόσμος του αυτοκινήτου δέχτηκε ένα ισχυρό σοκ με το «δύο επιπέδων» αμάξωμα του Multipla. Τεχνολογικά και λειτουργικά το εξαθέσιο αυτό πολυμορφικό μοντέλο της Fiat ήταν εξαιρετικό, αλλά δεν βλεπόταν. Η δεύτερη γενιά του βελτιώθηκε αισθητικά. Το 2010 διακόπηκε η παραγωγή του και δεν απέκτησε ποτέ διάδοχο. Ευτυχώς!

Στη μνήμη μας έχει μείνει κυρίως ως διαφημιστικό όχημα της RedBull. Το διθέσιο targa 4Χ4, με την οροφή του να αφαιρείται σε δύο τμήματα, έμοιαζε με ένα αισθητικό αστείο. Δεν ήταν όμως. Βασιζόταν στο εξαιρετικά πετυχημένο Vitara και ευτυχώς έμεινε μόλις τρία χρόνια στην παραγωγή, από το 1995 έως το 1997.

Με το γνωστό σαρκαστικό τους χιούμορ, οι Βρετανοί υποδέχτηκαν το κορυφαίο σεντάν της Ford που παρουσιάστηκε το 1994 ως δημιούργημα των Ρέι Τσαρλς και Στίβι Γουόντερ. Δεν είχαν άδικο. Έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα μόλις χρόνια, αν και υπήρξε το πρώτο μοντέλο μαζικής κατασκευής με στάνταρ το ABS.

Χαρακτηριστικό δείγμα της «άχαρης» αισθητικά εποχής των Ιαπώνων. To 1974, μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα κομψό Fiat 124 ή αυτό το Datsun. Ωστόσο, το δεύτερο δεν χάλαγε ποτέ, παρότι προσομοίαζε περισσότερο σε μπουκάλι Coca Cola, παρά σε αυτοκίνητο.

Τι να καυτηριάσει κανείς πρώτο πάνω σε αυτόν τον «φίλο» της Citroen. Το αισθητικό αυτό ανοσιούργημα κατάφερε ωστόσο να γίνει best seller στη γαλλική αγορά και να πουλήσει συνολικά κοντά στα 2.000.000 αντίτυπα. To Ami 6 του 1961 το διαδέχτηκε το Ami 8 του 1969.

Ακόμα μια απόδειξη της γαλλικής «ευφυίας» στην κατασκευή αυτοκινήτου. Άσχημο μεν, αλλά εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο για τις διαστάσεις του. Δημιουργήθηκε ως απάντηση στο 2CV της Citroen αρκετά αργότερα, το 1961. Έμεινε 31 χρόνια σε παραγωγή και πωλήθηκε σε περισσότερα από 8.000.000 αντίτυπα.

Το κακάσχημο αυτό Ford κέρδισε στα σημεία το ανατολικογερμανικό Trabant για την είσοδο στη δεκάδα, διότι ήταν προϊόν μιας παγκόσμιας και ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Anglia λοιπόν, που ξεκίνησε να παράγεται από το 1959, πραγματοποίησε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις σε διάστημα 8 ετών. Ευτυχώς, αντικαταστάθηκε από το Escort.

Tο εμβληματικό «ασχημόπαπο» της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ήταν ταυτόχρονα και ένα από τα πλέον πετυχημένα οχήματα όλων των εποχών. Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν το 1949 και έμεινε στην παραγωγή για 51 ολόκληρα χρόνια! Συνολικά, σε όλες τις εκδόσεις του, παρήχθησαν περισσότερα από 9.000.000 αντίτυπα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:55

ΟΗΕ: Σε άμεσο κίνδυνο λιμού Σουδάν, Νότιο Σουδάν, Γάζα, Αϊτή και Μαλί

23:46

Τι ποινές ισχύουν για όσους οδηγούν χωρίς δίπλωμα με τον νέο ΚΟΚ

23:34

Νετανιάχου: «Τα πλήγματα στο Ιράν αλλάζουν την όψη της Μέσης Ανατολής»

23:26

ΗΠΑ: Ο δολοφόνος της βουλευτή στη Μινεσότα πήγε συνολικά στα σπίτια 4 Δημοκρατικών πολιτικών

23:19

Έντονη αντίδραση του ΥΠΕΞ για τουρκικό χάρτη θαλάσσιου χωροταξικού σχεδιασμού

23:11

Ήπιο rebound στην Wall Street με το βλέμμα στην Μέση Ανατολή

23:02

ΟΣΕ: Απόλυση φύλακα ισόπεδης διάβασης μετά από σοβαρή παράβαση καθήκοντος

22:49

ΟΗΕ: «Ψαλίδι» σε 3.500 θέσεις στην υπηρεσία για τους πρόσφυγες ελλείψει χρημάτων

22:37

Ήπιες απώλειες για το πετρέλαιο με φόντο τη σύγκρουση Ισραήλ - Ιράν

22:21

Γερμανία: Ειδική πτήση από Αμμάν για την απομάκρυνση Γερμανών από το Ισραήλ

22:10

Ιταλία: Aπό τον Σεπτέμβριο θα απαγορευτεί η χρήση κινητών στα λύκεια της χώρας

21:58

Υποχώρησε ο χρυσός μετά τα υψηλά 8 εβδομάδων στον απόηχο της σύρραξης στη Μ. Ανατολή

21:46

Kύπρος: Θα συνδράμει στην απομάκρυνση υπηκόων της Πορτογαλίας και της Σλοβακίας από χώρες της Μ. Ανατολής

21:31

Alpha Bank: Απέκτησε 12,7 εκατ. μετοχές της Prodea - Στο 9,87% η αυξήθηκε η συμμετοχή

21:22

Σεισμός 4,2 Ρίχτερ στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής

21:20

Η επίδραση των πολέμων στην αναζωπύρωση και μετάδοση λοιμωδών νοσημάτων

21:11

ΣτΕ & Ελεγκτικό Συνέδριο: Εκλέχθηκαν οι δικαστές στις θέσεις αντιπροέδρων

21:09

Ιράν: Οι εγκληματίες πολέμου που κρύβονται σε καταφύγια στο Τελ Αβίβ δεν θα μείνουν ατιμώρητοι»

20:58

Νετανιάχου: «Η δολοφονία του αγιατολάχ Χαμενεΐ θα τερμάτιζε τη σύρραξη»

20:53

Δημοσκόπηση Alco: Πόσοι λένε ότι θα πάνε διακοπές φέτος - Η τεράστια διαφορά με το 2024

20:39

Ερντογάν: «Το Ισραήλ θέτει σε κίνδυνο τη δική του ύπαρξη και το μέλλον του λαού του»

20:33

Σύρραξη Ισραήλ - Ιράν: Πόσο ισχυρές είναι οι δύο χώρες

20:20

Ισραηλινός ΥΠΑΜ: «Θα πλήξουμε τον ιρανό δικτάτορα παντού»

20:08

Τηλεφωνική επικοινωνία Γεραπετρίτη με τον ΥΠΕΞ του Κατάρ

20:04

Ρωσία: Tο Ιράν ασκεί το δικαίωμα της αυτοάμυνας ενάντια στο Ισραήλ

19:55

Μητσοτάκης: Πάμε για τρίτη 4ετία με σύνθημα «το είπαμε, το κάναμε» - Νέος γραμματέας ο Κ. Σκρέκας

19:50

Υβριδικά σχεδόν 1 στα 2 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν στην Ελλάδα τον Μάιο

19:42

Σε εκδήλωση του υπ. Εργασίας θα μιλήσει αύριο ο Μητσοτάκης

19:36

Νέα εποχή στο WhatsApp - Για πρώτη φορά θα έχει διαφημίσεις

19:25

Τελεσίγραφο Τραμπ σε Ιράν: «Διαπραγματευτείτε αμέσως πριν να είναι πολύ αργά»

gazzetta
gazzetta reader insider insider