Η Τζένι Ο' Χάρα έκανε sign up σε μια εφαρμογή γνωριμιών για να ενισχύσει την αυτοπεποίθησή της. Είχε μόλις βγει από έναν γάμο 20 ετών και δεν πίστευε ότι κάποιος θα την έβρισκε ξανά ελκυστική. Ένας φίλος της πρότεινε να δοκιμάσει να γνωρίσει κάποιον από τα social, οπότε δημιούργησε ένα προφίλ στο Facebook. Λέει ότι την έκανε να αισθάνεται καλύτερα το γεγονός ότι άρεσε σε κάποιον, αλλά αυτό δεν κράτησε για πολύ.
Κάποια στιγμή, άντρες με τους οποίους μιλούσε της ζήτησαν φωτογραφίες σεξουαλικού περιεχομένου. «Ποτέ δεν θα έλεγες κάτι τέτοιο σε κάποιον αν καθόσουν σε ένα μπαρ μαζί του», είπε εκείνη όπως διαβάζουμε στην Washington Post. Η Τζένι Ο' Χάρα συγκαταλέγεται μεταξύ των περίπου 95,6 εκατομμυρίων ατόμων 18 ετών και άνω που έχουν χρησιμοποιήσει ιστοσελίδες ή εφαρμογές γνωριμιών, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών SSRS. Και δεν είναι η μόνη που έβλεπε τη διάθεσή της να πέφτει, όσο περισσότερο βρισκόταν στο διαδίκτυο.
«Η εμπειρία μου με τους ασθενείς που είναι σε εφαρμογές γνωριμιών είναι ότι αυτό οδηγεί σε κόπωση, ότι οι άνθρωποι απλά εξαντλούνται», δήλωσε ο Πολ Λ. Χοκεμέγιερ ψυχοθεραπευτής από τη Νέα Υόρκη, ειδικός στον γάμο. «Παίρνει πολλή ενέργεια. Καταναλώνει πολύ χρόνο. Καταναλώνει πολλά συναισθήματα. Και υπάρχει τεράστια πιθανότητα απόρριψης». Κι αυτό που είπε, φαίνεται και στα δεδομένα. Το 2022, 3 στους 10 ενήλικες των ΗΠΑ δήλωσαν ότι είχαν χρησιμοποιήσει έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή γνωριμιών, ενώ περίπου το 9% ανέφεραν ότι χρησιμοποίησαν έναν τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με έρευνες που διεξήγαγε το Pew Research Center.
Σύμφωνα με τη SSRS, το Tinder είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή γνωριμιών στην Αμερική. (Η Pew αναφέρει ότι περίπου το 14% όλων των ενηλίκων των ΗΠΑ δηλώνουν ότι το έχουν χρησιμοποιήσει.) Ενώ το Tinder ήταν επίσης το πιο δημοφιλές μεταξύ των ατόμων 18 έως 49 ετών, το Match ήταν η προτιμώμενη εφαρμογή μεταξύ των ατόμων ηλικίας 50 ετών και άνω, διαπίστωσε η SSRS.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr