Εξιτήριο έλαβε από το νοσοκομείο «Σωτηρία» ο Ευάγγελος Βενιζέλος

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Εξιτήριο έλαβε από το νοσοκομείο «Σωτηρία» ο Ευάγγελος Βενιζέλος
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο κ.Βενιζέλος είναι πλήρως εμβολιασμένος έχοντας κάνει και τη 4η αναμνηστική δόση και παρουσιάζει ήπια συμπτώματα.

Στο σπίτι του βρίσκεται πλέον ο Ευάγγελος Βενιζέλος, καθώς έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο "Σωτηρία", όπου εισήχθη το μεσημέρι της Πέμπτης, καθώς διαγνώσθηκε θετικός στον κορονοϊό και κρίθηκαν απαραίτητες σχετικές εργαστηριακές εξετάσεις, λόγω επίμονου βήχα που παρουσίαζε.

Ο κ.Βενιζέλος είναι πλήρως εμβολιασμένος έχοντας κάνει και τη 4η αναμνηστική δόση και παρουσιάζει ήπια συμπτώματα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το γαλάζιο 98% - Η χυλόπιτα του Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ - Το «καρφί» στον προϊστάμενο

Φορολογική ενημερότητα: Οι νέοι κανόνες για οφειλέτες - Τι αλλάζει σε μεταβιβάσεις ακινήτων, συμψηφισμούς

Γιατί 7 χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων το εισόδημα των μισθωτών υπολείπεται της προ-κρίσης περιόδου;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider