Εξιτήριο έλαβε από το νοσοκομείο «Σωτηρία» ο Ευάγγελος Βενιζέλος

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Εξιτήριο έλαβε από το νοσοκομείο «Σωτηρία» ο Ευάγγελος Βενιζέλος
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο κ.Βενιζέλος είναι πλήρως εμβολιασμένος έχοντας κάνει και τη 4η αναμνηστική δόση και παρουσιάζει ήπια συμπτώματα.

Στο σπίτι του βρίσκεται πλέον ο Ευάγγελος Βενιζέλος, καθώς έλαβε εξιτήριο από το νοσοκομείο "Σωτηρία", όπου εισήχθη το μεσημέρι της Πέμπτης, καθώς διαγνώσθηκε θετικός στον κορονοϊό και κρίθηκαν απαραίτητες σχετικές εργαστηριακές εξετάσεις, λόγω επίμονου βήχα που παρουσίαζε.

Ο κ.Βενιζέλος είναι πλήρως εμβολιασμένος έχοντας κάνει και τη 4η αναμνηστική δόση και παρουσιάζει ήπια συμπτώματα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Μεταβιβάσεις ακινήτων: Σε δυο ταχύτητες οι εισπράξεις τον Απρίλιο, σε άνοδο γονικές παροχές και δωρεές

Το ρεκόρ 17 ετών στο ΧΑ - Η Ελλάδα στο space economy - Το 10% που κάνει τη διαφορά

Τα πολιτικά δώρα στη ΝΔ - Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια της ΕΛΑΣ - Η «σιωπηλή μεταρρύθμιση»

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider