Θεσσαλονίκη μια πόλη city break για τους Ολλανδούς - Τουριστικοί φορείς βλέπουν κάθετη αύξηση στις προκρατήσεις

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Θεσσαλονίκη μια πόλη city break για τους Ολλανδούς - Τουριστικοί φορείς βλέπουν κάθετη αύξηση στις προκρατήσεις
Αυξημένες κατά 45% σε σχέση με το 2023 είναι για το 2024 οι προκρατήσεις για την τουριστική σεζόν από το ολλανδικό κοινό, σύμφωνα με τις εταιρείες ταξιδίων και τουρισμού SUNWEB και TUI. Αυτό έγινε γνωστό στη Διεθνή Τουριστική έκθεση «Vakantiebeurs 2024», που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας, με τη συμμετοχή των Τουριστικών Οργανισμών Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίας και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Αυξημένες κατά 45% σε σχέση με το 2023 είναι για το 2024 οι προκρατήσεις για την τουριστική σεζόν από το ολλανδικό κοινό, σύμφωνα με τις εταιρείες ταξιδίων και τουρισμού SUNWEB και TUI. Αυτό έγινε γνωστό στη Διεθνή Τουριστική έκθεση «Vakantiebeurs 2024», που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας, με τη συμμετοχή των Τουριστικών Οργανισμών Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίας και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Συγκεκριμένα, μεγάλη ήταν η προσέλευση στο περίπτερο των Οργανισμών ενώ παρατηρήθηκε έντονο ενδιαφέρον επισκεπτών της ηλικιακής ομάδας 50+ για πληροφορίες σχετικά με τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, τη γαστρονομία, τα αξιοθέατα, τις φυσικές ομορφιές και τον περιπατητικό τουρισμό. Η πόλη της Θεσσαλονίκης κέντρισε για άλλη μία φορά το ενδιαφέρον των Ολλανδών ως citybreak όλο τον χρόνο ενώ είναι σημαντικό ότι η Πιερία με τον Όλυμπο και τα 80 χιλιόμετρα ακτογραμμής μπαίνει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη. Σημαντικό είναι ότι κατά τη διάρκεια της έκθεσης μοιραζόταν δωρεάν το Ολλανδικό περιοδικόKALA Magazine που φιλοξενούσε εκτενή άρθρα για τη Χαλκιδική και τη Θεσσαλονίκη ως αποτέλεσμα του ταξιδιού εξοικείωσης δημοσιογράφων που υλοποιήθηκε από τους αντίστοιχους Οργανισμούς πέρσι.

Σε δηλώσεις της, η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου τόνισε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός του Οργανισμού είναι να καταστήσει τη Θεσσαλονίκη ως έναν σύγχρονο city break προορισμό στην αγορά της Ολλανδίας. Πρόκειται, όπως είπε, για μια αγορά με υψηλά εισοδήματα, αρκετές επιλογές πτήσεων όλο τον χρόνο, ταξιδιωτική παιδεία και ευγένεια που ταξιδεύει και εκτός της σεζόν με την υψηλότερη κίνηση.

Ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος χαρακτήρισε την ολλανδική αγορά σημαντική και ανερχόμενη αγορά για τη Χαλκιδική, με ανοδικές τάσεις. «Πέρσι είχαμε μία αύξηση της τάξεως του 18% σε σχέση με το 2019, φτάνοντας τα 25.000 πακέτα ενώ αντίστοιχος ήταν και ο αριθμός των ανεξάρτητων ταξιδιωτών (20.000) που επισκέφτηκαν τον προορισμό. Η δυναμική που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια για τη Χαλκιδική, ιδιαίτερα με την καθημερινή απευθείας πτήση της Transavia τους θερινούς μήνες, φαίνεται να συνεχίζεται και για το 2024» πρόσθεσε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»: Δυνατότητα νέων αιτήσεων με την επαναδιάθεση πόρων ύψους 6,4 εκατ. ευρώ

ΟΔΔΗΧ: Επανέκδοση 5ετούς ομολόγου την Τετάρτη με στόχο άντληση 250 εκατ.

Τα τάνκερ της Shell δεν θα περνούν από την Ερυθρά Θάλασσα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider