Η Κίνα παρέμεινε η μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά παγκοσμίως για 11η συνεχόμενη χρονιά

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Κίνα παρέμεινε η μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά παγκοσμίως για 11η συνεχόμενη χρονιά
Η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά παγκοσμίως για 11 συνεχόμενα χρόνια, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου (MOC).

Η Κίνα παραμένει η μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά παγκοσμίως για 11 συνεχόμενα χρόνια, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορίου (MOC).

Ο όγκος συναλλαγών του κινεζικού ηλεκτρονικού εμπορίου έφτασε στα 43,83 τρισεκατομμύρια γιουάν (5,57 τρισεκατομμύρια ευρώ) το 2022, έναντι 31,63 τρισεκατομμυρίων γιουάν (4,02 τρισεκατομμύρια ευρώ) το 2018, όπως δήλωσε σε μία συνέντευξη Τύπου, η εκπρόσωπος του MOC Σου Ζουετίνγκ.

Η Σου δήλωσε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις λιανικής των αγαθών καθημερινής χρήσης, αντιστοιχούν σε ποσοστό 25% επί του συνόλου των πωλήσεων λιανικής των καταναλωτικών αγαθών, προσθέτοντας ότι ο τομέας του διαδικτυακού εμπορίου έχει εξελιχθεί σε μία νέα κινητήρια δύναμη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Κίνας.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Άδεια: Τι γίνεται αν δεν την πάρεις εντός του έτους - Τι αλλάζει από το 2026 και τι μπορεί να απαιτήσεις από τον εργοδότη

Λιανεμπόριο: Οι ξένες αλυσίδες που αναδιαμορφώνουν το σύγχρονο shopping

Φθηνή θέρμανση στο εξοχικό: Τρόποι για να μην «καίει» χρήματα τον χειμώνα

Φόρτωση BOLM...
gazzetta
gazzetta reader insider insider