Η «μάχη» των μικρών κατασκευαστικών για το project στη Φθιώτιδα

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η «μάχη» των μικρών κατασκευαστικών για το project στη Φθιώτιδα
Υπόθεση για 3 μικρότερες κατασκευαστικές εταιρείες ήταν διαγωνισμός ύψους 15,64 εκατ. ευρώ. Ποια αναδείχτηκε προσωρινός μειοδότης, ποιο είναι το έργο, ποια είναι η σημασία του.

Τρεις κατασκευαστικές εταιρείες, όχι από το κλαμπ των γνωστών 4 ισχυρών, έδωσαν προσφορές σε έναν διαγωνισμό που πρόσφατα δημοπρατήθηκε για έργο στη Φθιώτιδα. Πρόκειται για το έργο «Ανακατασκευή της παραλιακής οδού Αγ. Κωνσταντίνου (Ν.Ε.Ο.1) από Ι.Κ. με οδό της Κ.Δ. 45 έως Ι.Κ. με κλάδο 1 Α.Κ. Λατομείου και του Ισόπεδου Κόμβου της Ανατολικής εισόδου Καμμένων Βούρλων», αρχικού ύψους 15,64 εκατ. ευρώ.

Στον διαγωνισμό έδωσαν προσφορές στις 12-12-2023 τρεις εταιρείες και ειδικότερα οι «ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΤΕΒΕ - ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε.», «ΟΔΟΣ Α.Τ.Ε.» και «ΛΑΤΟΜΕΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΥ Α.Ε». Όπως προκύπτει, η ΙΝΤΕΡΚΑΤ έδωσε έκπτωση 16,81%, η ΟΔΟΣ 12,76% και η τρίτη διαγωνιζόμενη προσφορά με έκπτωση 9,21%, με αποτέλεσμα η πρώτη, συμφερόντων της οικογένειας Παπαϊωάννου, γνωστής (και) στην ευρύτερη περιοχή του έργου, να αναδεικνύεται προσωρινός ανάδοχος, μετά και την έγκριση των σχετικών δικαιολογητικών.

Όσον αφορά στο project, όπως έχει αναφέρει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σταϊκούρας, «με την ολοκλήρωσή του αναμένεται να βελτιώσει την υφιστάμενη οδική υποδομή στην περιοχή, να βελτιώσει την οδική ασφάλεια και το επίπεδο εξυπηρέτησης του παράπλευρου αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, να συμβάλλει στην αντιπλημμυρική προστασία του Αγίου Κωνσταντίνου, να αυξήσει την προσβασιμότητα στον λιμένα του Αγίου Κωνσταντίνου, καθώς και να αναβαθμίσει σημαντικά τον υφιστάμενο κόμβο ανατολικής εισόδου των Καμένων Βούρλων».

Το «παλεύουν» οι μικρότερες εταιρείες

Να θυμίζουμε ότι η Ιντερκάτ, όπως και η Οδός, εσχάτως δίνουν το παρών ακόμα και σε διαγωνισμούς μεγαλύτερου προϋπολογισμού, συνήθως σε κοινοπραξία για να πληρούν τις προϋποθέσεις, όπως συνέβη πρόσφατα και στα μεγάλα οδικά έργα Ιωάννινα – Κακκαβιά ή την παράκαμψη Τυμφρηστού (projects μισού δισ. ευρώ συνολικά), όπως βέβαια το ίδιου κάνουν και άλλα σχήματα πέραν της εβδόμης τάξης, όπως οι ΕΚΤΕΡ, Δομική Κρήτης, ΕΡΕΤΒΟ, ΤΕ.ΝΑ., ΤΕΚΑΛ, Μεσόγειος κ.α.

Ποιο είναι το έργο

Η προθεσμία εκτέλεσης των εργασιών είναι 24 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Το έργο χρηματοδοτείται από τις πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ).

Το αντικείμενο του δημοπρατούμενου έργου αφορά:

Α. στην ανακατασκευή της παραλιακής οδού Αγ. Κωνσταντίνου, που αποτελεί τμήμα της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας – Θεσσαλονίκης (Ν.Ε.Ο.1). Περιλαμβάνει το τμήμα της Ε.Ο. μεταξύ του ισόπεδου κόμβου της με την τοπική οδό που διέρχεται υπό τον αυτοκινητόδρομο μέσω της Κ.Δ.45 (περί τη Χ.Θ. 163+560) και τη διασταύρωσή της με την οδό σύνδεσης (Οδός 1) με τον Α.Κ. Λατομείου (περί τη Χ.Θ. 167+700 - κόμβος Λεβέντη).

Β. στην ανακατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου στα Καμένα Βούρλα που αναπτύσσεται στην περιοχή συμβολής της Ν.Ε.Ο.1 (Παλαιά Εθνική Οδός Αθήνας - Θεσσαλονίκης) με την οδό Γεράσιμου Βασιλειάδη. Αποτελεί την ανατολική είσοδο στον οικισμό, εξυπηρετώντας τη σύνδεση τόσο με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ όσο και με το παραλιακό οδικό δίκτυο και τον γειτονικό οικισμό Αγ. Κωνσταντίνου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΟΑΣΑ: «Εκτροχιάστηκε» και επαναλαμβάνεται ο διαγωνισμός των 400 εκατ. ευρώ για τις 63 γραμμές στην Αττική

Ακίνητα: Ποιες είναι οι τιμές στις χειμερινές εξοχικές κατοικίες – Η τάση και το «κενό» με τα υψηλά

«Παιχνίδι» σε small και mid caps - «Δουλειές» και στο 2024 - Σκούπα στις ΑΠΕ, έπονται οι τηλεπικοινωνίες

gazzetta
gazzetta reader insider insider