Γενική Συνέλευση ΣΕΤΕ: Τα μηνύματα της αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Γενική Συνέλευση ΣΕΤΕ: Τα μηνύματα της αγοράς για τον ελληνικό τουρισμό
ΣΕΤΕ - Γιάννης Ρέτσος
Στο επίκεντρο η βιωσιμότητα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, το ανθρώπινο δυναμικό και η αξιοποίηση των δεδομένων, ιδιαίτερα των big data.

Με αναφορές από παράγοντες της αγοράς του τουρισμού για την πορεία του κλάδου στην Ελλάδα έκλεισε τις εργασίες της η 30η Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ.

Στην παρέμβασή του ο γενικός διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, Ηλίας Κικίλιας, παρουσίασε τις δράσεις του Ινστιτούτου και υπογράμμισε ότι: «Οι συνεχείς αναταραχές που διαμορφώνουν το διεθνές περιβάλλον απαιτούν την διαρκή ενίσχυση της ανθεκτικότητας και της προσαρμοστικότητας για τις επιχειρήσεις και τους προορισμούς. Για το ΙΝΣΕΤΕ, το περιβάλλον αυτό αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση και επενδύουμε συστηματικά στη διερεύνηση των κρίσιμων παραγόντων που ήδη έχουν πρωταρχικό ρόλο στις εξελίξεις του τουριστικού τομέα. Η βιωσιμότητα, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, το ανθρώπινο δυναμικό και η αξιοποίηση των δεδομένων, ιδιαίτερα των big data, για στρατηγική πληροφόρηση συγκαταλέγονται στις προτεραιότητες μας, με απώτερο σκοπό να συμβάλουμε στη συλλογική προσπάθεια να διατηρήσει και να αναβαθμίσει ο ελληνικός τουρισμός τον πρωταγωνιστικό του ρόλο».

Οι δράσεις της Marketing Greece παρουσιάσθηκαν από την αντιπρόεδρο της εταιρείας, Αγάπη Σμπώκου, η οποία ανέφερε ότι: «Εργαλεία μας στη Marketing Greece - και αυτή τη φορά - όπως σε κάθε άλλη πρόκληση που αντιμετωπίσαμε είναι πάντα η δυναμική, η ευελιξία, ο επαγγελματισμός, τα γρήγορα αντανακλαστικά και η ενσυναίσθηση. Με αυτά τα όπλα η Marketing Greece συμβάλει σταθερά στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού. Κερδίζει αναγνώριση από την αγορά, την Πολιτεία και - προπαντός - κερδίζει την αποδοχή στην παγκόσμια αγορά που είναι και το ζητούμενο. Αυτός είναι και ένας διαχρονικός μας στόχος: οι αξίες μας να μας μας κάνουν ανθεκτικούς και αποτελεσματικούς».

Ακολούθησαν οι τοποθετήσεις του προέδρου της AEGEAN, Ευτύχιου Βασιλάκη, του διευθύνοντος συμβούλου της Εurobank, κ. Φωκίωνα Καραβία και του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλη Τσαμάζ.

Ο πρόεδρος της AEGEAN, Ευτύχιος Βασιλάκης επισήμανε μεταξύ άλλων ότι: «Φέτος μετά από δύο χρόνια γεμάτα προκλήσεις, έχουμε τη δυνατότητα να ξεκινήσουμε από νωρίς τη δραστηριότητά μας κάνοντας αυτό που ξέρουμε καλύτερα για κάθε ταξιδιώτη αλλά και για τον ελληνικό τουρισμό. Ωστόσο καθώς νέες προκλήσεις κάνουν την εμφάνισή τους, πρωταρχικός μας στόχος είναι να επενδύσουμε και να υποστηρίξουμε εμφατικά το επίπεδο της υπηρεσίας που τόσο εμείς όσο και συνολικά οι φορείς του τουρισμού καταφέραμε να προσφέρουμε και μέσα στην πανδημία και να ισχυροποιήσουμε το brand της Ελλάδας, διαχειριζόμενοι καλύτερα από άλλους τα προβλήματα που βλέπουμε διεθνώς. Φυσικά, παραμένοντας εξίσου προσηλωμένοι στην ανάγκη για πιο μακροχρόνιες παρεμβάσεις που στοχεύουν στην περαιτέρω διαφοροποίηση και στη διάχυση του τουριστικού προϊόντος σε περισσότερες περιοχές και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».

O διευθύνων σύμβουλος της Εurobank, Φωκίων Καραβίας τόνισε μεταξύ άλλων ότι: «Η τουριστική επιχειρηματικότητα, που στήριξε την Ελλάδα τα χρόνια της κρίσης, πρωταγωνιστεί σήμερα και στη φάση της ανάπτυξης. Η Eurobank, τράπεζα του τουρισμού, βρίσκεται στο πλευρό του κλάδου για να χρηματοδοτήσει τις αναγκαίες επενδύσεις ώστε όλες οι επιχειρήσεις, μικρές, μεσαίες και μεγάλες, να αξιοποιήσουν το παράθυρο ευκαιρίας που ανοίγεται. Με το Ταμείο Ανάκαμψης και τα άλλα ελληνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα, με εύρωστες τράπεζες και διεθνές επενδυτικό ενδιαφέρον μπορούμε σήμερα να αναβαθμίσουμε το τουριστικό προϊόν της χώρας και να βάλουμε τα θεμέλια για μακροπρόθεσμη αποδοτικότητα και περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Έτσι ώστε τα ρεκόρ που αναμένονται τη φετινή χρονιά να είναι μόνο η αρχή».

Τέλος ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, ανέφερε στην ομιλία του: «Η Εθνική Στρατηγική για τον τουρισμό είναι ένα μακρόπνοο σχέδιο στη σωστή κατεύθυνση. Η επιτυχία της εξαρτάται από όλους μας. Πρέπει όλοι να κάνουμε ό,τι μπορούμε, για να ενισχύσουμε το τουριστικό brand name της χώρας. Η συμβολή της τεχνολογίας θα είναι καθοριστική. Οι δικτυακές υποδομές, η ψηφιακή ωριμότητα και οι σύγχρονες εφαρμογές είναι πλέον κριτήρια για να επιλέξει ο Έλληνας και ξένος επισκέπτης τον τουριστικό του προορισμό.» Και πρόσθεσε: «Δεν είστε μόνο επιχειρηματίες και στελέχη του τουρισμού, είστε το «πρόσωπο της χώρας». Το έργο σας είναι διπλά σημαντικό. Και όλοι εμείς στον Όμιλο ΟΤΕ, είμαστε δίπλα σας».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Eurobank: Ο τουρισμός ανακάμπτει και η αξιοπιστία ενισχύεται – Σε υψηλά επίπεδα το εξωτερικό έλλειμμα

Ρέτσος: Ο ελληνικός τουρισμός δεν μπορεί να θεωρείται πάντα ο από μηχανής θεός

Μητσοτάκης: Ισχυρός ελληνικός τουρισμός σημαίνει ισχυρή εθνική οικονομία

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider