Ακόμη ένα κατάστημα ανοίγει εν μέσω πανδημίας η JYSK, φτάνοντας τα 39 συνολικά στη χώρα μας πλησιάζοντας τον στόχο των 40 καταστημάτων που είχε τεθεί με την είσοδο της δανέζικης αλυσίδας στην ελληνική αγορά πριν από μία 5ετία.

To νέο κατάστημα JYSK ανοίγει τις πόρτες του την Πέμπτη στην Καλλιθέα, στην οδό Χαροκόπου 87, σε έναν χώρο 800 τ.μ.

Το επόμενο κατάστημα, το 40ο συνολικά, σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους στον Κηφισό, σε μία περιοχή που τα τελευταία χρόνια έχει μετατραπεί σε κόμβο λιανεμπορίου καθώς όλο περισσότερες μεγάλες αλυσίδες επεκτείνονται στην περιοχή. Υπενθυμίζεται ότι στην περιοχή στο ύψος του Περιστερίου, άνοιξε στις αρχές του καλοκαιριού και ένα γιγάντιο κατάστημα LEROY MERLIN, το οποίο εκτείνεται σε 10.000 τ.μ. 

Έκρηξη πωλήσεων μετά το Lockdown

Η πανδημία του κορονοϊού και ο περιορισμός των μετακινήσεων έφερε σημαντική άνοδο στις πωλήσεις των ειδών σπιτιού με τις μεγάλες αλυσίδες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο να καταγράφουν διψήφιους αριθμούς ανάπτυξης.

Oπως λέει στο insider.gr o Κώστας Δημόπουλος, διευθυντής πωλήσεων και Μάρκετινγκ της JYSK, μετά το lockdown οι πωλήσεις «έτρεξαν» με εξαιρετικούς ρυθμούς καταγράφοντας άνοδο έως και 50% σε σχέση με πέρσι. Η ανοδική τάση μάλιστα συνεχίστηκε και τους επόμενους μήνες με τον Σεπτέμβριο να κλείνει με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.

Ανοδικά κινήθηκαν όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο και οι Onine πωλήσεις της εταιρείας. Την περίοδο της καραντίνας μάλιστα όπως σημειώνει ο κ. Δημόπουλος, στην Ελλάδα όπως και σε άλλες χώρες τα eshop αναγκάστηκαν για ένα διάστημα να αναστείλουν τη λειτουργία τους καθώς οι παραδόσεις γίνονται από το εξωτερικό και ήταν δύσκολο να εξυπηρετηθεί ο μεγάλος όγκος των παραγγελιών.

Ωστόσο πλέον, το τμήμα εξυπηρέτησης των πελατών της εταιρείας έχει ενισχυθεί ενώ η JYSK στην Ελλάδα μαζί με τις βαλκανικές χώρες εξυπηρετούνται, εκτός από την αποθήκη στην Πολωνίας και από την καινούρια αποθήκη που δημιουργήθηκε στη Βουλγαρία.

Τα επόμενα πλάνα της εταιρείας τέλος, σύμφωνα με τον κ. Δημόπουλο, είναι η επέκταση των καταστημάτων της σε όλες τις μεγάλες πόλεις και δήμους της χώρας με στόχο πλέον τα 70 συνολικά καταστήματα σε ολόκληρη τη χώρα.

Διαβάστε επίσης:

Η «μάχη» του σπιτιού για τρεις κολοσσούς