Μπορεί η Unilever να αποφάσισε να εγκαταλείψει την αγορά των ελαιολάδων προγραμματίζοντας να πουλήσει το επόμενο διάστημα τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon και το εργοστάσιο που διατηρεί στην οδό Πειραιώς, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο για τα απορρυπαντικά, μια κατηγορία στην οποία σχεδιάζει επενδύσεις ακόμα και εξαγωγές από την Ελλάδα σε άλλες χώρες.
Συγκεκριμένα η Unilever σχεδιάζει να παράγει το επόμενο διάστημα περισσότερους από 8-10 χιλιάδες τόνους υγρών απορρυπαντικών που χρειάζεται για την ελληνική αγορά στο εργοστάσιό της στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη και για το σκοπό αυτό προχωρά σε νέες επενδύσεις που θα ενδυναμώσουν το συγκεκριμένο εργοστάσιό της στην Ελλάδα.
Η νέα επένδυση της εταιρείας αφορά στην κατηγορία των υγρών απορρυπαντικών και πιο συγκεκριμένα στις μάρκες Skip και OMO. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα υγρά απορρυπαντικά αποτελούν μια ανερχόμενη, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως, κατηγορία η οποία συγκεντρώνει, πλέον, μεγάλο μέρος της προτίμησης των καταναλωτών. Μάλιστα, ειδικά για την Ελλάδα, η κατηγορία των υγρών απορρυπαντικών είναι η μεγαλύτερη σε πωλήσεις κατηγορία απορρυπαντικών.
Μέχρι σήμερα, η ΕΛΑΪΣ- Unilever Hellas κάλυπτε την εγχώρια αγορά με προϊόντα τα οποία εισήγαγε από ετησίως, από άλλα εργοστάσια της εταιρείας που βρίσκονται στο εξωτερικό.
Πλέον η παραγωγή αυτή θα πραγματοποιείται στην Ελλάδα και για το σκοπό αυτό θα δημιουργηθεί μια νέα γραμμή παραγωγής στη μονάδα του Ρέντη η οποία, εκτός από την ελληνική αγορά, στόχος είναι να παράγει προιοντα τα οποία θα καλύπτουν και τις ανάγκες των αγορών της Κύπρου και των νοτιοδυτικών Βαλκανίων.
Η ολοκλήρωσή της, με την εγκατάσταση γραμμής νέας παραγωγής, που αναμένεται μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2018, θα ενισχύσει σημαντικά όχι μόνο την ανταγωνιστικότητα του εργοστασίου αλλά και, γενικότερα, τη θέση της Unilever στην Ελλάδα.