Μείωση των πωλήσεων στα φυσικά της καταστήματα για έκτο συνεχόμενο τρίμηνο, ανακοίνωσε η Starbucks που εφαρμόζει μια νέα στρατηγική ανάκαμψης.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Μπράιαν Νίκολ τόνισε ότι το comeback της εταιρείας έρχεται νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα. «Ενώ τα οικονομικά μας αποτελέσματα δεν αντικατοπτρίζουν ακόμη όλη την πρόοδο που έχουμε σημειώσει, τα σημάδια είναι σαφή - κερδίζουμε δυναμική», τόνισε.
Η Starbucks ανακοίνωσε προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή 50 σεντς ενώ τα έσοδά της αυξήθηκαν 4% και άγγιξαν τα 9,5 δισ. δολάρια πάνω από τη πρόβλεψη για 9,31 δισ. δολάρια.
Ωστόσο, οι παγκόσμιες πωλήσεις στα φυσικά καταστήματα μειώθηκαν κατά 2%, όμως η εικόνα στις ΗΠΑ ήταν βελτιωμένη.
«Στις ΗΠΑ, η εμπλοκή των συνεργατών αυξάνεται, οι βαθμολογίες πελατών ανεβαίνουν» πρόσθεσε ο CEO.
Και στην Κίνα, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας, η Starbucks ανέφερε αύξηση πωλήσεων στα φυσικά καταστήματα κατά 2% για το τρίμηνο.
Η Starbucks μείωσε τις τιμές των ροφημάτων της στην Κίνα για να ανταγωνιστεί καλύτερα τα χαμηλότερα κόστη των προϊόντων, όπως της Luckin Coffee.
Κοιτάζοντας προς το 2026, η Starbucks έχει μεγάλα σχέδια. Ο Nίκολ τόνισε ότι η αλυσίδα θα λανσάρει κρύο αφρό πρωτεΐνης, καλύτερες επιλογές χειροποίητων φαγητών, ροφήματα με βάση το νερό καρύδας, ένα νέο app και ένα αναβαθμισμένο πρόγραμμα ανταμοιβών.