Intrakat – Redex: Προ των υπογραφών το κτηριακό ΣΔΙΤ αξίας 140 εκατ. για τη νέα «στέγη» της Γ.Γ. Υποδομών

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Intrakat – Redex: Προ των υπογραφών το κτηριακό ΣΔΙΤ αξίας 140 εκατ. για τη νέα «στέγη» της Γ.Γ. Υποδομών
Εγκρίθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η ανάθεση της σύμβασης στην προσωρινή ανάδοχο, την ένωση εταιρειών «INTRAKAT– REDEX», των Εξάρχου – Κοπελούζου. Ποιο είναι το έργο της Οδού Πειραιώς 166.

«Ανοίγει ο δρόμος» για την υπογραφή της σύμβασης (ΣΔΙΤ) του έργου «ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΚΤΗΡΙΑΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΥ, ΜΕΣΩ Σ.Δ.Ι.Τ.», ανάμεσα σε δημόσιο (υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών) και ανάδοχος, δηλαδή το σχήμα Intrakat – Redex, δηλαδή των Εξάρχου – Μπάκου – Καϋμενάκη και Κοπελούζου. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με απόφαση του Χρ. Σταϊκούρα «ανάβει πράσινο φως» για την ανάθεση της Σύμβασης Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (Σ.Δ.Ι.Τ.) στην Προσωρινή Ανάδοχο, την ένωση εταιρειών «INTRAKAT – REDEX», καθώς εγκρίθηκε και η οικονομική προσφορά του σχήματος με προϋπολογισμό 112.579.546 ευρώ. Πλέον, ανοίγει και ο δρόμος και για την υπογραφή της σύμβασης όταν οριστικοποιηθούν τα δεδομένα της σύμβασης.

Χωρίς (τελικό) ανταγωνισμό

Η κοινοπραξία αυτή έτσι κι αλλιώς είχε δώσει τη μοναδική προσφορά για το έργο εκτιμώμενης αρχικής αξίας 140 εκατ. ευρώ περίπου (με ΦΠΑ), ενώ είχαν εγκριθεί και τα σχετικά δικαιολογητικά (φάκελος τεχνικής προσφοράς), όπως πρόσφατα είχαμε αναφέρει. Υπενθυμίζεται ότι οι άλλοι διεκδικητές, δηλαδή οι ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – DIMAND (αποκλείστηκαν από την Β’ Φάση του Διαγωνισμού οι ΤΕΚΑΛ – ALJIHADS και ΜΗΧΑΝΙΚΗ), δεν είχαν δώσει οικονομική προσφορά δείχνοντας ίσως τον προβληματισμό τους για κάποια κτηριακά projects και λόγω κόστους και νέων χρηματοοικονομικών συνθηκών.

Ποια είναι η νέα «στέγη» της Γενικής Γραμματείας Υποδομών

Το νέο κτήριο θα στεγάσει όλες τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, στο πλαίσιο της μετεγκατάστασης των υπηρεσιών της στο κτήριο της Οδού Πειραιώς 166, όταν σήμερα στεγάζονται σε 13 διάσπαρτα, μισθωμένα κτήρια, συμβάλλοντας σημαντικά και στη μείωση των λειτουργικών εξόδων και στην απαλλαγή εξόδων για μισθώσεις κτιρίων, εξασφαλίζοντας οικονομικό όφελος για το Δημόσιο από τα μισθώματα της τάξεως των 3 εκατ. ευρώ ετησίως, ή αλλιώς των 90 εκατ. ευρώ στα 30 έτη. Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 360 μήνες (30 χρόνια), εκ των οποίων οι πρώτοι 36 αφορούν την κατασκευαστική περίοδο και οι υπόλοιποι την περίοδο λειτουργίας και συντήρησης.

Το αντικείμενο της προς ανάθεση Σύμβασης Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, ασφάλιση και συντήρηση ενός λειτουργικού, σύγχρονου κτιριακού συγκροτήματος που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Γ.Γ.Υ. του ΥΠ.Υ.ΜΕ. και το οποίο θα σχεδιαστεί με βάση τις «Αρχές» του βιοκλιματικού σχεδιασμού, στις οποίες συνυπάρχουν το περιβάλλον και η ενέργεια, και θα πρέπει να επιτύχει πιστοποίηση LEED (Silver ή ανώτερο), και 1 πεζογέφυρας επί της οδού Πειραιώς που εξασφαλίζει την πρόσβαση στο κτήριο. Επιπλέον, περιλαμβάνει την ανάπλαση τού περιβάλλοντος χώρου, τμήμα του οποίου βρίσκεται σε όμορο οικόπεδο ιδιοκτησίας της Ο.Σ.Ε. Α.Ε., που διαχειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ, το οποίο θα αποτελεί ουσιαστικά την πρόσβαση μεταξύ του υπό ανέγερση κτιριακού συγκροτήματος και του σταθμού «Ρουφ» του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Πώς μεγαλώνει το αποτύπωμα των υποδομών στη Βόρεια Ελλάδα – Ο σιδηρόδρομος, ο Βόσπορος, τα λιμάνια

Ο στόχος της εθελουσίας - Μηχανισμοί διασποράς - Στο Λονδίνο τα σπουδαία

Ακίνητα: Ποια είναι η δυναμική των βραχυχρόνιων μισθώσεων σε 21 περιοχές της Αττικής και στην Περιφέρεια

gazzetta
gazzetta reader insider insider