AS Company: Αυξημένες πωλήσεις και EBITDA το 2022 - Πρόταση για διανομή 0,11 ευρώ ανά μετοχή

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
AS Company: Αυξημένες πωλήσεις και EBITDA το 2022 - Πρόταση για διανομή 0,11 ευρώ ανά μετοχή
Η περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στον κλάδο του παιδικού παιχνιδιού επιβεβαιώθηκε από τις ιστορικά υψηλότερες πωλήσεις, οι οποίες ανήλθαν κατά το 2022 σε €28,7 εκ., με καινοτόμα προϊόντα που συνδυάζουν ποιότητα και τιμή.

Συνέχεια στην ανοδική πορεία των πωλήσεων της στις τρεις χώρες που δραστηριοποιείται και στο 2022, κατέγραψε η AS Company σύμφωνα και με την ανακοίνωση των ετήσιων αποτελεσμάτων της, με την διοίκηση να προτείνει διανομή μερίσματος 0,11 ευρώ ανά μετοχή.

Συγκεκριμένα ο Όμιλος, σημείωσε αύξηση πωλήσεων 26,27% σε σχέση με τη προηγούμενη χρήση.

Η περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στον κλάδο του παιδικού παιχνιδιού επιβεβαιώθηκε από τις ιστορικά υψηλότερες πωλήσεις, οι οποίες ανήλθαν κατά το 2022 σε €28,7 εκ., με καινοτόμα προϊόντα που συνδυάζουν ποιότητα και τιμή.

Το EBIDTA του Ομίλου ανήλθε σε € 4,659 εκ. έναντι € 3,882 εκ. σημειώνοντας αύξηση 20,00% σε σχέση με την περσινή περίοδο. Επισημαίνεται η μείωση του ποσοστού μικτού κέρδους, λόγω της αρνητικής επίπτωσης της συναλλαγματικής ισοτιμίας του δολαρίου με το ευρώ.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 3,284 εκ., έναντι € 3,977 εκ. της περσινής περιόδου, σημειώνοντας πτώση 17,43%%, η οποία οφείλεται στη επίδραση της αρνητικής αποτίμησης των χρεογράφων που κατέχει η Εταιρία.

Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε € 2,594 εκ., έναντι € 3,184 εκ. της περσινής περιόδου σημειώνοντας μείωση 18,53%.

Οι θυγατρικές του Ομίλου παρουσίασαν συνολικά βελτιωμένα μεγέθη σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, τόσο σε επίπεδο αύξησης πωλήσεων κατά 25,25%, όσο και ως προς τη συνολική κερδοφορία κατά 13,88%.

Επισημαίνεται ακόμα στην ανακοίνωση πως ο Όμιλος συνεχίζει τις ενέργειες οργανωτικής και ψηφιακής αναδιάρθρωσής του, δίδοντας ιδιαίτερη σημασία στο ψηφιακό αποτύπωμα σε όλες τις δραστηριότητές του. Η στρατηγική του Ομίλου επικεντρώνεται στο να παρέχει τα αναγκαία ψηφιακά εργαλεία στους πελάτες του και τους καταναλωτές, με έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η Διοίκηση της Εταιρίας, αντιλαμβανόμενη τις μεγάλες ευκαιρίες που παρουσιάζονται στο γρήγορα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, αλλά και τις προκλήσεις που δημιουργούνται από το δημογραφικό, την κλιματική αλλαγή, την ψηφιοποίηση του εμπορίου, τις γεωπολιτικές εξελίξεις κλπ., έκρινε ότι είναι απαραίτητη η εξισορρόπηση των προοπτικών και των κινδύνων της Εταιρίας, με την μελλοντική δραστηριοποίησή της στην ανάπτυξη πολυτελών τουριστικών καταλυμάτων.

Στο πλαίσιο αυτό προχώρησε στην απόκτηση εκτάσεων γης στην περιοχή Ελούντας Λασιθίου Κρήτης. Το ύψος της επένδυσης ανήλθε σε € 2,262 εκ.
Σημειώνεται πως η θωράκιση της ρευστότητας, η επίτευξη κερδοφόρων αποτελεσμάτων και η διατήρηση της ισχυρής ανταγωνιστικής θέσης αποτελούν βασικές επιδιώξεις της Διοίκησης για τη χρήση 2023.

Ακόμα η Διοίκηση της Εταιρίας προτίθεται να διανείμει καθαρό μέρισμα (μετά την αφαίρεση παρακράτησης φόρου) ύψους € 0,11 ανά μετοχή. Η προτεινόμενη διανομή τελεί υπό την έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Χρηματιστήριο: Ήπια ανοδικά περιμένοντας την ετυμηγορία της Standard & Poor's

Procter & Gamble: Ξεπέρασε τις προσδοκίες στο α' τρίμηνο του 2023 - Κέρδη 2% για τη μετοχή

gazzetta
gazzetta reader insider insider