Εγνατία Οδός: «Βγήκε» προς δημοπράτηση η «Σήραγγα Κλεισούρας» των 71 εκατ. ευρώ

Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Εγνατία Οδός: «Βγήκε» προς δημοπράτηση η «Σήραγγα Κλεισούρας» των 71 εκατ. ευρώ
Στη δημοπράτηση ενός νέου σημαντικού για τη Δυτική Μακεδονία οδικού project προχωρά ο φορέας «Εγνατία Οδός Α.Ε.». Ποιο είναι το αντικείμενο.

Στη δημοπράτηση ενός νέου σημαντικού οδικού έργου προχωρά ο φορέας «Εγνατία Οδός Α.Ε.», ύψους περίπου 70-71 εκατ. ευρώ. Πρόκειται επί της ουσίας για το έργο που σχετίζεται με τη σήραγγα Κλεισούρας, ένα project σημαντικό για την περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας το οποίο έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2014-2020, για το οποίο, όπως είχε αναφέρει το insider στις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου, είχε υπογραφεί η σχετική προγραμματική σύμβαση.

Προ ημερών μόλις, ο φορέας «έβγαλε» στη δημοσιότητα και τη σχετική προκήρυξη του διαγωνισμού που έχει τίτλο «Κατασκευή Επαρχιακής Οδού Καστοριάς – Πτολεμαΐδας Άξονας: Τμήμα ρέμα Κώτουρη – όρια Νομού Κοζάνης με σήραγγα στην Κλεισούρα» (ύψους 57,32 εκατ. ευρώ, χωρίς όμως τον ΦΠΑ). Προθεσμία παραλαβής των προσφορών ή των αιτήσεων συμμετοχής είναι η 13η/04/2022, ενώ για τις 19 Απριλίου ορίστηκε η αποσφράγιση των προσφορών. Η συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου, ορίζεται σε τριάντα έξι (36) μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

Αντικείμενο του υπόψη έργου αποτελεί η πλήρης κατασκευή της αρτηρίας της νέας Επαρχιακής Οδού, που εντάσσεται στον οδικό άξονα Καστοριάς – Πτολεμαΐδας και βρίσκεται στα Διοικητικά όρια των Περιφερειακών Ενοτήτων Καστοριάς και Φλώρινας και απολήγει στα όρια του νομού Κοζάνης.

Η αρτηρία έχει μήκος 10,40 χλμ. περίπου και συνολικό πλάτος ασφαλτοστρωμένου οδοστρώματος 8,0μ., περιλαμβάνοντας, μία λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,75μ ανά κατεύθυνση και επιπλέον λωρίδα καθοδήγησης πλάτους 0,25μ. Σε περιοχές με κλίση ανωφέρειας μεγαλύτερη του 6%, προστίθεται λωρίδα βραδυπορείας πλάτους 3,5μ. για την κίνηση των βαρέων οχημάτων.

Στα πλαίσια κατασκευής της αρτηρίας προβλέπεται και η κατασκευή:

· τεσσάρων (4) ισόπεδων κόμβων:

· της σήραγγας Κλεισούρας, διπλής κατεύθυνσης μήκους 1.365μ, με σήραγγα διαφυγής 1.383μ., σε ιδιαίτερα ορεινό ανάγλυφο

· μίας (1) γέφυρας (ρέματος Κωτούρη), μήκους 34,60μ περίπου,

· τεσσάρων (4) Κάτω Διαβάσεων

· δυο κτιρίων στα μέτωπα της σήραγγας καθώς και η πλήρης αποκατάστασης των συνδέσεων υφιστάμενου τοπικού οδικού δικτύου.

Στο έργο περιλαμβάνονται εργασίες χωματουργικών, τεχνικών (κιβωτοειδείς, σωλην. οχετοί, τοίχοι αντιστήριξης), γεωτεχνικών (οπλισμένα επιχώματα), αποχέτευσης αποστράγγισης, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης, ασφάλειας και οριοθέτησης απαλλοτριωμένης ζώνης, Η/Μ εγκαταστάσεων της οδού και της σήραγγας, πρασίνου και μετατόπισης αποκατάστασης δικτύων Ο.Κ.Ω.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Εύσημα» Κομισιόν για αποκρατικοποιήσεις – Προχωρούν Εγνατία, Αττική Οδός, Λιμάνια, Ενεργειακές

gazzetta
gazzetta reader insider insider