Vivartia: Η συμφωνία με «Ελληνική Ζύμη» και «Άλεσις» και το πλάνο για την επόμενη μέρα

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Vivartia: Η συμφωνία με «Ελληνική Ζύμη» και «Άλεσις» και το πλάνο για την επόμενη μέρα
Eνισχύει την παρουσία του στον κλάδο των κατεψυγμένων ζυμών ο Όμιλος Vivartia που προχωρά σε συμφωνία για αύξηση της συμμετοχής του σε «Ελληνική Ζύμη» και «Άλεσις». Βελτιωμένες πωλήσεις για το 2021 «βλέπουν» για το 2021 οι διοικήσεις των κλάδων του Ομίλου.

Με στόχο να ενισχύσει τη θέση του στον κλάδο των κατεψυγμένων ζυμών ο Όμιλος Vivartia προχώρησε στην αύξηση της συμμετοχής του στις εταιρείες «Ελληνική Ζύμη» και «Άλεσις», από 49% και 51% αντίστοιχα, σε 75%.

Όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη, η Vivartia Συμμετοχών και η θυγατρική της, Μπάρμπα Στάθης Α.Β.Ε.Ε, υπέγραψαν δεσμευτικό προσύμφωνο με τον Μιχαήλ Αραμπατζή για την απόκτηση μετοχών του που θα οδηγήσει στην αύξηση του συνολικού ποσοστού τους στις δύο εταιρείες ενώ η υπογραφή της οριστικής συμφωνίας αγοραπωλησίας προβλέπεται να γίνει άμεσα, με την ολοκλήρωση της συναλλαγής να τελεί υπό την αίρεση λήψης τυχόν απαιτούμενων εγκρίσεων.

Υπενθυμίζεται ότι ο Όμιλος Vivartia ο οποίος εξαγοράστηκε πριν από μερικούς μήνες από το αμερικανικό fund CVC έχει παρουσία στον κλάδο των κατεψυγμένων ζυμών με τo σήμα «Χρυσή Ζύμη», ωστόσο η νέα επένδυση με την αύξηση των ποσοστών του, σηματοδοτεί την απόφαση για περαιτέρω ενίσχυση της δραστηριότητας στην Ελλάδα και το εξωτερικό καθώς ο κλάδος εκτιμάται ότι παρουσιάζει μεγάλη δυναμική τα τελευταία χρόνια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις του Ομίλου, το 2020 γενικότερα ο Κλάδος Κατεψυγμένων κατέγραψε αύξηση του κύκλου εργασιών της τάξεως του 3,9% σε σχέση με τη προηγούμενη χρήση και διαμορφώθηκε σε € 161,9 εκατ. το 2020 έναντι € 155,8 εκατ. το 2019. Αναλυτικά ο κλάδος κατεψυγμένων ενίσχυσε τα μερίδιά του σε αξία στην κατηγορία των λαχανικών κατά 0,8% και στην κατηγορία των φρέσκων σαλατών κατά 1,7%, ενώ παρουσίασε οριακές απώλειες στην κατηγορία της κατεψυγμένης ζύμης.

Συνολικά για το 2020 οι πωλήσεις του Ομίλου παρουσίασαν μείωση κατά € 81,1 εκατ. και διαμορφώθηκαν σε € 548,2 εκατ. έναντι € 629,3 εκατ. (-12,9%) κατά την προηγούμενη χρήση, η οποία, όπως σημειώνεται οφείλεται στην επίπτωση της πανδημίας στην λειτουργία κυρίως του κλάδου εστίασης (μείωση κατά € 82,4 εκατ.).

Όσον αφορά στο 2021, οι εκτιμήσεις των διοικήσεων των κλάδων του Ομίλου είναι ότι οι πωλήσεις θα είναι βελτιωμένες σε σχέση με το 2020, λαμβάνοντας υπόψη ότι από τα μέσα Μαΐου 2021 τα περιοριστικά μέτρα έχουν αρχίσει να αίρονται με σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα.

Παράλληλα η Διοίκηση του Ομίλου υπό τη νέα πλέον μετοχική σύνθεση, έχει ξεκινήσει την υλοποίηση του νέου μέσομακροπρόθεσμου στρατηγικού της σχεδίου, βασικοί άξονες του οποίου είναι:

Α) Διατήρηση και ενδυνάμωση της ηγετικής θέσης όλων των κλάδων στην Ελλάδα, μέσω της ανάπτυξης και ενδυνάμωσης των δικτύων τους και μέσω νέων προϊοντικών πρωτοβουλιών και καινοτομιών, προσφέροντας στους καταναλωτές προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας,

Β) Συνεχής αναβάθμιση της εμπειρίας των καταναλωτών μέσω της ψηφιακής καινοτομίας και αύξηση των επιπέδων πιστότητας τους, μέσω εργαλείων και μέσων που απαντούν στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες,

Γ) Εξ’ ορθολογισμό και βελτιστοποίηση του λειτουργικού τους μοντέλου, μέσα από στοχευμένες επενδυτικές κινήσεις και αποτελεσματικότερη διαχείριση του λειτουργικού τους κόστους.

Δ) Την περαιτέρω επέκταση της παρουσίας των κλάδων του Ομίλου σε ευρύτερες γεωγραφικές ζώνες ενδιαφέροντος με τη σύναψη συνεργασιών με στρατηγικούς εταίρους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider