Mε click away οι χριστουγεννιάτικες αγορές της τελευταίας στιγμής

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Mε click away οι χριστουγεννιάτικες αγορές της τελευταίας στιγμής

Τις χριστουγεννιάτικες αγορές της τελευταίας στιγμής εν μέσω των διαφορετικών συνθηκών φέτος λόγω του lockdown, κάνουν από χθες οι καταναλωτές.

Τις τελευταίες μέρες η μέθοδος click away κερδίζει έδαφος έναντι των ηλεκτρονικών αγορών, όπως σημειώνει στο insider.gr o πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης. Και αυτό φυσικά προκειμένου οι καταναλωτές να έχουν τα προϊόντα που επιθυμούν και τα δώρα για τα αγαπημένα τους πρόσωπα εγκαίρως για την ημέρα των Χριστουγέννων.

Η εικόνα πάντως στην Ερμού και τους άλλους μεγάλους εμπορικούς δρόμους της πρωτεύουσας σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει την αντίστοιχη άλλων ετών.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ και του ΠΕΣΑ, Βασίλης Κορκίδης μιλώντας στο insider.gr εκτιμά ότι ο τζίρος στο λιανεμπόριο τα φετινά Χριστούγεννα θα είναι πολύ μειωμένος σε σχέση με τα 3,5 δισ. ευρώ πέρυσι, αφού υπολογίζεται ότι θα φτάσει περίπου στο 1,5 δισ. ευρώ.

Οι μεγάλες αλυσίδες, όπως επισημαίνει έχουν το προβάδισμα στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πελατών αλλά και οι μικρές επιχειρήσεις έχουν ενεργοποιηθεί προσπαθώντας με εξ αποστάσεως πωλήσεις «να μετριάσουν τη χασούρα τους». «Οι περισσότεροι μικροί έμποροι με ευρηματικότητα αξιοποιούν την ευελιξία και την ταχύτητά τους παραδίδοντας τις παραγγελίες αυθημερόν, εκμεταλλευόμενοι το «μποτιλιάρισμα» των εταιριών courier» σημειώνει ο κ. Κορκίδης.

Παιχνίδια με click away σε Lidl και Σκλαβενίτη

Όσον αφορά στα καταστήματα παιχνιδιών, τα οποία δέχθηκαν το προηγούμενο διάστημα τη μεγαλύτερη πίεση με τα e-shop μεγάλων αλυσίδων να «μπλοκάρουν» από τον μεγάλο όγκο των ηλεκτρονικών παραγγελιών, η εφαρμογή του click away φάνηκε ότι ευνόησε κυρίως τους μικρότερους του κλάδου. Έτσι τα καταστήματα που δεν διαθέτουν e-shop, εξυπηρετούν μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών τους πελάτες τους που θέλουν να αγοράσουν δώρα για τα μικρά παιδιά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι καταναλωτές έχουν πλέον τη δυνατότητα να αγοράζουν με τη συγκεκριμένη μέθοδο παιχνίδια και από αλυσίδες σούπερ μάρκετ, παραγγέλνοντας δηλαδή ηλεκτρονικά και παραλαμβάνοντας από το κατάστημα. Ήδη την προηγούμενη εβδομάδα η αλυσίδα Lidl ανακοίνωσε ότι δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράζουν με click away διαρκή αγαθά, όπως παιχνίδια και ρούχα ενώ και η Σκλαβενίτης τις τελευταίες μέρες έκανε γνωστό επίσης ότι όσοι επιθυμούν να αγοράσουν παιχνίδια και παιδικά ρούχα μπορούν να τα παραγγείλουν και να τα παραλάβουν από συγκεκριμένα καταστήματα της αλυσίδας. Σημειώνεται τέλος ότι τη δυνατότητα να αποκτήσουν παιχνίδια με παραλαβή από συγκεκριμένα καταστήματα της αλυσίδας, εκτός από τα ηλεκτρονικά που ήδη ήταν διαθέσιμα, δίνει για τα Χριστούγεννα και ο Κωτσόβολος.

Διαβάστε επίσης:

Οι τρεις «κερδισμένοι» του click away

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider