Διεθνή
21-05-2020 | 08:43

Αυτοί θα είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι της μουσικής βιομηχανίας μέχρι το 2030

Μοιράσου το
Αυτοί θα είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι της μουσικής βιομηχανίας μέχρι το 2030

Οι αναλυτές εκτιμούν πως τα έσοδα της μουσικής βιομηχανίας μπορεί να φτάσουν τα 142 δισ. δολάρια μέχρι και το τέλος της δεκαετίας.

Μπορεί η φετινή χρονιά να είναι «χαμένη» για τον κλάδο της μουσικής βιομηχανίας, λόγω της γενικότερης κρίσης που έχει προκαλέσει η πανδημία του κορονοϊού σε όλο τον κόσμο, όμως σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα φαίνεται πως αυτή θα είναι μία καλή... δεκαετία για τη μουσική.

Τους τελευταίους μήνες, αλλά και στους επόμενους, μέχρι το τέλος του 2020, έχουν καταγραφεί χιλιάδες ακυρωμένες εμφανίσεις, σόου, συναυλίες και κυκλοφορίες μουσικών δίσκων. Οι απώλειες από την Covid-19 εκτιμάται πως θα φτάσουν το 25%, σε παγκόσμιο επίπεδο φέτος, ενώ οι αντίστοιχες απώλειες εσόδων στις ΗΠΑ μπορεί να φτάσουν μέχρι και το 75%, σύμφωνα με αναλυτές, αναφέρει το CNBC.

Όπως αναφέρεται, όμως, σε εκτίμηση της Goldman Sachs, σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα η ανάγκη για παλαιότερο και νέο μουσικό περιεχόμενο, θα ενδυναμώσει τον κλάδο. Μάλιστα, οι αναλυτές εκτιμούν πως τα έσοδα μπορεί να φτάσουν τα 142 δισ. δολάρια μέχρι και το τέλος της δεκαετίας, καταγράφοντας αύξηση περί το 84%, σε σύγκριση με τα έσοδα του κλάδου για το 2019, τα οποία ανήλθαν σε 77 δισ. δολάρια.

Ποιοι θα βγουν κερδισμένοι, σύμφωνα με τη Goldman Sachs: 

 

Κεντρική φωτογραφία: Getty Images / Ideal Image.
 

Οι αναλυτές της Goldman Sachs εκτιμούν πως το YouTube βρίσκεται ήδη σε πολύ ευνοϊκή θέση, όσον αφορά στα trends της τρέχουσας δεκαετίας, χάρη στα μουσικά βίντεο. Αυτό ισχύει, τόσο σε επίπεδο διαφημιστικών εσόδων, όσο και σε συνδρομές χρηστών.

 

Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image.
 

Οι αναλυτές της Goldman Sachs εκτιμούν πως δύο δισκογραφικές εταιρείες, η Universal Music Group και η Sony Music, θα είναι «κυρίαρχες» και θα βγουν «κερδισμένες».

Οι αναλυτές της Goldman Sachs εκτιμούν πως η αγορά του online streaming θα μπορούσε να αποκτήσει περί τους 1,2 δισ. χρήστες, μέχρι το 2030.

Όπως τονίζεται στην έκθεση, οι πλατφόρμες online streaming θα κερδίζουν συνεχώς όλο και περισσότερο έδαφος, αν και εκεί θα είναι εντονότερος ο ανταγωνισμός, με «κορυφαίους παίκτες» το Spotify και την Tencent Music.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.