Περί τα 45 εκατ. δολάρια έχει ξοδέψει από την αρχή του 2020 μέχρι και τις 18 Φεβρουαρίου, ο υποψήφιος για τις αμερικανικές εκλογές και δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας, Μάικλ Μπλούμπεργκ, σε διαφημίσεις μέσω του Facebook.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Guardian, ο Μάικλ Μπλούμπεργκ έχει ξοδέψει περί τα 45 εκατ. δολάρια – μόλις μέσα σε 90 ημέρες- για να ενισχύσει την προεκλογική του καμπάνια και να «επιτεθεί» στον Ντόναλντ Τραμπ.

α

Φυσικά οι διαφημίσεις του Facebook δεν είναι ο μόνος τρόπος που έχει επιλέξει να «επενδύσει» τα χρήματα του ο Μάικλ Μπλούμπεργκ, ενόψει των αμερικανικών εκλογών του Νοεμβρίου του 2020, όμως η ανορθόδοξη προεκλογική εκστρατεία του πρώην δημάρχου της Νέας Υόρκης κάνει πολλούς να αναρωτηθούν αν μπορεί να «αγοράσει» την πορεία του στον Λευκό Οίκο.

Τα μυστικά του Marketing στον προεκλογικό αγώνα

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα του Guardian, ο δισεκατομμυριούχος υποψήφιος αξιοποιεί τα μυστικά της τεχνολογίας, του marketing και των κοινωνικών δικτύων σε μία πρωτότυπη προεκλογική καμπάνια.

Συγκεκριμένα, ο Μπλούμπεργκ προσέλαβε την εταιρεία ψηφιακού marketing που ανέλαβε την προώθηση του Fyre Festival για να «τρέξει» την καμπάνια του σε δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα, όπως το Instagram, πληρώνοντας Influencers για να ποστάρουν memes με τον Μπλούμπεργκ.

Στόχος του είναι να αξιοποιήσει στο έπακρο τις πιο σύγχρονες μεθόδους διαφημισης, αφήνοντας στον αντίπαλο του, Ντόναλντ Τραμπ, πιο «κλασικά» μέσα όπως τα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Bloomberg #blooMAGA #getthismoneythough #Bloomberg2020 #mikebloomberg #mikebloombergmemes #mikebloombergforpresident #vote #vote2020 #mikeisnotblue #stopandfrisk #stopbloomberg

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Living just enough (@justenoughforthecity) στις

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Blooooomberg #csu #csurams #csusjw #coloradostateuniversity #bloomberg #mikebloomberg #noco #foco #election #democrats #farming

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ColoState_SJW (@coloradostate_sjw) στις

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No words necessary #minimike #moochelle #obama #bloomberg

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tere Lee Lee (@terelee50) στις