Τι ψωνίζουν οι Έλληνες από τα σούπερ μάρκετ εν μέσω κορονοϊού

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τι ψωνίζουν οι Έλληνες από τα σούπερ μάρκετ εν μέσω κορονοϊού
Έρευνα της εταιρείας Nielsen δείχνει αύξηση στα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης.

Αλλαγές στη συμπεριφορά και τον τρόπο που ψωνίζουν οι Έλληνες καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ διαπιστώνει έρευνα της εταιρείας Nielsen, λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, τις πρώτες 11 εβδομάδες του 2020 ο συνολικός τζίρος των καταστημάτων, o οποίος περιλαμβάνει τα FMCGS (ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά), παρουσιάζει αύξηση 9,8%. Στην αύξηση αυτή, η συνεισφορά των τριών τελευταίων εβδομάδων, για τις οποίες υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία (24/02-15/03) υπολογίζεται σε 80,1%.

Συγκεκριμένα, στην προ Covid-19 περίοδο (30/01-23/02) τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους παρουσίαζαν συγκρατημένη θετική τάση στο +1,8%. To διάστημα από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου μέχρι και τις 15 Μαρτίου η τάση αυτή εκτοξεύτηκε στο +24,1%.

Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στην περίοδο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας την παρουσίασαν στο σύνολό τους οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +18,9% και +13,2% αντίστοιχα, ενώ ακολουθούν τα τρόφιμα και ποτά στο +8,9%.

Εξετάζοντας περισσότερο αναλυτικά τις επιμέρους κατηγορίες των τροφίμων και ποτών, από τις μετρήσεις της Nielsen προκύπτει ότι οι κατηγορίες που συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή, όσον αφορά στα ποσοστά αύξησης των πωλήσεων τους είναι, μεταξύ άλλων, το ρύζι, τα ζυμαρικά, τα όσπρια, τα τοματικά προϊόντα, καθώς και τα κατεψυγμένα λαχανικά, οι οποίες στο σύνολο τους πραγματοποιούν στην μετά Covid-19 εποχή το 12,1% του τζίρου του συσκευασμένου τροφίμου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider