Κρεμλίνο: Αντιπροσωπεία των ΗΠΑ θα συμμετάσχει για πρώτη φορά εδώ και χρόνια στο «Ρωσικό Νταβός»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κρεμλίνο: Αντιπροσωπεία των ΗΠΑ θα συμμετάσχει για πρώτη φορά εδώ και χρόνια στο «Ρωσικό Νταβός»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Το Κρεμλίνο ανακοίνωσε σήμερα ότι αντιπροσωπεία των ΗΠΑ θα παραστεί στο Οικονομικό Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης.

Το Κρεμλίνο ανακοίνωσε σήμερα ότι αντιπροσωπεία των ΗΠΑ θα παραστεί στο Οικονομικό Φόρουμ της Αγίας Πετρούπολης που θα πραγματοποιηθεί στη Ρωσία αυτήν την εβδομάδα για πρώτη φορά έπειτα από πολλά χρόνια και θα έχει συνομιλίες με αξιωματούχους της ρωσικής κυβέρνησης.

Ο σύμβουλος του Κρεμλίνου Γιούρι Ουσακόφ, δήλωσε ότι θα είναι η πρώτη φορά που εκπρόσωποι των ΗΠΑ θα συμμετέχουν στο φόρουμ από το 2017-2018. Της αντιπροσωπείας θα ηγηθεί ο Ρόντι Κουκ, πρόεδρος της Επιτροπής Καλών Τεχνών των ΗΠΑ , δήλωσε ο Ουσακόφ στους δημοσιογράφους.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Ανοίγει η πλατφόρμα του ΜΙΔΑ - Ποια στοιχεία θα δηλώσουν πάνω από 7 εκατ. φορολογούμενοι

Τροχάδην για τις 72 δόσεις - Υβριδικά... μερεμέτια - Συμφωνίες και νέα υψηλά για τη ΔΕΗ

Γαλάζιες περιοδείες με.. τσίπουρα - Κόντρα ΠΑΣΟΚ – ΕΛΑΣ για περισσότερα δωρεάν - Τα μπλόκα του Τσίπρα

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider