Τελευταία ενημέρωση 14:54
Η εταιρία τηλεπικοινωνιών Telefonica ανακοίνωσε ότι αποκαταστάθηκαν όλες οι υπηρεσίες της στην Ισπανία, μετά τη διακοπή σε κάποιες υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Ίντερνετ για μερικές ώρες σε τμήματα της χώρας λόγω αναβάθμισης του δικτύου
Η διακοπή συνέβη τρεις εβδομάδες αφότου η Ισπανία υπέστη καταστροφικό μπλακ άουτ στις 28 Απριλίου, του οποίου οι αιτίες δεν έχουν ακόμα προσδιοριστεί.
Σύμφωνα με την Telefonica, σε κάποιες περιοχές της χώρας τέθηκε εκτός λειτουργίας η τηλεφωνική γραμμή πρώτων βοηθειών 112.
«Όλες οι υπηρεσίες αποκαταστάθηκαν εκτός από μία ή δύο περιπτώσεις όπου εργάζονται ειδικά συνεργεία», δήλωσε ο διευθυντής επιχειρήσεων της Telefonica Σέρχιο Σάντσεθ σε βίντεο που αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο.
Η Telefonica είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ισπανία μετά την MasOrange της Orange. Δεν επηρεάστηκαν οι υπηρεσίες άλλων μεγάλων παρόχων. Η υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας της Telefonica φάνηκε να λειτουργεί κανονικά όλο το πρωί.
Πώς προκλήθηκε το τηλεπικοινωνιακό μπλακ-άουτ
Όλα ξεκίνησαν νωρίς το πρωί, όταν η Telefónica -ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους τηλεπικοινωνιών στην Ισπανία- προχώρησε σε μια ενημέρωση του δικτύου που δεν εξελίχθηκε όπως αναμενόταν. Αυτό που θα έπρεπε να είναι μια ρουτίνα συντήρησης, γρήγορα μετατράπηκε σε πονοκέφαλο, προκαλώντας διακοπές στις υπηρεσίες για πολλούς από τους πελάτες της εταιρείας.
Η πραγματική ανησυχία όμως προέκυψε όταν ο αριθμός έκτακτης ανάγκης 112 έπαψε να λειτουργεί σε τουλάχιστον τέσσερις αυτόνομες κοινότητες. Στη Χώρα των Βάσκων, για παράδειγμα, η τοπική κυβέρνηση αναγκάστηκε να καταφύγει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώσει τους πολίτες να καλούν τον αριθμό 900 112 088, αφού διαπίστωσαν ότι οι κλήσεις δεν έφταναν στο κέντρο έκτακτης ανάγκης — και ότι το πρόβλημα πιθανότατα υπήρχε ήδη από τις 4 π.μ..
Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ