Η Νορβηγία θα «πιάσει» φέτος τον στόχο του ΝΑΤΟ για αμυντικές δαπάνες στο 2% του ΑΕΠ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Νορβηγία θα «πιάσει» φέτος τον στόχο του ΝΑΤΟ για αμυντικές δαπάνες στο 2% του ΑΕΠ
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η Νορβηγία σχεδιάζει να αυξήσει τις αμυντικές δαπάνες της μέχρι ένα επίπεδο ίσο με το 2% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ), όπως δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Γιόνας Γκαρ Στέρε.

Η Νορβηγία σχεδιάζει να αυξήσει τις αμυντικές δαπάνες της μέχρι ένα επίπεδο ίσο με το 2% του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ), όπως δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Γιόνας Γκαρ Στέρε.

«Η κατάσταση της πολιτικής ασφαλείας είναι σοβαρή. Πρέπει να ζήσουμε με μια πιο επικίνδυνη και απρόβλεπτη Ρωσία, πιθανόν για πολύ καιρό», ανέφερε σε δήλωσή του ο Στέρε.

Ο πρωθυπουργός συναντήθηκε σήμερα με τους ηγέτες αντίπαλων κομμάτων στο κοινοβούλιο προκειμένου να συζητήσει το επικείμενο μακροπρόθεσμο σχέδιο για τον στρατό της χώρας.

Η Νορβηγία σκόπευε μέχρι τώρα να φθάσει τον στόχο του ΝΑΤΟ για αμυντικές δαπάνες στο 2% του ΑΕΠ μέχρι το 2026.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Το γαλάζιο 98% - Η χυλόπιτα του Τσίπρα στον ΣΥΡΙΖΑ - Το «καρφί» στον προϊστάμενο

Φορολογική ενημερότητα: Οι νέοι κανόνες για οφειλέτες - Τι αλλάζει σε μεταβιβάσεις ακινήτων, συμψηφισμούς

Γιατί 7 χρόνια μετά το τέλος των μνημονίων το εισόδημα των μισθωτών υπολείπεται της προ-κρίσης περιόδου;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider