Κουλέμπα: Βασικός στόχος μας στις συνομιλίες είναι η εκεχειρία

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κουλέμπα: Βασικός στόχος μας στις συνομιλίες είναι η εκεχειρία
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Ο ουκρανός υπουργός Εξωτερικών Νμίτρο Κουλέμπα δήλωσε σήμερα ότι ο πιο φιλόδοξος στόχος του Κιέβου στις συνομιλίες με την αντιπροσωπεία της Μόσχας είναι μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός.

Ο ουκρανός υπουργός Εξωτερικών Νμίτρο Κουλέμπα δήλωσε σήμερα ότι ο πιο φιλόδοξος στόχος του Κιέβου στις συνομιλίες με την αντιπροσωπεία της Μόσχας είναι μια συμφωνία για κατάπαυση του πυρός.

Μιλώντας στη δημόσια τηλεόραση της Ουκρανίας, ανέφερε ότι «το ελάχιστον θα ήταν (συμφωνία) για ανθρωπιστικά ζητήματα και το μέγιστο η επίτευξη συμφωνίας για κατάπαυση του πυρός», απαντώντας σε ερώτηση για το πλαίσιο του τελευταίου γύρου των ειρηνευτικών διαπραγματεύσεων που θα διεξαχθούν αύριο Τρίτη στην Τουρκία.

Οι συνομιλίες μεταξύ των αντιπροσωπειών Ρωσίας και Ουκρανίας αναμένεται να ξεκινήσουν στις 10:30 το πρωί στο ανάκτορο Ντολμά Μπαχτσέ της Κωνσταντινούπολης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Τράπεζα Πειραιώς: Κατώτατος μισθός 1.700 ευρώ και νέες παροχές με τη συλλογική σύμβαση

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider