8 ηλεκτρικοί «πύραυλοι» από την Έκθεση της Σαγκάης

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
8 ηλεκτρικοί «πύραυλοι» από την Έκθεση της Σαγκάης
H έκθεση αυτοκινήτων στη Σαγκάη θεωρείται πλέον η κορυφαία στον κόσμο και το επιβεβαίωσε και εφέτος με μία πλειάδα νέων, ηλεκτρικών μοντέλων.

Το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση και αυτό επιβεβαιώθηκε και στην Auto Shanghai 2019, που αποτελεί τη σημαντικότερη έκθεση αυτοκινήτων στον κόσμο. Στη Σαγκάη παρουσιάστηκαν πολλά νέα ηλεκτρικά μοντέλα, αρκετά από τα οποία προορίζονται για την αγορά της Κίνας και κάποια άλλα με προοπτικές εξαγωγής και εκτός της χώρας του μεταξιού. To γεγονός, ότι η Auto Shanghai αναβαθμίστηκε τα τελευταία χρόνια από μία περιφερειακή εκδήλωση σε κορυφαία έκθεση αυτοκινήτων παγκοσμίως αποτελεί μία απολύτως φυσιολογική εξέλιξη, καθώς η Κίνα είναι εδώ και μερικά χρόνια ο μεγαλύτερος παίκτης στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα προωθεί με εμφατικό τρόπο τις νέες τεχνολογίες και κυρίως την ηλεκτροκίνηση.

Η συγκεκριμένη τάση οφείλεται στα κίνητρα που παρέχει εδώ και πέντε χρόνια η κινέζικη κυβέρνηση για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και σε έναν ριζοσπαστικό νόμο που ισχύει ήδη από εφέτος. Σύμφωνα με αυτόν, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον το ένα στα δέκα καινούρια αυτοκίνητα, που θα πωλούν οι κατασκευαστές οχημάτων στην Κίνα, είτε αμιγώς ηλεκτροκίνητο είτε Plug-in υβριδικό. Mάλιστα, το συγκεκριμένο ποσοστό θα είναι για του χρόνου 12% επί του συνόλου των πωλήσεων, γι αυτό και στην Κίνα έχουν ταξινομηθεί πάνω από 2,61 εκατομμύρια τέτοια οχήματα.

Το insider ξεχώρισε οκτώ τέτοια ηλεκτροκίνητα μοντέλα, που έκαναν εφέτος τη διαφορά στη Σαγκάη και τα παρουσιάζει αναλυτικά!

Η θυγατρική της GM, Buick, δεν είχε μέχρι τώρα 100% ηλεκτροκίνητα μοντέλα στη γκάμα της. Αυτό θα αλλάξει με το VeLite 6, ένα ηλεκτρικό στέισον βάγκον με 115 ίππους ισχύ και έως 300 χλμ. αυτονομία. Αξιοπρόσεκτη κρίνεται η τιμή του αυτοκινήτου, που θα κοστίζει κάτι λιγότερο από 22.000 ευρώ, άρα θεωρείται προσιτό για ηλεκτροκίνητο. Πάντως είναι μάλλον απίθανο να λανσαριστεί το συγκεκριμένο μοντέλο της Buick στην Ευρώπη και στην Αμερική.

 

Η μάρκα Karma αναστήθηκε σαν τον Φοίνικα μέσα από τις στάχτες και την πτώχευση της εταιρείας Fisker Karma, που ήταν από τους πρωτοπόρους στην κατασκευή σπορ υβριδικών μοντέλων. Το Revero GT σχεδιάστηκε από τον οίκο Pininfarina, ο βενζινοκινητήρας που λειτουργεί ως γεννήτρια του ηλεκτροκινητήρα προέρχεται από τη BMW, ενώ το εντυπωσιακό κουπέ μπορεί να καλύψει έως 100 χλμ. μόνον με την ενέργεια των μπαταριών του. Θεωρείται πολύ πιθανόν, ότι το Karma Revero GT θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ, αλλά και στην Ευρώπη.

Η Rapide E αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της βρετανικής μάρκας και θα κατασκευαστεί σε συλλεκτικό αριθμό μόλις 155 τεμαχίων. Αποδίδει 610 ίππους, κάνει τα 0 – 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4’’ και προσφέρει έως 320 χλμ. αυτονομία. Η τιμή του εκτιμάται, ότι θα βρίσκεται λίγο κάτω από τις 300.000 ευρώ, ενώ αναμένεται ότι όλη η παραγωγή της Rapide E θα κάνει πολύ γρήγορα φτερά.

Το πρωτότυπο Roomz αποτελεί τον προπομπό ενός ηλεκτρικού SUV παραγωγής με τρεις σειρές καθισμάτων, που θα λανσαριστεί το 2021 στην Κίνα. Το μήκος του αγγίζει τα 4,91 μ. και οι 306 ίπποι του επιταχύνουν το αμάξωμα από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 6,6’’. Η VW δίνει ως αυτονομία 450 χλμ., ενώ το επιβλητικό μοντέλο θα μπορεί να κινείται και αυτόνομα πατώντας τον σχετικό διακόπτη. Πάντως θεωρείται βέβαιο, ότι δεν προορίζεται μόνον για την Κίνα, αλλά θα το δούμε πιθανότατα και στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη.

Η νεοφυής μάρκα έχει Κινέζους και Αμερικανούς εταίρους, μεταξύ των οποίων και τον συνιδρυτή της Tesla, Μάρτιν Έμπερχαρντ. To πρώτο της μοντέλο είναι το ηλεκτρικό SUV-Coupe SF5 με αυτονομία 500 χλμ., το οποίο θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο στην Κίνα και το 2020 στις ΗΠΑ.

Η γαλλική μάρκα παρουσίασε στη Σαγκάη ένα ηλεκτρικό SUV πόλης με μήκος 3,74 μ. και 49 ίππους ισχύ, το οποίο θα κυκλοφορήσει εντός του 2019. Η αυτονομία του ανέρχεται σε 270 χλμ., ενώ εκτιμάται ότι θα κοστίζει ενδεχομένως λιγότερο από 10.000 ευρώ στην Κίνα, οπότε μιλάμε για πραγματική επανάσταση.

Η Nio πουλάει εδώ και πάνω από ένα χρόνο ηλεκτρικά SUV στην Κίνα. Στη Σαγκάη αποκάλυψε το πρωτότυπο μίας κομψής λιμουζίνας με 300 ίππους και 510 χλμ. αυτονομία. Η Nio δεν ανακοίνωσε ούτε πότε θα λανσάρει το μοντέλο παραγωγής ούτε και την τιμή του, ωστόσο το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται από την κινέζικη JAC στο Χεφέι.

H κινέζικη νεοφυής επιχείρηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων XPeng παρουσίασε πριν μόλις τέσσερις μήνες το πρώτο της μοντέλο και τώρα αποκάλυψε το δεύτερο. Το Ρ7 είναι ένα premium ηλεκτροκίνητο κουπέ με 600 χιλιόμετρα αυτονομία και επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 4’’. Οι πρώτες παραδόσεις του θα ξεκινήσουν από το δεύτερο τρίμηνο του 2020, ενώ υπάρχουν ήδη πάνω από 3.000 προπαραγγελίες.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

12:55

«Καπνός» 25 δισ. δολάρια σε 24 ώρες από το net worth του Έλισον μετά την κατρακύλα της Oracle

12:51

COSMOTE Fiber Τo Τhe Room: Οπτική ίνα σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού για κορυφαία εμπειρία internet παντού

12:48

Kομισιόν για μηχανισμό SAFE: Κατατέθηκαν 691 αμυντικά έργα - Μόνο το 65% αφορούν κοινές προμήθειες

12:44

Επ. Ανταγωνισμού: Κατά προτεραιότητα εξέταση της υπόθεσης για αγορές προμήθειας ζωοτροφών για κατοικίδια

12:43

Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το απόγευμα περιμένω στο γραφείο μου όποια αντιπροσωπεία αγροτών ορισθεί

12:40

Απεργία 16 Δεκεμβρίου: Ποιοι συμμετέχουν - Τι θα γίνει με Μετρό και λεωφορεία

12:40

75 χρόνια Όμιλος Fourlis Γράφοντας την επόμενη πράξη

12:30

Διόδια: Αυξήσεις και στην Αττική Οδό από το 2026 - Αναλυτικά οι τιμές

12:28

Η ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΚΟ της ΝΔ - Δείτε live

12:25

Σε εξέλιξη η αγόρευση της Εισαγγελέως για την Χρυσή Αυγή: «Γνήσιο τέκνο ναζιστικής ιδεολογίας»

12:09

Το Ισραήλ εξαπέλυσε σειρά πληγμάτων κατά της Χεζμπολάχ στον Λίβανο

12:00

Αργυρού για Eurogroup: Δίνει σήμα για επενδύσεις στη χώρα μας, που σημαίνει ανάπτυξη, απασχόληση, μεγαλύτερα εισοδήματα

11:59

e-ΕΦΚΑ: Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Ιανουαρίου 2026

11:51

Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Σε αναπτυξιακή τροχιά η ελληνική οικονομία – Καμπανάκι για τη χαμηλή παραγωγικότητα

11:45

ΔΕΗ: Οικονομική στήριξη και ενίσχυση 17 παιδικών οργανώσεων για 6η συνεχή χρονιά

11:33

ΒΕΘ: Σημαντική στιγμή για τη χώρα η εκλογή Πιερρακάκη στην προεδρία του Eurogroup

11:22

Νέα της εβδομάδας που πέρασε μέσα από κουίζ!

11:21

Κώτσηρας: Αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος η απάντηση στην ακρίβεια

11:16

Prodea: Οι διευκρινίσεις στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την συναλλαγή με την VYP Group

11:09

Ελλάκτωρ: Καθαρό προσωρινό μέρισμα 0,477 ευρώ ανά μετοχή για το 2025

11:07

ΧΑ: Αντίρροπες δυνάμεις λίγο πάνω από τις 2.100 μονάδες

11:01

Trade Estates: Εγκρίθηκε η συγχώνευση θυγατρικών εταιρείων με απορρόφηση

10:59

Ποινή φυλάκισης 15 ετών για τον ιδρυτή της Terraform και την crypto κατάρρευση των 40 δισ. δολ.

10:58

Κικίλιας: Δίνουμε ακόμα 22,16 εκατ. ευρώ για το Μεταφορικό Ισοδύναμο

10:56

30 χρόνια ΑΣΕΠ: Από τον νόμο Πεπονή μέχρι τις ηλεκτρονικές εξετάσεις του σήμερα - 10.851 προσλήψεις μονίμων το 2024

10:54

Στο «πράσινο» οι ευρωαγορές με ώθηση από την Wall Street

10:50

Πώς να μειώσετε τη σπατάλη τροφίμων στο σπίτι

10:36

Metaxa Hospitality Group: Συνεχίζει τις επενδύσεις και δείχνει τον δρόμο για την «αναγεννητική φιλοξενία»

10:27

ΠΟΥ: Νέα επιτροπή επιστημόνων επιβεβαιώνει πως δεν υπάρχει συσχέτιση μεταξύ εμβολίων και αυτισμού

10:19

«Παραλύει» η Ιταλία: Γενική απεργία από το μεγαλύτερο συνδικάτο για μισθούς και συντάξεις

gazzetta
gazzetta reader insider insider