8 ηλεκτρικοί «πύραυλοι» από την Έκθεση της Σαγκάης

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
8 ηλεκτρικοί «πύραυλοι» από την Έκθεση της Σαγκάης
H έκθεση αυτοκινήτων στη Σαγκάη θεωρείται πλέον η κορυφαία στον κόσμο και το επιβεβαίωσε και εφέτος με μία πλειάδα νέων, ηλεκτρικών μοντέλων.

Το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση και αυτό επιβεβαιώθηκε και στην Auto Shanghai 2019, που αποτελεί τη σημαντικότερη έκθεση αυτοκινήτων στον κόσμο. Στη Σαγκάη παρουσιάστηκαν πολλά νέα ηλεκτρικά μοντέλα, αρκετά από τα οποία προορίζονται για την αγορά της Κίνας και κάποια άλλα με προοπτικές εξαγωγής και εκτός της χώρας του μεταξιού. To γεγονός, ότι η Auto Shanghai αναβαθμίστηκε τα τελευταία χρόνια από μία περιφερειακή εκδήλωση σε κορυφαία έκθεση αυτοκινήτων παγκοσμίως αποτελεί μία απολύτως φυσιολογική εξέλιξη, καθώς η Κίνα είναι εδώ και μερικά χρόνια ο μεγαλύτερος παίκτης στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα προωθεί με εμφατικό τρόπο τις νέες τεχνολογίες και κυρίως την ηλεκτροκίνηση.

Η συγκεκριμένη τάση οφείλεται στα κίνητρα που παρέχει εδώ και πέντε χρόνια η κινέζικη κυβέρνηση για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και σε έναν ριζοσπαστικό νόμο που ισχύει ήδη από εφέτος. Σύμφωνα με αυτόν, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον το ένα στα δέκα καινούρια αυτοκίνητα, που θα πωλούν οι κατασκευαστές οχημάτων στην Κίνα, είτε αμιγώς ηλεκτροκίνητο είτε Plug-in υβριδικό. Mάλιστα, το συγκεκριμένο ποσοστό θα είναι για του χρόνου 12% επί του συνόλου των πωλήσεων, γι αυτό και στην Κίνα έχουν ταξινομηθεί πάνω από 2,61 εκατομμύρια τέτοια οχήματα.

Το insider ξεχώρισε οκτώ τέτοια ηλεκτροκίνητα μοντέλα, που έκαναν εφέτος τη διαφορά στη Σαγκάη και τα παρουσιάζει αναλυτικά!

Η θυγατρική της GM, Buick, δεν είχε μέχρι τώρα 100% ηλεκτροκίνητα μοντέλα στη γκάμα της. Αυτό θα αλλάξει με το VeLite 6, ένα ηλεκτρικό στέισον βάγκον με 115 ίππους ισχύ και έως 300 χλμ. αυτονομία. Αξιοπρόσεκτη κρίνεται η τιμή του αυτοκινήτου, που θα κοστίζει κάτι λιγότερο από 22.000 ευρώ, άρα θεωρείται προσιτό για ηλεκτροκίνητο. Πάντως είναι μάλλον απίθανο να λανσαριστεί το συγκεκριμένο μοντέλο της Buick στην Ευρώπη και στην Αμερική.

 

Η μάρκα Karma αναστήθηκε σαν τον Φοίνικα μέσα από τις στάχτες και την πτώχευση της εταιρείας Fisker Karma, που ήταν από τους πρωτοπόρους στην κατασκευή σπορ υβριδικών μοντέλων. Το Revero GT σχεδιάστηκε από τον οίκο Pininfarina, ο βενζινοκινητήρας που λειτουργεί ως γεννήτρια του ηλεκτροκινητήρα προέρχεται από τη BMW, ενώ το εντυπωσιακό κουπέ μπορεί να καλύψει έως 100 χλμ. μόνον με την ενέργεια των μπαταριών του. Θεωρείται πολύ πιθανόν, ότι το Karma Revero GT θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ, αλλά και στην Ευρώπη.

Η Rapide E αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της βρετανικής μάρκας και θα κατασκευαστεί σε συλλεκτικό αριθμό μόλις 155 τεμαχίων. Αποδίδει 610 ίππους, κάνει τα 0 – 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4’’ και προσφέρει έως 320 χλμ. αυτονομία. Η τιμή του εκτιμάται, ότι θα βρίσκεται λίγο κάτω από τις 300.000 ευρώ, ενώ αναμένεται ότι όλη η παραγωγή της Rapide E θα κάνει πολύ γρήγορα φτερά.

Το πρωτότυπο Roomz αποτελεί τον προπομπό ενός ηλεκτρικού SUV παραγωγής με τρεις σειρές καθισμάτων, που θα λανσαριστεί το 2021 στην Κίνα. Το μήκος του αγγίζει τα 4,91 μ. και οι 306 ίπποι του επιταχύνουν το αμάξωμα από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 6,6’’. Η VW δίνει ως αυτονομία 450 χλμ., ενώ το επιβλητικό μοντέλο θα μπορεί να κινείται και αυτόνομα πατώντας τον σχετικό διακόπτη. Πάντως θεωρείται βέβαιο, ότι δεν προορίζεται μόνον για την Κίνα, αλλά θα το δούμε πιθανότατα και στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη.

Η νεοφυής μάρκα έχει Κινέζους και Αμερικανούς εταίρους, μεταξύ των οποίων και τον συνιδρυτή της Tesla, Μάρτιν Έμπερχαρντ. To πρώτο της μοντέλο είναι το ηλεκτρικό SUV-Coupe SF5 με αυτονομία 500 χλμ., το οποίο θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο στην Κίνα και το 2020 στις ΗΠΑ.

Η γαλλική μάρκα παρουσίασε στη Σαγκάη ένα ηλεκτρικό SUV πόλης με μήκος 3,74 μ. και 49 ίππους ισχύ, το οποίο θα κυκλοφορήσει εντός του 2019. Η αυτονομία του ανέρχεται σε 270 χλμ., ενώ εκτιμάται ότι θα κοστίζει ενδεχομένως λιγότερο από 10.000 ευρώ στην Κίνα, οπότε μιλάμε για πραγματική επανάσταση.

Η Nio πουλάει εδώ και πάνω από ένα χρόνο ηλεκτρικά SUV στην Κίνα. Στη Σαγκάη αποκάλυψε το πρωτότυπο μίας κομψής λιμουζίνας με 300 ίππους και 510 χλμ. αυτονομία. Η Nio δεν ανακοίνωσε ούτε πότε θα λανσάρει το μοντέλο παραγωγής ούτε και την τιμή του, ωστόσο το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται από την κινέζικη JAC στο Χεφέι.

H κινέζικη νεοφυής επιχείρηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων XPeng παρουσίασε πριν μόλις τέσσερις μήνες το πρώτο της μοντέλο και τώρα αποκάλυψε το δεύτερο. Το Ρ7 είναι ένα premium ηλεκτροκίνητο κουπέ με 600 χιλιόμετρα αυτονομία και επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 4’’. Οι πρώτες παραδόσεις του θα ξεκινήσουν από το δεύτερο τρίμηνο του 2020, ενώ υπάρχουν ήδη πάνω από 3.000 προπαραγγελίες.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

08:15

Ελληνική Ιχθυοκαλλιέργεια: «Ποντάρει» σε μια πολύ καλή χρονιά και περιμένει λύση στο χωροταξικό

08:10

Ποιες είναι οι ισχυρότερες Αμερικανίδες

08:02

Λιμένας Βόλου: Πότε ολοκληρώνονται τα έργα αποκατάστασης - Η αξιοποίηση της υποδομής

07:53

Ύδρευση Κέρκυρας: Που «κολλάει» η ΣΔΙΤ 200 εκατ., ποιοι τη διεκδικούν - Αναμονή για τη μικρότερη σύμβαση

07:49

Ο Μητσοτάκης, οι παράγοντες και οι εκλογές - Ανδρουλάκης vs Τσίπρας

07:40

Noval Property: Έρχονται επενδύσεις και «πωλητήρια» από την ΑΕΕΑΠ - Ποιες κινήσεις προωθεί

07:31

Metlen: Εξατομικευμένα προϊόντα ρεύματος για μεγάλες επιχειρήσεις - Επέκταση σε όλη τη ΝΑ Ευρώπη

07:25

Lamda: «Σπάνε κοντέρ» τα οικιστικά έσοδα Ελληνικού με 1,4 δισ. ευρώ - Ρεκόρ για malls, μαρίνες

07:22

Κατεβάζει ταχύτητες η ελληνική οικονομία - Πιο κοντά στο 2% η ανάπτυξη του 2025

07:12

Καταπατημένα ακίνητα: Πενιχρό το ενδιαφέρον των ιδιωτών - Μόλις το 6% υπέβαλε αίτηση εξαγοράς

07:08

Μια ακόμη συστημική τράπεζα - Τι παίζει με τα Πόθεν Έσχες; - Μάθε πόσα γλιτώνεις

23:55

ΕΟΔΥ: Οκτώ νέα κρούσματα λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου την τελευταία εβδομάδα

23:45

Σπανάκης: Έρχεται νέος ληξιαρχικός νόμος και αναβάθμιση του Ειδικού Ληξιαρχείου

23:35

Βρετανία: Χιλιάδες διαδηλωτές στο Λονδίνο κατά της επίσκεψης του Τραμπ

23:29

Λίβανος: Τουλάχιστον δύο νεκροί από ισραηλινό πλήγμα

23:22

Πυρηνικό πρόγραμμα Ιράν: Γερμανία, Βρετανία και Γαλλία περιμένουν «συγκεκριμένα βήματα»

23:10

Απώλειες στη Wall Street μετά τις δηλώσεις Πάουελ και τη Fed - Άνοδος μόνο για Dow Jones

22:54

Πακιστάν και Σαουδική Αραβία υπέγραψαν σύμφωνο αμοιβαίας άμυνας

22:44

Χαμάς: Εμφανίστηκε ξανά ο Γαζί Χαμάντ, ηγετικό στέλεχός της, μετά το ισραηλινό πλήγμα στο Κατάρ

22:34

Μελόνι για Γάζα: Η αντίδραση του Ισραήλ είναι σαφώς δυσανάλογη

22:20

Πιέσεις στο πετρέλαιο από Fed και αύξηση αποθεμάτων ντίζελ

22:12

Βουλή: Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την αγορά 4ης φρεγάτας Belharra

22:01

Πάουελ: «Διαχείριση ρίσκου» η σημερινή μείωση επιτοκίων - Δύσκολη εξίσωση απασχόληση και πληθωρισμός

21:57

Το Ιράν έτοιμο να βρει μια δίκαιη λύση με τους Ευρωπαίους για το πυρηνικό του πρόγραμμα

21:43

Δημοσκόπηση Pulse: Πρώτη με double score η ΝΔ - Ποιον θέλουν οι πολίτες για «ηγέτη» της Κεντροαριστεράς

21:34

«Πέταξε» σε νέο ιστορικό υψηλό ο χρυσός μετά το «ψαλίδι» της Fed

21:28

Βραζιλία: Ο πρώην πρόεδρος Μπολσονάρου διαγνώστηκε με καρκίνο του δέρματος

21:13

ΕΚΤΕΡ: Μεταβολές στα μεγέθη των ενοποιημένων και ατομικών οικονομικών καταστάσεων για τη χρήση 2024

21:00

Μείωση επιτοκίων 0,25% από Fed - «Σήμα» για ακόμη 2 εντός 2025

21:00

Χρυσός: Καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο – Μπορεί το ράλι να συνεχιστεί;

gazzetta
gazzetta reader insider insider