8 ηλεκτρικοί «πύραυλοι» από την Έκθεση της Σαγκάης

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
8 ηλεκτρικοί «πύραυλοι» από την Έκθεση της Σαγκάης
H έκθεση αυτοκινήτων στη Σαγκάη θεωρείται πλέον η κορυφαία στον κόσμο και το επιβεβαίωσε και εφέτος με μία πλειάδα νέων, ηλεκτρικών μοντέλων.

Το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση και αυτό επιβεβαιώθηκε και στην Auto Shanghai 2019, που αποτελεί τη σημαντικότερη έκθεση αυτοκινήτων στον κόσμο. Στη Σαγκάη παρουσιάστηκαν πολλά νέα ηλεκτρικά μοντέλα, αρκετά από τα οποία προορίζονται για την αγορά της Κίνας και κάποια άλλα με προοπτικές εξαγωγής και εκτός της χώρας του μεταξιού. To γεγονός, ότι η Auto Shanghai αναβαθμίστηκε τα τελευταία χρόνια από μία περιφερειακή εκδήλωση σε κορυφαία έκθεση αυτοκινήτων παγκοσμίως αποτελεί μία απολύτως φυσιολογική εξέλιξη, καθώς η Κίνα είναι εδώ και μερικά χρόνια ο μεγαλύτερος παίκτης στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα προωθεί με εμφατικό τρόπο τις νέες τεχνολογίες και κυρίως την ηλεκτροκίνηση.

Η συγκεκριμένη τάση οφείλεται στα κίνητρα που παρέχει εδώ και πέντε χρόνια η κινέζικη κυβέρνηση για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και σε έναν ριζοσπαστικό νόμο που ισχύει ήδη από εφέτος. Σύμφωνα με αυτόν, θα πρέπει να είναι τουλάχιστον το ένα στα δέκα καινούρια αυτοκίνητα, που θα πωλούν οι κατασκευαστές οχημάτων στην Κίνα, είτε αμιγώς ηλεκτροκίνητο είτε Plug-in υβριδικό. Mάλιστα, το συγκεκριμένο ποσοστό θα είναι για του χρόνου 12% επί του συνόλου των πωλήσεων, γι αυτό και στην Κίνα έχουν ταξινομηθεί πάνω από 2,61 εκατομμύρια τέτοια οχήματα.

Το insider ξεχώρισε οκτώ τέτοια ηλεκτροκίνητα μοντέλα, που έκαναν εφέτος τη διαφορά στη Σαγκάη και τα παρουσιάζει αναλυτικά!

Η θυγατρική της GM, Buick, δεν είχε μέχρι τώρα 100% ηλεκτροκίνητα μοντέλα στη γκάμα της. Αυτό θα αλλάξει με το VeLite 6, ένα ηλεκτρικό στέισον βάγκον με 115 ίππους ισχύ και έως 300 χλμ. αυτονομία. Αξιοπρόσεκτη κρίνεται η τιμή του αυτοκινήτου, που θα κοστίζει κάτι λιγότερο από 22.000 ευρώ, άρα θεωρείται προσιτό για ηλεκτροκίνητο. Πάντως είναι μάλλον απίθανο να λανσαριστεί το συγκεκριμένο μοντέλο της Buick στην Ευρώπη και στην Αμερική.

 

Η μάρκα Karma αναστήθηκε σαν τον Φοίνικα μέσα από τις στάχτες και την πτώχευση της εταιρείας Fisker Karma, που ήταν από τους πρωτοπόρους στην κατασκευή σπορ υβριδικών μοντέλων. Το Revero GT σχεδιάστηκε από τον οίκο Pininfarina, ο βενζινοκινητήρας που λειτουργεί ως γεννήτρια του ηλεκτροκινητήρα προέρχεται από τη BMW, ενώ το εντυπωσιακό κουπέ μπορεί να καλύψει έως 100 χλμ. μόνον με την ενέργεια των μπαταριών του. Θεωρείται πολύ πιθανόν, ότι το Karma Revero GT θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ, αλλά και στην Ευρώπη.

Η Rapide E αποτελεί το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της βρετανικής μάρκας και θα κατασκευαστεί σε συλλεκτικό αριθμό μόλις 155 τεμαχίων. Αποδίδει 610 ίππους, κάνει τα 0 – 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 4’’ και προσφέρει έως 320 χλμ. αυτονομία. Η τιμή του εκτιμάται, ότι θα βρίσκεται λίγο κάτω από τις 300.000 ευρώ, ενώ αναμένεται ότι όλη η παραγωγή της Rapide E θα κάνει πολύ γρήγορα φτερά.

Το πρωτότυπο Roomz αποτελεί τον προπομπό ενός ηλεκτρικού SUV παραγωγής με τρεις σειρές καθισμάτων, που θα λανσαριστεί το 2021 στην Κίνα. Το μήκος του αγγίζει τα 4,91 μ. και οι 306 ίπποι του επιταχύνουν το αμάξωμα από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε 6,6’’. Η VW δίνει ως αυτονομία 450 χλμ., ενώ το επιβλητικό μοντέλο θα μπορεί να κινείται και αυτόνομα πατώντας τον σχετικό διακόπτη. Πάντως θεωρείται βέβαιο, ότι δεν προορίζεται μόνον για την Κίνα, αλλά θα το δούμε πιθανότατα και στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη.

Η νεοφυής μάρκα έχει Κινέζους και Αμερικανούς εταίρους, μεταξύ των οποίων και τον συνιδρυτή της Tesla, Μάρτιν Έμπερχαρντ. To πρώτο της μοντέλο είναι το ηλεκτρικό SUV-Coupe SF5 με αυτονομία 500 χλμ., το οποίο θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο στην Κίνα και το 2020 στις ΗΠΑ.

Η γαλλική μάρκα παρουσίασε στη Σαγκάη ένα ηλεκτρικό SUV πόλης με μήκος 3,74 μ. και 49 ίππους ισχύ, το οποίο θα κυκλοφορήσει εντός του 2019. Η αυτονομία του ανέρχεται σε 270 χλμ., ενώ εκτιμάται ότι θα κοστίζει ενδεχομένως λιγότερο από 10.000 ευρώ στην Κίνα, οπότε μιλάμε για πραγματική επανάσταση.

Η Nio πουλάει εδώ και πάνω από ένα χρόνο ηλεκτρικά SUV στην Κίνα. Στη Σαγκάη αποκάλυψε το πρωτότυπο μίας κομψής λιμουζίνας με 300 ίππους και 510 χλμ. αυτονομία. Η Nio δεν ανακοίνωσε ούτε πότε θα λανσάρει το μοντέλο παραγωγής ούτε και την τιμή του, ωστόσο το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται από την κινέζικη JAC στο Χεφέι.

H κινέζικη νεοφυής επιχείρηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων XPeng παρουσίασε πριν μόλις τέσσερις μήνες το πρώτο της μοντέλο και τώρα αποκάλυψε το δεύτερο. Το Ρ7 είναι ένα premium ηλεκτροκίνητο κουπέ με 600 χιλιόμετρα αυτονομία και επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 4’’. Οι πρώτες παραδόσεις του θα ξεκινήσουν από το δεύτερο τρίμηνο του 2020, ενώ υπάρχουν ήδη πάνω από 3.000 προπαραγγελίες.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

22:26

DW: Αντέχουν οι χρεωμένοι του ΝΑΤΟ τις υπέρογκες δαπάνες;

22:13

Κλήρωση Τζόκερ 15/7/2025: Νέο τζακ ποτ - Πάνω από 13 εκατ. ευρώ την Πέμπτη

22:00

ΕΕ: Νέες κυρώσεις στη Μολδαβία για την αντιμετώπιση της ρωσικής επιρροής ενόψει των εκλογών

21:50

Κλήρωση Eurojackpot 15/07/25: Τα αποτελέσματα και οι αριθμοί που κερδίζουν

21:38

Ήπιες απώλειες για τον χρυσό

21:33

Ρούτε: Κίνα, Ινδία και Βραζιλία θα πληγούν αν συνεχίσουν να αγοράζουν ρωσικό πετρέλαιο

21:25

Η ΕΤΑΔ παραχώρησε στην Περιφέρεια Αττικής το κλειστό του Tae Kwon Do στο Φάληρο

21:12

ΑΑΔΕ: Διετής σφράγιση πρατηρίου καυσίμων στην Αργυρούπολη λόγω νοθείας

20:59

ΗΠΑ: Δασμούς 19% στις εισαγωγές από την Ινδονησία ανακοίνωσε ο Τραμπ μετά το εμπορικό deal

20:52

Κώτσηρας: Μειώνουμε τη γραφειοκρατία και βελτιώνουμε την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων

20:48

Βρετανία: Ρωσία, Ιράν και Κίνα εντείνουν την κακόβουλη δράση τους στη χώρα

20:24

Τραμπ: Ο Ζελένσκι δεν πρέπει να βάλει στο στόχαστρο τη Μόσχα

20:16

H Τσεχία δεν θα ενταχθεί στο πρόγραμμα αγοράς όπλων για την Ουκρανία

20:04

Πυροσβεστική: 58 αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη τη χώρα

20:00

Ο κινεζικός δράκος μπορεί να ξεμείνει από «καύσιμα»: Ισχυρό ΑΕΠ αλλά αδύναμη εσωτερική ζήτηση

19:45

ΠΑΣΟΚ: Κατέθεσε το αίτημα προανακριτικής για τους Βορίδη - Αυγενάκη

19:42

ΕΕ: Η Σλοβακία μπλόκαρε με βέτο την έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων στη Ρωσία

19:30

Μητσοτάκης: «Από σήμερα, για όλα τα θέματα υγείας έχουμε μόνο έναν αριθμό»

19:27

Ευρωαγορές: Πτώση στον απόηχο δασμών και πληθωρισμού ΗΠΑ - «Βουτιά» 7,5% για την Ericsson

19:22

Ισραήλ: Ο στρατός διασφαλίζει την επιστροφή των Δρούζων που διέσχισαν τα σύνορα προς τη Συρία

19:15

Το Euro 2025 στην Ελβετία «σπάει» ταμεία και δίνει συνολική ώθηση στο ποδόσφαιρο

19:02

Ευρωπαϊκό Συμβούλιο: Κυρώσεις σε πέντε Ρώσους δικαστές για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων

18:48

Τσάφος: Δέσμη παρεμβάσεων για τις ρευματοκλοπές και τις ληξιπρόθεσμες οφειλές

18:34

Σε εξέλιξη πυρκαγιά σε δάσος στο Καλλίφυτο Δράμας

18:32

Helleniq Energy: Ολοκληρώθηκε η απόκτηση της Εlpedison - Στα 164 εκατ. ευρώ το τελικό τίμημα

18:30

Intralot: Δεν ζήτησαν ΓΣ οι μέτοχοι για την εξαγορά της Bally’s

18:23

Θεοδωρικάκος: Tους τελευταίους δέκα μήνες εγκρίθηκαν στρατηγικές επενδύσεις 2,5 δισ. ευρώ

18:17

Μη χρήση κράνους: Πάνω από 3.000 παραβάσεις τη δεύτερη εβδομάδα εντατικών ελέγχων

18:05

Alter Ego: Από 16/7 η έναρξη διαπραγμάτευσης νέων μετοχών από την ΑΜΚ

17:59

Επιστροφή στα κέρδη με ισχυρό τζίρο για το Χρηματιστήριο

gazzetta
gazzetta reader insider insider