Για μια ακόμα χρονιά, ο ΕΦΕΧ είναι δίπλα στον πολίτη, στον φαρμακοποιό και στο φαρμακείο, με την επόμενη μέρα της καμπάνιας «Με φροντίΖΩ Καλά» για την επικοινωνία της σημασίας της αυτοφροντίδας. Πιστή στο όραμα του ΕΦΕΧ, να αναδείξει την αυτοφροντίδα μέσα από την υπεύθυνη ενημέρωση, η καμπάνια φέτος επισφραγίστηκε με την αρωγή και την υποστήριξη του Υπουργείου Υγείας.
Ο Δημήτρης Μωραΐτης, Πρόεδρος ΕΦΕΧ και Γενικός Διευθυντής ΒΙΑΝ Α.Ε. του Ομίλου Γιαννακόπουλου, δηλώνει χαρακτηριστικά: «Μετά την πανδημία, έχει παρατηρηθεί σε Ευρωπαϊκό επίπεδο σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος των πολιτών για την αξία της αυτοφροντίδας, και τον ρόλο του Φαρμακοποιού ως σημαντικού συμβούλου υγείας. Αυτή η τάση συνάδει με τη στρατηγική του Συνδέσμου τα τελευταία χρόνια και οφείλουμε να την αξιοποιήσουμε, καθιερώνοντας την αυτοφροντίδα ως βασικό αναπτυξιακό μοχλό της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας και στην Ελλάδα. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που σε αυτή τη στρατηγική συμπορευόμαστε με την πολιτεία, έχοντας από φέτος την αρωγή και υποστήριξη του Υπουργείου Υγείας».
Στόχος της νέας καμπάνιας είναι να επαναλανσάρει την πλατφόρμα «Με φροντίζω καλά», με έναν δυνατό, μονοσήμαντο και εύληπτο τρόπο, που θα εντυπωθεί στη συνείδηση του θεατή. Η έννοια της φροντίδας στην καθημερινότητα αλλά και στην επικοινωνία, συνήθως συνδέεται με τους άλλους. Ο πολίτης αισθάνεται την υποχρέωση να φροντίσει συζύγους, γονείς, παιδιά και κατοικίδια, αλλά δεν αισθάνεται την ίδια υποχρέωση προς τον εαυτό του. Η νέα καμπάνια αξιοποιεί αυτή την αλήθεια, και μέσα από την αντίστιξη, αναδεικνύει την έννοια της αυτοφροντίδας που βρίσκεται στον πυρήνα της καμπάνιας «Με φροντίζω καλά».
Με ανανεωμένο λογότυπο, νέα αισθητική και ευρηματικό τρόπο, οι πολίτες καθοδηγούνται να ζητήσουν την επιστημονική συμβουλή του φαρμακοποιού για την πρόληψη και θεραπεία των ήπιων εποχιακών συμπτωμάτων.
Ο εναρκτήριος μήνας της καμπάνιας ήταν ο Φεβρουάριος, γι’ αυτό στο κεντρικό προωθητικό video επικράτησε η δημιουργική απεικόνιση «χειμερινών» συμπτωμάτων, όπως πονόλαιμος, συνάχι, βήχας και πυρετός. Το YouΤube αποτέλεσε τη ναυαρχίδα της εκστρατείας, αφού το βίντεο σημείωσε 700 χιλιάδες views στις πρώτες δύο εβδομάδες που ήταν στον αέρα!
Η επικοινωνιακή καμπάνια πλαισιώνεται από ειδικά διαμορφωμένο περιεχόμενο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με δημιουργικό όχημα τα γνωστά σε όλους post-its. Πρόκειται για τα μικρά χαρτάκια που αφήνουμε όλοι μας σε φίλους, συναδέλφους και συγγενείς, για να τους υπενθυμίσουμε κάτι. Αυτή τη φορά όμως, τα σημειώματα απευθύνονται στον ίδιο μας τον εαυτό.
Πρόκειται για καθημερινές υπενθυμίσεις να μην αγνοούμε συμπτώματα που μας φαίνονται «μικρά» και να παίρνουμε την υγεία μας στα χέρια μας, θωρακίζοντας τον εαυτό μας και ενισχύοντας την άμυνα του οργανισμού μας. Η καμπάνια φαίνεται ότι πολύ γρήγορα έχει αγγίξει το κοινό και έχει επιφέρει απόλυτη ταύτιση μαζί του, αφού σε Facebook και Instagram, μετράει ήδη 1,730,673 unique reach!
Το περιεχόμενο της καμπάνιας θα προσαρμόζεται σύμφωνα με την εποχή, ενδυναμώνοντας τον ρόλο του φαρμακοποιού και προσφέροντας πρακτικές συμβουλές καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Για την ανοιξιάτικη περίοδο, το video της καμπάνιας που ήδη βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης, θα πραγματεύεται θέματα όπως αλλεργίες, τσιμπήματα, ρινικά συμπτώματα, μυοσκελετικά προβλήματα κ.ά. Επιπλέον, στα social media θα παρέχονται οδηγίες για άσκηση, διατροφή και ψυχολογική ευεξία, που θα ενθαρρύνουν τους πολίτες να φροντίζουν τον εαυτό τους μέσα από συμπληρώματα διατροφής, φυτικά φάρμακα και ιατροτεχνολογικά προϊόντα.
Το κύριο μήνυμα της καμπάνιας για το 2023 είναι «για να μπορώ να φροντίζω τους άλλους, πρέπει πρώτα απ’ όλα να φροντίζω εμένα!» και έχει ήδη αγγίξει μεγάλο κοινό. Γιατί το να προασπίζω την καλή μου υγεία και ευεξία δεν είναι μόνο δικαίωμα αλλά και υποχρέωση, τόσο για τον εαυτό μου όσο και για τους γύρω μου.