Τεχνολογία
02-03-2021 | 09:07

Zoom: Εκρηκτική ανάπτυξη το 2020 - Αύξηση πωλήσεων κατά 326% στα 2,6 δισ. δολάρια

Newsroom
Μοιράσου το
Zoom: Εκρηκτική ανάπτυξη το 2020 - Αύξηση πωλήσεων κατά 326% στα 2,6 δισ. δολάρια

Αύξηση κατά 326% κατέγραψαν οι πωλήσεις του Zoom το 2020 φθάνοντας κέρδη 2,6 δισ. δολαρίων το 2020, σε σχέση με τα κέρδη του 2019 στα 21,7 εκατ. δολάρια.

Παρότι η πλειοψηφία του κόσμου που άρχισε να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Online «συναντήσεων», εν μέσω πανδημίας Covid και lockdown, το κάνουν δωρεάν, η εταιρεία διαθέτει και μεγάλο πελατολόγιο επιχειρήσεων που πληρώνουν για να κάνουν χρήση των έξτρα δυνατοτήτων που προσφέρονται. 

Συγκεκριμένα, σύμφωνα το BBC, ο Έρικ Γιούαν, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Zoom εμφανίστηκε αισιόδοξος για το μέλλον της εταιρείας του, η οποία στο τελευταίο τρίμηνο, μέχρι και το τέλος Ιανουαρίου, είχε έσοδα 883 εκατ. δολάρια, έναντι μόνο 188 εκατ. δολάρια στο αντίστοιχο τρίμηνο πριν ένα χρόνο (αύξηση επί τριμήνουνπερίπου 370%). Μέχρι στιγμής η εταιρεία μετράει 467.100 επιχειρήσεις-πελάτες με περισσότερους από δέκα εργαζόμενους.

Κερδισμένη από το Lockdown

Η αμερικανική εταιρεία Zoom, που είδε τη χρήση της ομώνυμης πλατφόρμας της για μαζικές βιντεοδιασκέψεις να απογειώνεται λόγω της πανδημίας και της αναγκαστικής τηλεργασίας, τηλεκπαίδευσης και τηλεψυχαγωγίας, προβλέπει ότι η άνθηση των εργασιών της θα συνεχιστεί και μετά τη λήξη της πανδημίας, μεταξύ άλλων, επειδή εκτιμά ότι η τηλεργασία ήλθε για να μείνει. 

Παρά τις εκτιμήσεις ορισμένων αναλυτών και επενδυτών ότι το Zoom θα παίζει πια λιγότερο κεντρικό ρόλο στις ζωές πολλών εργαζομένων το 2021, καθώς προχωρούν οι μαζικοί εμβολιασμοί και διαφαίνεται η προοπτική σταδιακής άρσης των περιοριστικών μέτρων και επιστροφής στην κανονικότητα, ο Γιούαν αντίθετα περιμένει περαιτέρω αύξηση εσόδων κατά 43% φέτος ή περί τα 3,8 δισ. δολάρια. Η εκτίμηση αυτή οδήγησε σε άνοδο κατά 6% της μετοχής στο αμερικανικό χρηματιστήριο, το οποίο σήμερα «τιμολογεί» την αξία του Zoom στα 131 δισ. δολάρια.

Ο Γιούαν δήλωσε ότι η εταιρεία σπεύδει να διαφοροποιήσει δεόντως το προφίλ της, ώστε να αξιοποιήσει το τεράστιο παγκόσμιο «ακροατήριο» που έχει βρει…ουρανοκατέβατα λόγω κορονοϊού. Όπως είπε, το Zoom κινείται προς την κατεύθυνση να μετατραπεί «από μία εταιρεία που έχει μόνο μια άκρως επιτυχημένη εφαρμογή, σε μια εταιρεία με μια ευρύτερη πλατφόρμα», που θα υποστηρίζει ένα μεγάλο φάσμα υπηρεσιών επικοινωνίας. «Καθώς ο κόσμος βγαίνει από την πανδημία, η δουλειά μας μόλις άρχισε. Δεν είμαστε πια μόνο μια εταιρεία για βιντεοδιασκέψεις», τόνισε.

Διαβάστε επίσης:

Φωτογραφία: Getty / Ideal Images

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.