JobMatch: Η επιτυχημένη πλατφόρμα της ΔΥΠΑ «φλερτάρει» με την επέκτασή της και σε άλλους κλάδους

Αγγελική Μαρίνου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
JobMatch: Η επιτυχημένη πλατφόρμα της ΔΥΠΑ «φλερτάρει» με την επέκτασή της και σε άλλους κλάδους
Το υπουργείο εξετάζει να λειτουργήσει ανάλογες πλατφόρμες και σε άλλους κλάδους της οικονομίας που αντιμετωπίζουν έλλειψη εργατικού δυναμικού, όπως είναι για παράδειγμα οι κατασκευές

Την επέκταση και σε άλλους κλάδους της οικονομίας της πλατφόρμας JobMatch που σήμερα «παντρεύει» την προσφορά και τη ζήτηση εργασίας στον τουρισμό και την εστίαση, εξετάζει το υπουργείο Εργασίας.

Στόχος είναι να αποτελέσει ένα κεντρικό σημείο σύζευξης μεταξύ εργοδοτών - εργαζομένων για την κάλυψη των αναγκών προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας, που θα συνδράμει στην αύξηση της απασχόλησης ιδιαίτερα των γυναικών και των νέων, όπου οι επιδόσεις της Ελλάδας είναι από τις χαμηλότερες στην Ευρώπη.

«Αισθάνομαι ότι αυτό είναι κάτι που λείπει από τη χώρα, ένας κεντρικός μηχανισμός που θα “παντρεύει” προσφορά και ζήτηση εργασίας» δήλωσε χαρακτηριστικά η υπουργός Εργασίας, Νίκη Κεραμέως, αναφερόμενη στην πλατφόρμα της ΔΥΠΑ που «τρέχει» από τις 13 Μαΐου 2024.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο εξετάζει να λειτουργήσει ανάλογες πλατφόρμες και σε άλλους κλάδους της οικονομίας που αντιμετωπίζουν έλλειψη εργατικού δυναμικού, όπως είναι για παράδειγμα οι κατασκευές.

Η χρήση του καινοτόμου ψηφιακού εργαλείου της ΔΥΠA είναι πολύ απλή, χωρίς κόστος και ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 5 λεπτά, καθώς κάθε υποψήφιος ενημερώνεται άμεσα από την εφαρμογή JOBmatch μόλις μία επιχείρηση τον επιλέξει για συνέντευξη και έχει την επιλογή αποδοχής ή απόρριψης της πρόσκλησης.

Έως σήμερα, έχουν ήδη εγγραφεί στην πλατφόρμα 2.054 επιχειρήσεις και πάνω από 11.500 πολίτες, εκ των οποίων 5.238 είναι άνεργοι, ενώ έχουν ήδη πραγματοποιηθεί 16.660 matches (αντιστοιχίσεις) ανάμεσα σε επιχειρήσεις και υποψηφίους και έχουν ολοκληρωθεί 5.461 συνεντεύξεις, χωρίς καμία διαμεσολάβηση.

Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, οι πιο δημοφιλείς περιοχές, με βάση τον αριθμό των επιχειρήσεων που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα, είναι η Ρόδος, η Κέρκυρα, τα Χανιά, το Σύνταγμα, η Κως, η Θεσσαλονίκη (κέντρο), η Σαντορίνη, η Κεφαλονιά, το Ηράκλειο Κρήτης και η Θάσος.

Πως λειτουργεί η πλατφόρμα

Οι επιχειρήσεις δημιουργούν δωρεάν στην πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr το προφίλ τους και αναζητούν άμεσα υπάλληλο από τις θέσεις εργασίας που προσφέρουν, επιλέγοντας συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως είναι ενδεικτικά η ειδικότητα, η επιλογή τύπου εργασίας (μόνιμη, εποχική, άλλη), η ημερομηνία έναρξης εργασίας και το εύρος μισθού.

Αντίστοιχα, όσοι αναζητούν εργασία σε επιχειρήσεις τουρισμού-εστίασης, μπορούν να «κατεβάσουν» την εφαρμογή JOBmatch που είναι διαθέσιμη σε Android (Google Play Store) και IOS (Apple App Store), να δημιουργήσουν προφίλ και να διαμορφώσουν τις επιλογές τους με τη χρήση φίλτρων, όπως είναι για παράδειγμα τα επαγγέλματα που τους ενδιαφέρουν, το ωράριο, η περιοχή, το εύρος μισθού και η ημερομηνία διαθεσιμότητας.

Η πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr, παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιοι υποψήφιοι εργαζόμενοι ταιριάζουν στην αναζήτησή τους, ώστε να τους επιλέξουν - και στη συνέχεια να προτείνουν ημέρα και ώρα συνέντευξης.

Παράλληλα, κάθε υποψήφιος ενημερώνεται άμεσα από την εφαρμογή JOBmatch, μόλις μια επιχείρηση τον επιλέξει για συνέντευξη και έχει την επιλογή αποδοχής ή απόρριψης της πρόσκλησης. Σε περίπτωση αποδοχής, η επιχείρηση βλέπει τα στοιχεία του και επικοινωνεί μαζί του για την πραγματοποίηση της συνέντευξης.

Επιπλέον, οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να ανανεώνουν τα φίλτρα αναζήτησης όσο συχνά επιθυμούν, διαμορφώνοντας το προφίλ τους ανάλογα με τη διαθεσιμότητά τους και τις επιλογές τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

JOBmatch (ΔΥΠΑ): Πάνω από 13.000 εγγραφές και 5.461 συνεντεύξεις

Μεγάλη ανταπόκριση στο JOBmatch της ΔΥΠΑ

JOBmatch: Πάνω από 3.000 «ματσαρίσματα» στην πλατφόρμα προσλήψεων ανέργων σε εστίαση και τουρισμό

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider