Tip of the Day

Πώς λειτουργεί το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521

04-09-2025 | 09:59
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πώς λειτουργεί το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521

Νέα δεδομένα στις υπηρεσίες προς τους φορολογούμενους φέρνει το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521 που τέθηκε σε λειτουργία από την ΑΑΔΕ.

Το my1521 αποτελεί το νέο, ολοκληρωμένο σύστημα εξυπηρέτησης που συνδυάζει τηλεφωνική γραμμή (1521) και ψηφιακή πλατφόρμα (https://1521.aade.gr) με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις που αναδείχθηκαν από τα στατιστικά στοιχεία του 2024.

Απολογισμός 2024: Οι προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε

Τα δεδομένα του 2024 από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) κατέδειξαν την ανάγκη για άμεσες παρεμβάσεις. Καταγράφηκαν 760.257 εισερχόμενες κλήσεις, εκ των οποίων απαντήθηκε το 47%. Ο μέσος χρόνος αναμονής άγγιξε τα 17 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα, ενώ το 46% των κλήσεων (352.853 κλήσεις) εγκαταλείφθηκε πριν από την απάντηση. Από τις κλήσεις που απαντήθηκαν, μόλις το 10,24% απαντήθηκε στα πρώτα 20’’.

Η επιτυχία της πιλοτικής λειτουργίας τον Αύγουστο 2025

Η πιλοτική λειτουργία του νέου Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων επιβεβαίωσε την αποτελεσματικότητα του νέου μοντέλου:

Το ποσοστό απαντημένων κλήσεων διατηρήθηκε σταθερά άνω του 95%.
Το ποσοστό επίλυσης με την πρώτη επικοινωνία (Service Level) κυμάνθηκε σταθερά μεταξύ 80% και 85%.
Ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπέρασε το 1 λεπτό, με το 85% των κλήσεων να απαντώνται μέσα στα πρώτα 20 δευτερόλεπτα.
Αν και ο μέσος όρος εισερχόμενων κλήσεων είναι προς το παρόν 2.000 κλήσεις/ημέρα, το Κέντρο είναι έτοιμο να υποδεχτεί πάνω από 5.000 κλήσεις/ημέρα όταν αυξηθεί η κίνηση.
Αυτή τη στιγμή, απασχολούνται 120 agents, με τελική στελέχωση με 200 άτομα.

Λειτουργία του my1521

Η νέα δομή βασίζεται σε τρία επίπεδα εξυπηρέτησης, για την αποτελεσματική διαχείριση όλων των αιτημάτων:

1ο επίπεδο - Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης: Παροχή άμεσης καθοδήγησης για γενικά ερωτήματα και ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Ο αριθμός των Front Office Agents θα αυξηθεί από τους 120 στους 200, ενισχύοντας σημαντικά την ικανότητα άμεσης εξυπηρέτησης.
2ο επίπεδο - Εξειδικευμένοι Εκπρόσωποι: Αντιμετώπιση πιο σύνθετων αιτημάτων που απαιτούν ειδικές γνώσεις και πρόσβαση σε πληροφοριακά συστήματα.
3ο επίπεδο - Υπηρεσίες Υψηλής Εξειδίκευσης: Διαχείριση πολύπλοκων ζητημάτων που χρειάζονται θεσμικές ή διοικητικές αποφάσεις.
Στα δύο τελευταία επίπεδα, έχουν ήδη ενταχθεί 1.000 υπάλληλοι της ΑΑΔΕ από διάφορες υπηρεσίες (ΔΟΥ, Τελωνεία, Χημείο), εκ των οποίων οι 798 είναι agents, οι 68 team leaders και οι 134 supervisors.

Επόμενα Βήματα του my1521

Με την πλήρη λειτουργία του my1521, η ΑΑΔΕ στοχεύει σε:

  • Σταθερή ποιότητα εξυπηρέτησης, με συνεχή παρακολούθηση της απόδοσης, διαφάνεια και πλήρη συμμόρφωση με τον GDPR.
    Επίτευξη συγκεκριμένων δεικτών απόδοσης (KPIs):

-Service Level: Το 80% των κλήσεων να απαντάται εντός 20 δευτερολέπτων

-Ποσοστό εγκατάλειψης (Abandon Rate): Να μειωθεί κάτω από το 5%

-Επίλυση αιτημάτων: Το 95% των ερωτημάτων να εξετάζονται εντός 3 εργάσιμων ημερών.

  • Έξυπνη διαχείριση ερωτημάτων από την αρχή μέχρι την ολοκλήρωσή τους, μέσω σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων.
  • Αποτελεσματική οργάνωση για γρήγορη διαχείριση μεγάλου όγκου αιτημάτων.
  • Βέλτιστη αξιοποίηση των ανθρώπινων και τεχνολογικών μας πόρων.
  • Θέσπιση ενός νέου συστήματος μέτρησης απόδοσης, με συγκεκριμένους δείκτες αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας για όλες τις υπηρεσίες.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης Tip of the Day

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

11:57

Με ιδιωτικές επενδύσεις μαμούθ η Β. Ελλάδα καθίσταται σημείο αναφοράς στην Υγεία

11:56

Γαλλία: Εξαιρετικά απογοητευμένη από την πολιτική κατάσταση στη χώρα η μεγάλη πλειονότητα των πολιτών

11:52

Δούκας: Όπου υπάρχουν παράνομα τραπεζοκαθίσματα θα μπαίνει λουκέτο

11:52

Χρυσοχοΐδης: Πραγματοποιήθηκαν 94 συλλήψεις μέσα σε δύο μήνες για πώληση αλκοόλ σε ανήλικους

11:45

Η Burberry «επιστρέφει» στον FTSE 100 μετά από ένα χρόνο

11:41

ΥΠΕΝ: Καμία δυνατότητα δόμησης νέων κατοικιών ή ξενοδοχείων στην Πολύαιγο

11:34

Κοινωνικός Τουρισμός ΟΠΕΚΑ: Δεύτερη ευκαιρία για τα voucher, οι δικαιούχοι

11:32

Η μεγάλη στιγμή για το 14ο Spetses Mini Marathon έφτασε!

11:30

Επιλεκτικές κινήσεις και ήπιες πιέσεις στο ΧΑ

11:29

Μιχαηλίδου: Η Ελλάδα στηρίζει τον Οδικό Χάρτη για τα Δικαιώματα των Γυναικών της ΕΕ

11:26

Προειδοποιητική απεργία ταξί στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου - Κόντρα με τους οδηγούς βαν

11:15

Ισραήλ: Νέες εκτοξεύσεις πυραύλων από τους Χούθι - Αντίποινα υπόσχεται το Τελ Αβίβ

11:03

Ήπια ανοδική τάση στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια

11:02

Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων: Στα €131,8 εκατ. ο τζίρος με αύξηση 11,6%

10:59

Κίνα: Ο πρόεδρος Σι ζητάει από τον Φίτσο να βοηθήσει στην προώθηση των σχέσεων Κίνας - ΕΕ

10:47

Jumbo: Στο 8% η αύξηση των πωλήσεων στο 8μηνο

10:41

Οι Μικρές Κυκλάδες στα 10 πιο αγαπημένα «μικροσκοπικά νησιά» για τους Γάλλους ταξιδιώτες

10:41

Υπ. Υποδομών: Πιο ασφαλείς οι μετακινήσεις στον ΒΟΑΚ - Παρεμβάσεις με βάση το μοντέλο Πάτρας-Πύργου

10:38

Η δημοπρασία 30ετών ομολόγων της Ιαπωνίας φέρνει ανάσα στις αγορές χρέους

10:37

Χατζηδάκης: Οταν το Bloomberg λέει ότι πετύχαμε σημαντική μείωση της φοροδιαφυγής…. είναι απλώς Τέταρτη!

10:31

Πρόβλημα σε Google, Gmail και Youtube παγκοσμίως

10:24

Η κλιματική αλλαγή 40πλασίασε την πιθανότητα κυμάτων καύσωνα

10:08

Τραμπ για συνάντηση Πούτιν - Ζελένσκι: Δεν είναι ακόμα έτοιμοι, αλλά κάτι θα συμβεί

09:59

Πώς λειτουργεί το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων my1521

09:47

Goldman Sachs: Ο χρυσός θα μπορούσε να εκτιναχθεί κοντά στα 5.000 δολάρια

09:45

Ο Τραμπ προσέφυγε στο Ανώτατο Δικαστήριο κατά της απόφασης για τους δασμούς

09:39

Ideal Holdings: Ισχυρή ανάπτυξη και κερδοφορία το α' εξάμηνο

09:37

Ρωσία: «Εγγυήσεις κινδύνου» για την Ευρώπη οι εγγυήσεις ασφαλείας που ζητεί η Ουκρανία

09:15

Πορτογαλία: Εθνικό πένθος μετά το φονικό εκτροχιασμό τελεφερίκ στη Λισαβόνα

09:11

Γάζα: Η Χαμάς επαναλαμβάνει πως είναι έτοιμη να κλείσει συνολική συμφωνία