Tip of the Day

Tip of The Day: Εστίαση: Πώς θα καταλάβετε ότι το προσωπικό είναι εμβολιασμένο

14-07-2021 | 08:42
Viber Whatsapp
Μοιράσου το

Με ειδική σήμανση για αν όλο ή ορισμένο από το προσωπικό του είναι εμβολιασμένο ή όχι, θα μπορούν να ενημερωθούν οι πελάτες στις επιχειρήσεις εστίασης και ψυχαγωγίας.

Σύμφωνα με τα όσα διευκρίνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, κατά την διάρκεια της παρουσίασης των νέων μέτρων που θα ισχύσουν στις επιχειρήσεις εστίασης, διασκέδασης και ψυχαγωγίας έως το τέλος του καλοκαιριού, θα υπάρχουν «τρία ταμπελάκια» που θα μπορούν να κατεβάσουν οι εργοδότες από το gov.gr με τα οποία θα ενημερώνονται οι πελάτες.

Τα πρώτα δύο σήματα αφορούν αμιγείς και μεικτούς (υπαίθριους) επαγγελματικούς χώρους, ενώ το τρίτο σήμα δείχνει αν όλο το προσωπικό της επιχείρησης είναι εμβολιασμένο.

Το σήμα για τα καταστήματα με πλήρως εμβολιασμένο προσωπικό:

Οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση έχουν εμβολιαστεί πλήρως.

Το σήμα για τα Covid Free καταστήματα:

Οι πελάτες πρέπει είτε να έχουν είτε πιστοποιητικό εμβολιασμού είτε πιστοποιητικό νόσησης, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους εργαζόμενους.

Το σήμα για τα καταστήματα «μεικτού χώρου»:

Δεν προβλέπεται έλεγχος πιστοποιητικών για τους εισερχόμενους στους υπαίθριους χώρους καταστημάτων, οι οποίοι θα μπορούν να εισέλθουν και με αρνητικό τεστ Covid.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα της στήλης Tip of the Day

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

15:43

Πτήση MH370 της Malaysia Airlines: Δικαστήριο του Πεκίνο δίνει εντολή για αποζημιώσεις

15:29

Λιβάνιος: Σε διαβούλευση τον Ιανουάριο του 2026 ο νέος Κώδικας της αυτοδιοίκησης

15:25

Εγκαίνια του νέου καταστήματος My market στην Καλλιθέα

15:24

Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας: Πώς η τεχνολογία γίνεται εργαλείο καθημερινής αυτονομίας

15:19

Θεοδωρικάκος: Νέες θετικές προοπτικές για την Ελλάδα από την ενδυνάμωση της σχέσης με ΗΠΑ

15:15

ΡΑΑΕΥ: Συμμετοχή στο 17ο Στρογγυλό Τραπέζι Ρυθμιστικών Αρχών Ενέργειας ΕΕ-ΗΠΑ

15:11

Το νέο δώρο των γιορτών; Bitcoin κάτω από το δέντρο

15:09

Γεωργιάδης: Δεν υπάρχει ούτε ένας δείκτης υγείας που η Ελλάδα δεν έχει παρουσιάσει πρόοδο

14:54

Συνάντηση Πιερρακάκη με τον ΥΠΟΙΚ της Γαλλίας Roland Lescure

14:53

Συνάντηση Κ. Χατζηδάκη - Αρχιεπισκόπου Αμερικής

14:49

Χριστούγεννα στα Τρίκαλα: Όλα όσα αξίζει να δείτε και να κάνετε

14:48

YΠΕΘΟ για Κασσελάκη: Ακόμη ένας «μαθητευόμενος μάγος» με υπεραπλουστεύσεις σε σύνθετα ζητήματα

14:39

Ουκρανία: Οι ρωσικές απαιτήσεις για το εδαφικό το «πιο προβληματικό» σημείο των διαπραγματεύσεων

14:37

Έρευνα: Το gov.gr προτιμώτερο κανάλι επικοινωνίας με τη δημόσια διοίκηση

14:30

Η ΕΚΤΕΡ στηρίζει το Κέντρο Φροντίδας ΑμεΑ στο Ελληνικό με ετήσια δωρεά συντήρησης

14:18

Economist: Οι οικονομίες με τις καλύτερες επιδόσεις για το 2025 - Η θέση της Ελλάδας

14:17

Βουλή: Αίτημα του ΣΥΡΙΖΑ για έκτακτη σύγκληση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου

14:13

Γερμανία: Σε υψηλό δεκαετίας θα εκτοξευθούν οι πτωχεύσεις εταιρειών το 2025

13:57

Η Τράπεζα Πειραιώς Diamond Xορηγός στο 4ο GenAI Summit SE Europe

13:38

ΕΔΕΥΕΠ: Επενδύσεις 4 δισ. ευρώ στη δέσμευση και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα

13:31

Ευ. Μυτιληναίος: Η ευρωπαϊκή γραφειοκρατία έχει φτάσει σε σημείο να μην λογοδοτεί σε κανέναν

13:28

Ζελένσκι: Συνάντηση σήμερα στις Βρυξέλλες με τους αξιωματούχους NATO και ΕΕ

13:24

Κοντογεώργης για αγρότες: Με ουσιαστικό διάλογο μπορούμε να βρούμε ρεαλιστικές λύσεις

13:24

Μαρινάκης: Οι νόμιμοι αγρότες θα πάρουν περισσότερα - Θέλουμε τον διάλογο

13:20

Αγρότες στο δρόμο (ΙV): Οι έπαινοι από το Harvard, η μεσογειακή διατροφή και το αγκάθι της απουσίας σχεδίου

13:15

Το «Ελ. Βενιζέλος» στο top 10 των πιο πολυσύχναστων αεροδρομίων της Ευρώπης

13:07

Νορβηγία: Σύλληψη ενός ατόμου μετά από πυροβολισμούς σε εμπορικό κέντρο του Όσλο

13:04

Ολλανδία: Δεσμεύτηκε για άλλα 700 εκατ. ευρώ βοήθειας για την Ουκρανία το 2026

12:59

Lidl Ελλάς: Νέο κατάστημα στο Μαρούσι με επένδυση ύψους 13,7 εκατ. ευρώ

12:54

ΔΕΗ: «Quiet Hour» στο δίκτυο καταστημάτων για πιο συμπεριληπτική εμπειρία εξυπηρέτησης