Σταϊκούρας για Ε65: Στις 23/4 στην κυκλοφορία όλος ο άξονας από Λαμία έως Καλαμπάκα

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σταϊκούρας για Ε65: Στις 23/4 στην κυκλοφορία όλος ο άξονας από Λαμία έως Καλαμπάκα
O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον ελληνικό σιδηρόδρομο.

«Στις 23 Απριλίου με τον πρωθυπουργό θα δώσουμε στην κυκλοφορία όλο τον οδικό άξονα μέχρι και την Καλαμπάκα, όχι μόνο το Λαμία – Ξυνιάδα αλλά και το Τρίκαλα – Καλαμπάκα», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σημειώνοντας ότι ο Ε65 θα είναι πλήρως ολοκληρωμένος από τις Θερμοπύλες, ουσιαστικά από τη Λαμία, μέχρι την Καλαμπάκα.

Μιλώντας στο EΡΤNews, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον ελληνικό σιδηρόδρομο. «Το 2023 ήταν μια τραγική χρονιά για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, όχι μόνο εξαιτίας του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών, αλλά και γιατί είχαμε κάποιες φυσικές καταστροφές, φυσικές καταστροφές, οι οποίες διέλυσαν ένα ολόκληρο σιδηροδρομικό δίκτυο για μια μεγάλη απόσταση περίπου από το Δομοκό μέχρι τη Λάρισα. Σήμερα η σύμβαση 717 που αφορά τη σηματοδότηση τηλεδιοίκησης έχει ολοκληρωθεί και έχει παραδοθεί στο σύνολό της από την Αθήνα Θεσσαλονίκη Προμαχώνα […] Λειτουργεί εκτός του τμήματος το οποίο καταστράφηκε από τον Daniel», είπε.

Γι’ αυτό έβαλα στη συζήτησή μας και τη δεύτερη καταστροφή του ελληνικού σιδηροδρόμου μέσα στο 2023, εκεί συνεπώς δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, έχει καταστραφεί ολοσχερώς. Παραδόθηκε τον Αύγουστο και καταστράφηκε το Σεπτέμβριο. Σ’ αυτό το διάστημα, σ’ αυτή την απόσταση, δηλαδή από τον Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, δεν επιτρέπεται δύο τρένα να κυκλοφορούν ταυτόχρονα σε αντίθετες πορείες[…] σε όλο το άλλο τμήμα, από την Αθήνα μέχρι τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει τηλεδιοίκηση -σηματοδότηση», επεσήμανε αναφορικά με το σύστημα τηλεδιοίκησης.

Παράλληλα, ο κ. Σταϊκούρας μίλησε για τα ηλεκτρικά λεωφορεία τα οποία ήδη πραγματοποιούν δοκιμαστικά δρομολόγια και τα οποία, όπως είπε, θα κυκλοφορήσουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, στο τέλος Απριλίου στους δρόμους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Όπως ανέφερε «οι δοκιμές θα πρέπει να καλύψουν περίπου 5.000 χιλιόμετρα για το κάθε όχημα. Σήμερα υπάρχουν οχήματα που έχουν ξεπεράσει τα 2.000 χιλιόμετρα. Η αυτονομία τους αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι περίπου 400 χιλιόμετρα. Οι εκτιμήσεις μας είναι ότι η αυτονομία τους θα είναι περίπου 185 χιλιόμετρα» ενώ πρόσθεσε ότι «στο τέλος του 2025 θα έχουμε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 550 καινούργια λεωφορεία».

Αναφέρθηκε στην πρόσφατη δικαστική εμπλοκή του Flyover για τον οποίον σταματούν προσωρινά οι εργασίες στη Θεσσαλονίκη εκτιμώντας πως θα είναι μια προσωρινή εμπλοκή και το έργο θα προχωρήσει κανονικά. « Πράγματι είχαμε μια δικαστική εμπλοκή την προηγούμενη εβδομάδα, την οποία θα επιδιώξουμε συλλογικά, η κυβέρνηση και το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, να αντιμετωπίσουμε το επόμενο χρονικό διάστημα. Αυτό φέρνει μικρές καθυστερήσεις, αλλά εκτιμούμε ότι θα είναι παροδικές και πολύ μικρές, έτσι ώστε το έργο πράγματι να ολοκληρωθεί το 2027».

Μίλησε για το μετρό της Θεσσαλονίκης τονίζοντας πως τον Νοέμβριο θα παραδοθεί στους συμπολίτες μας: «Για το μετρό έχουμε τοποθετηθεί με απόλυτο τρόπο. Το Νοέμβριο του 2024 θα είναι έτοιμο και μετά έξι με οκτώ μήνες θα είναι έτοιμη και η επέκτασή του προς την Καλαμαριά και το επόμενο χρονικό διάστημα θα δώσουμε στη δημοσιότητα τους σχεδιασμούς μας για τις περαιτέρω επεκτάσεις του μετρό στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΤΑΙΠΕΔ – PPF: Προωθεί έργα 3,5 δισ. – Τα ΣΔΙΤ, οι φυλακές, η υγεία, το ΑΙΓΙΣ, το Antinero, το ΟΑΚΑ

ΤΕΕ: Εξώδικο προς τους Δήμους Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης και Αλίμου για την έκδοση οικοδομικών αδειών

ΕΤΑΔ: Αποτιμημένα μόλις 2.900 ακίνητα με αξία 1,5 δισ – Ο διαγωνισμός για τα 36 χιλ. real estate assets

gazzetta
gazzetta reader insider insider