Κερδίζει έδαφος και στην ένδυση το ηλεκτρονικό εμπόριο – Πρώτη η ανδρική μόδα

Κώστας Κετσιετζής
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Κερδίζει έδαφος και στην ένδυση το ηλεκτρονικό εμπόριο – Πρώτη η ανδρική μόδα
Από τις αρχές του 2023 έως και σήμερα πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από μισό εκατομμύριο αγορές σε είδη μόδας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Skroutz. Στην πρώτη θέση των πωλήσεων η ανδρική μόδα.

Ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος κερδίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο και στην αγορά της μόδας, η αξία της οποία παραμένει σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς παραμένει σταθερά πάνω από το 1 δισ. ευρώ, κάθε έτος μετά από το τεράστιο άλμα που καταγράφθηκε το 2020 με την εμφάνιση του κορονοϊού.

Ενδεικτική της σημασίας που αποκτά η ένδυση – υπόδηση για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι και η σημασία που δίνει το πρώτο ηλεκτρονικό marketplace της Ελλάδας. Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε χθες το Skroutz από τις αρχές του 2023 έως και σήμερα πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από μισό εκατομμύριο αγορές σε είδη μόδας μέσω της ηλεκτρονικής του πλατφόρμας.

Η μέση αξία καλαθιού αγορών αγγίζει τα 50 ευρώ, ενώ όπως φαίνεται αρκετοί είναι αυτοί που δεν πραγματοποιούν απλά ευκαιριακές αγορές, καθώς σχεδόν 1 στους 3 καταναλωτές (περίπου 30%) αγοράζει περισσότερες από μία φορά προϊόντα μόδας. Μάλιστα όπως φαίνεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων, με βάση τον αριθμό των παραγγελιών ήταν η ανδρική μόδα και ακολουθούν η αθλητική ένδυση (sportswear), οι τσάντες ώμου και η υπόδηση.

Ανοδική πορεία

Οι online πωλήσεις διεθνώς βρίσκονται σε φάση μεγέθυνσης διεθνώς. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Research and Markets, η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας αναμένεται να αυξηθεί κατά 10% φέτος, από τα 744,4 δισ. δολάρια το 2022 στα 821,19 δισ. δολάρια. Τα επόμενα χρόνια αναμένεται ένας μέσος ρυθμός ανάπτυξης της τάξης του 10,5% με αποτέλεσμα το 2027 το μέγεθος της αγοράς να αναμένεται στα 1,22 τρισ. δολάρια.

Σύμφωνα με την ετήσια ανασκόπηση της Ελληνικής Αγοράς Μόδας από το GLAMI, το 2022 το 56% των ηλεκτρονικών καταστημάτων ρουχισμού και υπόδησης ανέφερε αύξηση των εσόδων του (συγκριτικά με το 47% στην αντίστοιχη ερώτηση της προηγούμενης χρονιάς). Μάλιστα σε ποσοστό 43% έκρινε θετικά το 2022 ως προς τα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Οι Έλληνες εκπρόσωποι του κλάδου της ένδυσης και υπόδησης παραμένουν αισιόδοξοι με το 40% να πιθανολογεί ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί ενώ μόλις το 2% πιστεύει ότι θα χειροτερεύσει. Μάλιστα ένα 12% εμφανίζεται βέβαιο ότι θα είναι σίγουρα καλύτερα τα δεδομένα για το 2023.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ξεκίνησαν οι εκπτώσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Οι προσφορές ανά εταιρεία - Δικαιούχοι και δρομολόγια

Πλαίσιο: Επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ, επιθετικό πλάνο ανάπτυξης και τα σχέδια για την Κωτσόβολος

Νέες επενδύσεις από την τυροκομική Ρούσσας – Με αυξημένες πωλήσεις στοχεύει στο εξωτερικό

gazzetta
gazzetta reader insider insider