Λίγο πιο απαισιόδοξοι εμφανίζονται οι Βρετανοί καταναλωτές τον Δεκέμβριο καθώς ο υψηλός πληθωρισμός και τα νέα της εξάπλωσης της μετάλλαξης Όμικρον «σκίασαν« τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές της οικονομίας αλλά και των προσωπικών οικονομικών τους.
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης Gfk υποχώρησε στις -15 μονάδες τον Δεκέμβριο, από -14 τον Νοέμβριο. Η πτώση είναι μικρότερη σε σχέση με τις -18 μονάδες που ανέμεναν οι οικονομολόγοι που συμμετείχαν σε έρευνα της The Wall Street Journal.
Τρεις από τους πέντε υπό-δείκτες που συνθέτουν το βαρόμετρο της καταναλωτικής εμπιστοσύνης κινήθηκαν πτωτικά τον Δεκέμβριο σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, ενώ δύο αυξήθηκαν. Η επιδείνωση καταγράφηκε κυρίως στους δείκτες που αφορούν τις προσδοκίες για το μέλλον.
Ο σημαντικός δείκτης αγορών -που καταγράφει τη ζήτηση για αγορές από τους καταναλωτές- έχασε 3 μονάδες, δείχνοντας ότι οι καταναλωτές είναι λιγότερο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες αγορές ενόψει των Χριστουγένων.