Το μυστικό της επιτυχίας στο eCommerce: Πώς η Simpler αυξάνει το customer loyalty

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το μυστικό της επιτυχίας στο eCommerce: Πώς η Simpler αυξάνει το customer loyalty
Η ψηφιακή επανάσταση έχει φέρει αλλαγές σε κάθε τομέα της ζωής μας και η online αγορές δεν αποτελούν εξαίρεση.

Η ψηφιακή επανάσταση έχει φέρει αλλαγές σε κάθε τομέα της ζωής μας και η online αγορές δεν αποτελούν εξαίρεση. Το e-commerce έχει γίνει ένας τομέας σημαντικών δυνατοτήτων και προκλήσεων για τους επιχειρηματίες. Στην πλειονότητα τους, οι καταναλωτές προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους online, από την άνεση του σπιτιού τους. Πολλές φορές όμως διαπιστώνουν πως η διαδικασία της ολοκλήρωσης μιας αγοράς μπορεί να είναι περίπλοκη και χρονοβόρα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αποθαρρύνονται και να μην ολοκληρώνουν τις αγορές τους, καθώς και να μην θέλουν να ξαναψωνίσουν από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Η εμπειρία του πελάτη είναι αναμφίβολα ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Όταν οι πελάτες απολαμβάνουν μια ευχάριστη εμπειρία κατά τη διάρκεια της αγοράς τους είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν και να εμπιστευτούν ξανά αυτό το κατάστημα. Αυτό το φαινόμενο είναι γνωστό ως «customer loyalty».

Η σημασία της εμπειρίας των πελατών και του customer loyalty

Η σημασία της εμπειρίας των πελατών και ο τρόπος με τον οποίο αυτή αυξάνει το customer loyalty είναι ένα θέμα που απασχολεί ολοένα και περισσότερο τους επιχειρηματίες. Η εμπειρία των πελατών είναι η αντίληψη που έχουν από την συνολική αλληλεπίδρασή τους με μια επιχείρηση και περιλαμβάνει τόσο τα προϊόντα όσο και τις υπηρεσίες που προσφέρει.

Οι επιχειρήσεις που επικεντρώνονται στην βελτίωση της εμπειρίας των πελατών τους έχουν συνήθως υψηλότερα επίπεδα customer loyalty, που σημαίνει ότι οι πελάτες τους θα τις εμπιστευτούν επανελλημένα για τις αγορές τους. Επιπλέον, είναι πιθανότερο να μοιραστούν τη θετική τους εμπειρία με άλλους καταναλωτές και να προωθήσουν την επιχείρηση σε φίλους και συγγενείς τους. Εντέλει η διαχείριση της εμπειρίας των πελατών και η διατήρηση τους μπορούν να οδηγήσουν σε αυξημένη ανταγωνιστικότητα και βελτιωμένη επιχειρηματική απόδοση, αυξάνοντας τις πωλήσεις και τα κέρδη των επιχειρήσεων.

Ας δούμε πώς μια επιχείρηση μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της

Η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους. Ορισμένοι από αυτούς περιλαμβάνουν:

- Βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών
- Διαθεσιμότητα των προϊόντων
- Βελτίωση της επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών
- Απλοποίηση της διαδικασίας αγορών
- Παροχή πολλαπλών επιλογών πληρωμής και αποστολής

Συνολικά, οι έμποροι μπορούν να πειραματιστούν με πολλούς τρόπους για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και να διατηρήσουν ένα υψηλό επίπεδο ικανοποίησης.

Για την επίτευξη της βελτίωσης αυτής υπάρχει λύση και ονομάζεται Simpler

Η Simpler είναι μία καινοτόμα ελληνική start-up που στοχεύει να βελτιώσει την εμπειρία των διαδικτυακών αγορών για τους καταναλωτές της. Μέσω της Simpler ένας καταναλωτής μπορεί να ολοκληρώσει τις αγορές του μόνο με ένα κλικ, που σημαίνει ότι έπειτα δεν χρειάζεται να συμπληρώσει μακροσκελείς φόρμες κατά τις αγορές του, ούτε και να απομνημονεύσει κωδικούς πρόσβασης ή αριθμούς καρτών. Ως εκ τούτου, μέσω της Simpler ο κάθε καταναλωτής έχει το «ψηφιακό διαβατήριο αγορών» του, που του δίνει τη δυνατότητα να αγοράζει προϊόντα από τους εμπόρους που συνεργάζονται με τη Simpler με ένα μόνο κλικ. Μέσω της λύσης της Simpler οι έμποροι αυξάνουν τις πωλήσεις τους και βελτιώνουν την εμπειρία αγορών των πελατών τους.

Ενδεικτικά, περισσότεροι από 110,000 χιλιάδες καταναλωτές στην Ελλάδα και το Ηνωμένο Βασίλειο έχουν ολοκληρώσει τις αγορές τους τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, μέσω του “ψηφιακού διαβατηρίου αγορών” της Simpler.

Γιατί είναι η Simpler το «Μυστικό της Επιτυχίας» για τους Εμπόρους;

Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα του Simpler είναι ότι επιτρέπει στους εμπόρους να δημιουργήσουν μια πολύ πιο απλή και φιλική προς τον χρήστη εμπειρία αγορών. Οι πελάτες αντί να πρέπει να διαχειρίζονται μακροσκελείς φόρμες στοιχείων και διαδικτυακούς λογαριασμούς σε διάφορες ιστοσελίδες, μπορούν να αγοράζουν προϊόντα από διάφορους εμπόρους με ένα απλό και γρήγορο τρόπο. Με την βοήθεια της Simpler, οι επιχειρηματίες μπορούν να προσφέρουν μία ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών, να αυξήσουν την πιστότητα των πελατών και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις και τα κέρδη τους.

Εξίσου σημαντικό είναι ότι η Simpler χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες κρυπτογράφησης για την προστασία των δεδομένων των πελατών, καθιστώντας την ως την πλέον ασφαλή και αξιόπιστη λύση. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι πληρωμές και οι προσωπικές πληροφορίες των πελατών παραμένουν ασφαλείς με προστασία απορρήτου.

Αυτή τη στιγμή η Simpler συνεργάζεται με περισσότερους από 90 εμπόρους σε Ελλάδα, Αγγλία και Ισπανία, μεταξύ των οποίων η GAP, NAK, Zakcret και Funky Buddha.

Για να δείτε πως θα μπορούσατε και εσείς να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών σας και να αυξήσετε το customer loyalty, κλείστε το demo σας με τη Simpler σήμερα και δείτε πως αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider