Wind: Αύξηση εσόδων και πελατών στο πρώτο τρίμηνο

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Wind: Αύξηση εσόδων και πελατών στο πρώτο τρίμηνο
Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες κινήθηκαν ανοδικά κατά 4,1% ετησίως, φτάνοντας τα 125,6 εκατ. ευρώ.

Με αύξηση εσόδων και πελατών έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του έτους για την Wind Ελλάς, με την εταιρεια να καταγράφει πλέον 17 συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης, από τις αρχές του 2016.

Περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών έδωσαν σύμφωνα με την Wind η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx).

Ειδικότερα όπως ανακοινώθηκε τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες κινήθηκαν ανοδικά κατά 4,1% ετησίως, φτάνοντας τα 125,6 εκατ. ευρώ ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA σημείωσε αύξηση κατά 1,9% ετησίως, στα € 32,3 εκατ.

Επιπλέον κατά 66% ετησίως αυξήθηκε η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής με το 85% να γίνεται μέσω δικτύου 4G, κατά 87% ετησίως ενισχύθηκε η βάση πελατών NGA - μόνο στο πρώτο τρίμηνο και εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού ενεργοποιήθηκαν 13.300 γραμμές NGA - ενώ κατά 3,1% ενισχύθηκαν οι πελάτες σταθερής φτάνοντας τις 638.500.

Δεδομένης της στρατηγικής για πακέτα προσφερόμενων υπηρεσιών που περιλαμβάνουν τηλεφωνία σταθερή και κινητή, internet και τηλεόραση, την οποία ακολουθούν πέρα από την Wind και οι άλλοι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 12,7% σε ετήσια βάση φτάνοτας τα 236.700.

Όσο για την WIND VISION αύξησε τους συνδρομητές της κατά 5.000 στο πρώτο τρίμηνο του έτους, αριθμώντας συνολικά 70.300 συνδρομητές στο τέλος Μαρτίου.

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε συνολικές επενδύσεις ύψους € 20,4 εκατ., το μεγαλύτερο μέρος των οποίων κατευθύνθηκε σε δίκτυα νέας γενιάς.

«Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πανδημία του COVID-19, αλλά και την εισαγωγή νέων τελών τερματισμού κινητής τηλεφωνίας τον Φεβρουάριο, η συνολική αύξηση εσόδων από υπηρεσίες της WIND παρέμεινε ισχυρή το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι θετικές τάσεις που αναφέρθηκαν το 2019 συνεχίστηκαν και τους πρώτους δύο μήνες του 2020. Η κύρια προτεραιότητά μας παραμένει η υγεία και ασφάλεια των ανθρώπων μας, καθώς και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών επικοινωνίας στους πελάτες μας, ειδικά σε αυτές τις συνθήκες που το αγαθό της επικοινωνίας είναι πολύτιμο. Ενώ ο ακριβής αντίκτυπος της πανδημίας παραμένει αβέβαιος, η ισχυρή λειτουργική και χρηματοοικονομική μας θέση μας επιτρέπουν να αντιμετωπίζουμε τις όποιες προκλήσεις με δύναμη και αισιοδοξία», σχολίασε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.

Στρατηγική εστίαση της WIND και για το 2020 αποτελεί η εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Η Εταιρεία παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στην υλοποίηση της αναπτυξιακής της στρατηγικής συνεχίζοντας να επενδύει ώστε οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider