Με στόχο να αναπτύξει εντός της επόμενης πενταετίας ένα δίκτυο 100 καταστημάτων και σε διάστημα δεκαετίας να έχει καταφέρει να αποκτήσει μερίδιο 50% από τα 2 δισ ευρώ που αποτιμάτε σήμερα η αγορά των μικρών της λιανικής σε όλη την Ελλάδα η ΑΒ Βασιλόπουλος, μπαίνει δυναμικά στη συγκεκριμένη αγορά αναπτύσσοντας  ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο «Το δικό σου» ABShop&Go.

Το μοντέλο αυτό καταστήματος το οποίο αφορά την μικρομεσαία επιχειρηματικότητα αναπτύσσεται μέσω franchise και η ΑΒ έχει σχεδιάσει αρχικά την ανάπτυξη μιας αλυσίδας τέτοιων καταστημάτων σε Αθήνα Πειραιά και Θεσσαλονίκης με επέκταση σε βάθος χρόνου και σε άλλες περιοχές. Ήδη πιλοτικά λειτουργούν 14 καταστήματα και όπως ανακοίνωσε χθες η διοίκηση της εταιρείας το νέο επιχειρηματικό μοντέλο δικαιόχρησης που προτείνει η εταιρεία αποτελεί εξέλιξη του ήδη δοκιμασμένου και επιτυχημένου μοντέλου της ABShop&Go.

«Στην ΑΒ Βασιλόπουλος υποστηρίζουμε έμπρακτα ότι μέσα από καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα, μπορεί να ενισχυθεί το ελληνικό επιχειρείν και να σμιλευτεί η επιχειρηματικότητα του αύριο. Κάθε μέρα κάνουμε σταθερά βήματα σε αυτή την κατεύθυνση, ώστε μέσα από επιχειρηματικά σχήματα που παρέχουν ασφάλεια και σταθερότητα, να προσφέρουμε διεξόδους σε κάθε νέο ή έμπειρο επιχειρηματία, δημιουργώντας κίνητρα για το νέο ξεκίνημα», δηλώνει ο Λεωνίδας Βρεττάκος COO της ΑΒ Βασιλόπουλος.

 'Εως 200 τ.μ και 5.000 κωδικούς προιόντων

Το «μικρότερο παιδί» της ΑΒ είναι ένα self service κατάστηµα, που χωροθετείται σε πυκνοκατοικηµένες περιοχές, σε σηµεία µε έντονη κινητικότητα (όπως σχολεία, δημόσιες υπηρεσίες , αφετηρίες λεωφορείων, σταθµούς Μετρό). Θα αναπτύσσεται σε χώρους πώλησης 120-200 τ.µ. σε ένα επίπεδο (ισόγειο), µε μικρό βοηθητικό χώρο 30-50 τ.µ. Σε αυτό οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν 3.000-5.000 κωδικούς ειδών της ΑΒ (επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας), ανάλογα µε το µμέγεθος του χώρου πώλησης. Θα ακολουθεί την εµπορική πολιτική των καταστηµάτων ΑΒ, θα συµµετέχει στο συνολικό προωθητικό πρόγραµµα της εταιρείας και θα λειτουργεί µε διευρυµένο ωράριο λειτουργίας καθηµερινά και την Κυριακή, σύµφωνα µε τη κείμενη νοµοθεσία.

Σύμφωνα με την Ζέτα Χειμωνίδου VP Marketing & Strategy Ελλάδος της εταιρείας το μοντέλο αυτό καινοτομεί «καθώς προσφέρει τη δυνατότητα με ένα μικρό κεφάλαιο στον ενδιαφερόμενο που θέλει να επενδύσει στο χώρο των σούπερ μάρκετ να ενταχθεί στο δίκτυο της ΑΒ παραμένοντας όμως ανεξάρτητος ως επιχειρηματίας». Μάλιστα για την ανάπτυξη ενός «Το δικό σου» ABShop&Go προσφέρεται από την ΑΒ στον ενδιαφερόμενο δικαιοδόχο επιδότηση για τον κινητό εξοπλισμό του καταστήματος αλλά και τις παρεμβάσεις διαμόρφωσης του χώρου που θα στεγάσει την επιχείρηση έως το 80% της αρχικής επένδυσης και έως του ποσού των 100.000 ευρώ. Η επιδότηση αυτή η οποία θα είναι άτοκη  θα μπορεί να αποπληρωθεί σε έως 120 δόσεις.

 Επενδύσεις 95 εκατ. ευρώ  εντός του 2018

Την ίδια ώρα επενδύσεις ύψους 95 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει ο στρατηγικός σχεδιασμός ΑΒ Βασιλόπουλος για το 2018 .Σε αυτές περιλαμβάνονται η δημιουργία 14 νέων εταιρικών καταστημάτων, 25 franchise καταστημάτων καθώς και η ανακαίνιση υφιστάμενων καθώς και ένας νέος αποθηκευτικός χώρος συνολικής επιφάνειας 40.000 τ.μ. για τον οποίο η εταιρεία βρίσκεται στο στάδιο  της αναζήτησης του σχετικού οικοπέδου.

Σύμφωνα με το κ. Βρεττάκος, η ΑΒ Βασιλόπουλος ενισχύει το δίκτυο καταστημάτων της επενδύοντας ετησίως περί τα 40 - 60 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία νέων και την ανακαίνιση υφιστάμενων.  Σήμερα το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα αριθμεί 414 (cash and carry, franchise και εταιρικά καταστήματα). Οσο για τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας τη χρονιά που πέρασε ο κύκλος εργασιών της ΑΒ υποχώρησε κατά 3%, στα 2,1 δισ. ευρώ από 2,17 δισ. ευρώ το 2016, ενώ η κερδοφορία ανήλθε στα 100 εκατ. ευρώ.

 Nα σημειωθεί ότι η πρώτη παρουσίαση του νέου μοντέλου franchise ΑΒ Shop&Go «Το δικό σου» στο ευρύ επιχειρηματικό κοινό θα γίνει στην Έκθεση ΚΕΜ Franchise& Business Opportunity, στο περίπτερο της ΑΒ Βασιλόπουλος όπου οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα δύο καινοτόμα σχήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος, για το ανανεωμένο ABShop&Go καθώς και για το AB Food Market, από εξειδικευμένους εκπροσώπους της εταιρείας.