Tην ελληνική zero sugar cola λανσάρει η εταιρεία Βίκος, η οποία θα βρίσκεται από αύριο και σταδιακά στα ράφια των ελληνικών σούπερ μάρκετ.

Όπως επεσήμανε ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της εταιρείας κατά τη διάρκεια διαδικτυακής παρουσίασης του νέου προϊόντος, προηγήθηκε από το τμήμα έρευνας μία προετοιμασία δύο ετών για το συγκριμένο προϊόν, σε μία κατηγορία cola στην οποία το 2020 συγκριτικά με το 2019 είχε ανάπτυξη 18% και σε σχέση με το 2016, αύξηση 57%. Αυτή τη στιγμή η κατηγορία zero sugar αποτελεί πλέον το 30% του συνόλου προϊόντων cola, δηλαδή ένας στους τρεις καταναλωτές που αγοράζει cola, επιλέγει χωρίς ζάχαρη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν η Βίκος αυτή τη στιγμή έχει μερίδιο αγοράς 4,2% στην cola. Συγκριτικά με τον leader της συγκεκριμένης αγοράς o κ. Σεπετάς ανέφερε ότι οι τιμές της είναι κατά μέσο όρο 20% φθηνότερες από το αντίστοιχο προϊόν, αναφέροντας ότι η εξάδα για παράδειγμα, πωλείται περίπου κατά περίπου 70-80 λεπτά φθηνότερα. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι πρόκειται για ένα premium ελληνική προϊόν που παράγεται από φυσικό μεταλλικό νερό από τα Ζαγοροχώρια το οποίο δεν επιδέχεται καμία επεξεργασία εκτιμάται ότι μπορεί να προσελκύσει τους Έλληνες καταναλωτές ώστε να προτιμήσουν το προϊόν.

Όσον αφορά τέλος στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού στην οποία δραστηριοποιείται κατεξοχήν η Bίκος, υπολογίζεται ότι το 2020 εν μέσω πανδημίας κινήθηκε σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος.