Μετά το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων την Τετάρτη, πολλές επιχειρήσεις προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να κρατήσουν όσο είναι δυνατό, κάποιους από τους πελάτες τους για το διάστημα θα ισχύσουν τα μέτρα, κυρίως μέσω των online καταστημάτων τους.

Ο πρόεδρος τους Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης, λέει στο insider.gr πως αρκετές επιχειρήσεις εκτιμούσαν ότι μέσω των διαδικτυακών καταστημάτων τους, θα μπορέσουν να καλύψουν μέρος του χαμένου τζίρου. Ωστόσο, όπως επισημαίνει, έως τώρα τουλάχιστον δεν φαίνεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο και οι online πωλήσεις δεν έχουν αυξηθεί καθώς οι καταναλωτές περιορίζονται στις απολύτως απαραίτητες αγορές και κυρίως σε τρόφιμα και είδη προσωπικής υγιεινής.

Δωρεάν μεταφορικά και προσφορές

Ήδη από τις προηγούμενες μέρες, τα καταστήματα ενημέρωναν με e-mail και με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους καταναλωτές σχετικά με τα μέτρα προστασίας που έχουν λάβει λόγω του κορονοϊού. Διευκρίνιζαν για παράδειγμα ότι το προσωπικού τους τηρεί τα όλα μέτρα προστασίας, τα προϊόντα απολυμαίνονται καθώς και ότι η διαδικασία παράδοσης γίνεται με τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης.

Τις τελευταίες μέρες επίσης, αυξάνονται οι επιχειρήσεις που ενημερώνουν τους πελάτες τους ότι δεν θα χρεώνουν έξοδα μεταφοράς στις παραγγελίες που θα γίνονται διαδικτυακά και μέσω τηλεφώνου εφόσον δεν λειτουργούν τα φυσικά τους καταστήματα.

Τέλος αρκετές επιχειρήσεις προχωρούν αυτή την περίοδο σε προσφορές και προωθητικές ενέργειες. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις επιλέγουν να διαφημίσουν προϊόντα χρήσιμα στους καταναλωτές για την παραμονή τους στο σπίτι. Από ηλεκτρικές συσκευές, μέχρι στρώματα, καναπέδες και έπιπλα για το μπαλκόνι.