Αλλάζει μετά τα νέα μέτρα της κυβέρνησης κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού, ο τρόπος με τον οποίο ψωνίζουν οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ, με τις επιχειρήσεις να προσαρμόζονται και εκείνες στα νέα δεδομένα.

Θετικά και προς την κατεύθυνση της της προστασίας τόσο των εργαζομένων, όσο και των καταναλωτών χαρακτηρίζουν πηγές κοντά στην εταιρεία Σκλαβενίτης, τα μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση. Στα θετικά των μέτρων είναι επίσης, όπως λένε οι ίδιες πηγές και η επέκταση των ωραρίων ανεφοδιασμού των καταστημάτων σε 24ωρη βάση και το γεγονός ότι επιτρέπεται η λειτουργία των hypermarkets που βρίσκονται σε εμπορικά κέντρα και έχουν ξεχωριστή είσοδο, καθώς διευκολύνει τον διαμοιρασμό του πληθυσμού σε περισσότερα σημεία.

Με βάση τα νέα μετρά επίσης, αποτρέπεται η είσοδος πολλών καταναλωτών ταυτόχρονα στο κατάστημα, ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός. Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, το πρώτο κατάστημα που ολοκλήρωσε το σχεδιασμό της υλοποίησης της ελεγχόμενης εισόδου καταναλωτών με το σύστημα των καρτών στην είσοδο ήταν αυτό του Σκλαβενίτη στην Χαλκηδόνα. Το σύστημα αυτό, επιτρέπει στην επιχείρηση να έχει ανά πάσα στιγμή εικόνα πόσοι καταναλωτές βρίσκονται μέσα στο κατάστημα.

Παράλληλα, η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, προκειμένου να εξασφαλιστεί επάρκεια αντισηπτικών ειδών για όλους τους καταναλωτές, έχει θέσει σε εφαρμογή το μέτρο για το όριο τριών αντισηπτικών τεμαχίων ανά καταναλωτή, το οποίο ελέγχεται στα ταμεία.

Πηγές της εταιρείας τονίζουν ότι  συνολικά υπάρχει επάρκεια σε προϊόντα, εκτός του οινοπνεύματος και των αντισηπτικών, καθώς και ότι η εταιρεία ανταποκρίνεται πλήρως στη ζήτηση των καταναλωτών.

Στο πλαίσιο των μέτρων που έχουν ληφθεί, όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει από την πρώτη ημέρα κρούσματος στην χώρα μας, υγρά αντισηπτικά για όλους τους εργαζομένους της, ώστε να μπορούν κάθε στιγμή να χρησιμοποιούν τον ενδεδειγμένο τρόπο απολύμανσης.

Επίσης όλοι οι εργαζόμενοι φορούν γάντια και μάλιστα έχει εξασφαλιστεί επάρκεια γαντιών για το σύνολο των ανθρώπων της εταιρείας. Όσον αφορά στις μάσκες και σύμφωνα με τις εισηγήσεις της επιστημονικής κοινότητας, όπως επισημαίνουν, δεν αποτελούν μορφή προστασίας και θα πρέπει η διαχείρισή τους να γίνεται υπεύθυνα και συνετά, ώστε να είναι διαθέσιμες εκεί που υπάρχει πραγματική ανάγκη. Επίσης όσοι εργαζόμενοι έχουν λάβει την άδεια ειδικού σκοπού, δεν επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία των καταστημάτων.

Η είσοδος στο online εμπόριο

Υπενθυμίζεται ότι η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης προχώρησε στις αρχές του έτους στην εξαγορά  της ηλεκτρονικής πλατφόρμας caremarket.gr από την εταιρεία YODA Α.Ε., κάτι που σηματοδοτεί την είσοδό της στο online εμπόριο.

Η caremarket.gr όπως είχε γίνει γνωστό με την ανακοίνωση της εξαγοράς, συνεχίζει να λειτουργεί απρόσκοπτα, ενώ οι χρήστες της πλατφόρμας ήδη έχουν αρχίσει να έχουν πρόσβαση σε προϊόντα της αλυσίδας.