Με μεγάλη καθυστέρηση θα φτάσουν τα ψώνια όσων καταναλωτών επιχείρησαν μέσα στο Σαββατοκύριακο να κάνουν παραγγελίες από online σούπερ μάρκετ, προσπαθώντας να αποφύγουν τις αγορές από φυσικά καταστήματα, λόγω κορονοϊού.

Στελέχη της αγοράς κάνουν λόγο για ραγδαία αύξηση των παραγγελιών τις τελευταίες μέρες με αποτέλεσμα, πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα να αδυνατούν να ανταποκριθούν άμεσα, σε τόσο μεγάλη ζήτηση.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τη Κυριακή το απόγευμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ δεν εμφανιζόταν στους χρήστες καμία διαθέσιμη ημερομηνία, καθώς το σύστημα ήταν προγραμματισμένο να εμφανίζει ημερομηνίες παράδοσης έως και μία εβδομάδα μετά και μέχρι τότε,  όλες είχαν καλυφθεί.

Αντίστοιχα στα σούπερ μάρκετ που λειτουργούν αποκλειστικά ηλεκτρονικά, χωρίς φυσικό κατάστημα η πρώτη διαθέσιμη ημερομηνία για τα παράδοση της παραγγελίας ήταν από 12 έως 15 μέρες.

Ενισχύουν το προσωπικό

Στελέχη της αγοράς επισημαίνουν ότι προσπαθούν τις τελευταίες μέρες να ενισχύσουν το προσωπικό τους ώστε να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση ενώ σχεδιάζουν την εξυπηρέτηση κατά προτεραιότητα των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού.

Σημειώνεται παράλληλα ότι αντίστοιχες υπηρεσίες με τα σούπερ μάρκετ εφαρμόζουν πλέον και αρκετά οπωροπωλεία, στα οποία μέχρι στιγμής τουλάχιστον, η αναμονή δεν είναι τόσο μεγάλη.