Μετά από 11 χρόνια και 19 δισ. δολάρια, η Meta εισάγει διαφημίσεις στο WhatsApp, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τη δημοφιλή εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης. Οι επιχειρήσεις θα μπορούν πλέον να προβάλλουν διαφημίσεις στο WhatsApp, που προτρέπουν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν μέσω των λειτουργιών ανταλλαγής μηνυμάτων της εφαρμογής.
Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται μόνο στους χρήστες στην καρτέλα "Updates" του WhatsApp, για να διαχωρίζονται οι προωθητικές ενέργειες από τις προσωπικές συνομιλίες των ανθρώπων. Επιπλέον, η Meta θα αρχίσει να δημιουργεί έσοδα από τα Channels μέσω διαφημίσεων και συνδρομών. Η εμφάνιση διαφημίσεων στο γνωστό app αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα στα Μαρκ Ζούκερκμπεργκ, να κάνει το WhatsApp «το επόμενο κεφάλαιο» στην ιστορία του κολοσσού του.
Η ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ των brands μας και καταναλωτών «θα πρέπει να είναι ο επόμενος πυλώνας της επιχείρησής μας», δήλωσε ο CEO της Meta στους αναλυτές τον Απρίλιο, προσθέτοντας ότι το WhatsApp έχει πλέον πάνω από 3 δισ. μηνιαίους χρήστες, συμπεριλαμβανομένων «περισσότερων από 100 εκατ. ανθρώπων στις ΗΠΑ π[ου αναπτύσσονται γρήγορα».
Από τότε που η Meta αγόρασε το WhatsApp το 2014, συνέχισε να αναπτύσσεται παγκοσμίως αλλά σε αντίθεση με το Facebook, το Instagram και πιο πρόσφατα το Threads, δεν είχε ποτέ διαφημίσεις. Οι συνιδρυτές του WhatsApp, Τζαν Κουμ και Μπράιαν Άκτον εξέφρασαν δημόσια την αντίθεσή τους για τον κλάδο της διαφήμισης και το δίδυμο αποχώρησε αφού φέρεται να συγκρούστηκε με στελέχη που ήταν πρόθυμα να εμπλουτίσουν την εφαρμογή με πρακτικές που απέφευγαν.