Πρόστιμο ρεκόρ 45 εκατ. ευρώ για για την προστασία των δεδομένων στη Γερμανία λόγω «κακόβουλης συμπεριφοράς» από τρίτους πωλητές δέχτηκε η Vodafone. «Εάν συμβαίνουν παραβιάσεις δεδομένων, αναλαμβάνουμε δράση με όλα τα μέσα που διαθέτουμε», διεμήνυσε η Σπρεχτ - Ριμενσνάιντερ. «Αυτό είναι το υψηλότερο πρόστιμο που έχει επιβάλει ποτέ η υπηρεσία μου» πρόσθεσε.
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι ενέργειες των συνεργαζόμενων εταιρειών που διαμεσολαβούν για συμβάσεις σε πελάτες της Vodafone οδήγησαν σε απάτη, συμπεριλαμβανομένων πλασματικών συμβάσεων ή αλλαγών όρων σε βάρος των πελατών, ανέφερε σε δήλωσή της η Λουίζα Σπρεχτ - Ριμενσνάιντερ, ομοσπονδιακή επίτροπος προστασίας δεδομένων της Γερμανίας.
Η «καμπάνα» χωρίζεται σε 2 σκέλη: Ένα μέρος 15 εκατ. ευρώ επιβλήθηκε επειδή η Vodafone δεν εξέτασε και δεν παρακολούθησε επαρκώς τους αντιπροσώπους πωλήσεων ως προς τη συμμόρφωση με την προστασία των δεδομένων. Ένα πρόστιμο 30 εκατ. ευρώ επιβλήθηκε για ελλείψεις ασφαλείας στην ηλεκτρονική ταυτοποίηση πελατών, οι οποίες επέτρεπαν σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα να έχουν πρόσβαση σε προφίλ eSIM. Η Vodafone συνεργάστηκε πλήρως, άλλαξε τις διαδικασίες της και ήδη κατέβαλε το πρόστιμο.