Με σημείο αναφοράς την καινοτομία, τη δυναμική ανάπτυξη και τη σημασία των συνεργασιών, η Wolt φιλοξένησε την Τρίτη 27 Μαΐου στην Αθήνα την εκδήλωση Discover! Retail Athens, αφιερωμένη στην εξέλιξη του quick commerce και του σύγχρονου λιανεμπορίου.
Στον μοντέρνο χώρο του Plexi Space, επαγγελματίες του retail, ανώτατα στελέχη της αγοράς και εκπρόσωποι κορυφαίων brands είχαν την ευκαιρία να αναλύσουν τις νέες ευκαιρίες που προσφέρουν η άμεση διανομή, η αξιοποίηση δεδομένων κατανάλωσης και τα εργαλεία ανάπτυξης της Wolt, σε ένα περιβάλλον όπου η ευκολία και η ταχύτητα αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες αγοραστικής επιλογής.

Οι θεματικές της εκδήλωσης ανέδειξαν, μεταξύ άλλων, το πώς η συνεργασία με τη Wolt μεταμορφώνει το retail, αξιοποιώντας δεδομένα και εργαλεία όπως τα Wolt Ads και Wolt Drive, και διευρύνοντας την ποικιλία προϊόντων και κατηγοριών λιανικής. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή μέσω γρήγορης παράδοσης, ευρείας διαθεσιμότητας και εξατομικευμένης επικοινωνίας. Τη διοργάνωση συντόνισε ο Σεραφείμ Παπαγεωργίου, Head of Retail & Wolt Drive, ο οποίος τόνισε τη σημασία του να δοκιμάζουν οι επιχειρήσεις καινοτόμες εμπορικές λύσεις και να κατανοούν σε βάθος τις εξελίξεις της αγοράς.
Κεντρικό ρόλο στην εκδήλωση είχε η παρουσίαση του Δημήτρη Καρέλου, Περιφερειακού Γενικού Διευθυντή της Wolt για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και Κεντρική Ασία, ο οποίος ανέδειξε τη σταθερά ανοδική πορεία της εταιρείας, εστιάζοντας στην ελληνική και κυπριακή αγορά. Από μια ομάδα μόλις 10 εργαζομένων το 2019, η Wolt απασχολεί σήμερα σχεδόν 1.000 άτομα σε Ελλάδα και Κύπρο, έχει παρουσία σε 70, συνολικά, πόλεις και συνεργάζεται με 16.500 επιχειρήσεις και 21.000 καταστήματα, εκ των οποίων πάνω από το ένα τέταρτο ανήκει στον τομέα του retail.

Παράλληλα, περισσότεροι από 14.500 συνεργάτες διανομείς παράγουν σήμερα εισόδημα μέσω της πλατφόρμας σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ συνολικά πάνω από 37.000 διανομείς έχουν συνεργαστεί με τη Wolt από την έναρξη της λειτουργίας της στις δύο χώρες. Η εντυπωσιακή αυτή ανάπτυξη αποτυπώνεται και στη μέση ετήσια αύξηση των χρηστών κατά 55%, ενώ το γεγονός ότι το 65% των χρηστών της Wolt δεν έχει ακόμη πραγματοποιήσει retail παραγγελία, αναδεικνύει σημαντικές ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης.
Παράλληλα, ο Imri Galai, VP EMEA Markets, ανοίγοντας την εκδήλωση, τόνισε το όραμα της Wolt να αναπτύσσει τεχνολογικές λύσεις που βελτιώνουν την εμπειρία των καταναλωτών και προσφέρουν ουσιαστικά οφέλη στους συνεργάτες. Υπογράμμισε πως η πλατφόρμα δημιουργεί νέες ευκαιρίες ανάπτυξης για τις εταιρείες, φέρνοντας παραγγελίες και νέους πελάτες μέσω καινοτόμων εργαλείων. Σήμερα, η Wolt δραστηριοποιείται σε 32 χώρες και περισσότερες από 1.000 πόλεις, με ένα δίκτυο που ξεπερνά τους 300.000 διανομείς, εστιάζοντας στην παροχή κορυφαίας εμπειρίας χρήστη και στη χρήση βιώσιμων μεθόδων παράδοσης.

Ο Δημήτρης Καρέλος δήλωσε σχετικά: «Το μέλλον του εμπορίου βασίζεται στην ενίσχυση συνεργασιών, την αξιοποίηση της τεχνολογίας και τη βαθιά κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών. Η εκδήλωση Discover! Retail Athens μας έδωσε την ευκαιρία να αναδείξουμε το στρατηγικό ρόλο της Wolt στο σύγχρονο λιανεμπόριο, αλλά και να επιβεβαιώσουμε τη δυναμική της Ελλάδας ως κέντρο καινοτομίας και ανάπτυξης. Όραμά μας είναι να προσφέρουμε χαρά, απλότητα και ευκαιρίες δημιουργίας εισοδήματος στις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, αποτελώντας ένα ψηφιακό πολυκατάστημα στην τσέπη του καταναλωτή και προσφέροντας του ό,τι χρειάζεται εύκολα, γρήγορα και αξιόπιστα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που αυτή η συνάντηση δημιούργησε έναν ουσιαστικό διάλογο για το μέλλον του retail και την εξέλιξη του δικτύου μας».
Η Wolt συνεχίζει να επενδύει σε λύσεις που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των κλάδων του retail και του quick commerce, ενισχύοντας τις σχέσεις της με τους συνεργάτες της και προσφέροντας μια εμπειρία αγορών που εξελίσσεται παράλληλα με τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.