Cosmote: Ξεκλειδώνει τις συνέργειες με την Telecom κι ενισχύει τις θυγατρικές

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Cosmote: Ξεκλειδώνει τις συνέργειες με την Telecom κι ενισχύει τις θυγατρικές
Τα σχέδια και οι συνέργειες της Cosmote - Telekom μετά το νέο MagentaONE. Η πορεία των payzy, Cosmote Insurance και ΒΟΧ και το αποτύπωμα τους στην αγορά.

Τη βεντάλια συνεργασιών που ξεκινά με την αφορμή της μετονομασίας της Cosmote σε Cosmote Telekom αρχίσει να ξεδιπλώνει ο ΟΤΕ, παρουσιάζοντας το πρώτο προϊόν που φέρει επίσημα το όνομα Magenta στην ελληνική αγορά. To Magenta One, που παρουσιάστηκε χθες αποτελεί, βέβαια, μόνο την αρχή, με τα στελέχη της επιχειρήσεις να δηλώνουν ότι θα ακολουθήσουν τόσο υπηρεσίες όσο και προϊόντα, τα οποία θα ενισχύσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας σε μια αγορά που ο ανταγωνισμός φουντώνει.

Τι προσφέρει το νέο MagentaONE

«Με το MagentaONE φέρνουμε μια νέα εποχή δυνατοτήτων στους πελάτες μας, συνδέοντας όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που έχουμε στο χαρτοφυλάκιό μας, και προσφέροντας ένα σχήμα από το οποίο όλοι κερδίζουν» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ σε εκδήλωση για τους δημοσιογράφους όπου παρουσιάστηκε η νέα υπηρεσία. Όπως εξήγησε, το MagentaONE αντικαθιστά το Cosmote ONE και φιλοδοξεί να αποτελέσει την ομπρέλα για οποιοδήποτε συνδυασμό προγράμματος σταθερής και κινητής, παρέχοντας εκπτώσεις και σημαντικά προνόμια σε όλους. Αυτό που χρειάζεται είναι οι καταναλωτές να συνδυάζουν ένα συμβόλαιο σταθερής κι ένα κινητό – είτε καρτοκινητό είτε με σύνδεση – και με την βοήθεια του app χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες να δημιουργήσουν το δικό τους MagentaONE σχήμα. Μπορούν να προσθέσουν δηλαδή όλες τις συνδέσεις της οικογένειάς τους ώστε να απολαμβάνουν εκπτώσεις τόσο στα συμβόλαια όσο και στις λοιπές θυγατρικές του ομίλου.

Όσον αφορά στα προνόμια που προσφέρει το νέο προϊόν, όπως διευκρίνισαν τα στελέχη του οργανισμού, όσοι δημιουργήσουν το Magenta One θα λάβουν 10% έκπτωση κάθε μήνα σε όλα τα συμβόλαια κινητού, ενώ θα έχουν κι επιπλέον 5% έκπτωση, σε περίπτωση που έχουν Family πακέτο, όταν δηλαδή συνδυάζονται 2 και πλέον συμβόλαια σε ένα ΑΦΜ. Στην περίπτωση που προσθέσουν καρτοκινητή θα έχουν έως και 10% επιπλέον αξία σε κάθε ανανέωση ή 1000 λεπτά ομιλίας δωρεάν προς όλα τα κινητά της οικογένειας MagentaONE. Επιπλέον έκπτωση 15% θα λάβουν και στον λογαριασμό του σταθερού τους, στην περίπτωση όμως που το συνδυάσουν με την Cosmote TV.

Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, με το MagentaONE οι καταναλωτές αποκτούν και την υπηρεσία Always OnLine η οποία προσφέρει συνεχή και αδιάλειπτη πρόσβαση στο internet στο σπίτι τους, ακόμα και αν υπάρξει διακοπή στη σταθερή σύνδεση. Το router συνδέεται αυτόματα στο δίκτυο της κινητής και συνεχίζει να παρέχει απρόσκοπτα internet σε όλες τις συνδεδεμένες συσκευές τους, ενώ απολαμβάνουν και έξτρα απεριόριστα data.

Ωστόσο το νέο MagentaONE δεν εξαντλείται στις υπηρεσίες αλλά συνδυάζεται και με όλα τα προϊόντα των θυγατρικών του ΟΤΕ (PayZy, Box, Cosmote Insurance, καταστήματα Germanos). Ειδικότερα, οι πελάτες που είναι ενταγμένοι στο MagentaONE μπορούν να επωφεληθούν από προσφορές που περιλαμβάνουν

  • κουπόνι 5€/μήνα για 12 μήνες για ενοικίαση ή αγορά ταινιών από το Movies Club της Cosmote TV
  • κουπόνια 5€ στο BOX σε συνεργαζόμενα καταστήματα για απεριόριστες παραγγελίες άνω των 20€
  • 2% payzy cashback στην πληρωμή λογαριασμών κινητής, σταθερής, TV &ανανέωσης υπολοίπου στα καρτοκινητά μέσα από το Cosmote App
  • προνομιακή ασφάλεια περιεχομένου κατοικίας αξίας 3.000€ στο Cosmote Insurance, μόνο με 12€/έτος
  • έκπτωση 10% σε SmartHome προϊόντα από τα καταστήματα Cosmote και ΓΕΡΜΑΝΟΣ και τα e-shop τους.

Το αποτύπωμα των θυγατρικών και οι συνέργειες

Το νέο προϊόν απευθύνεται αποκλειστικά σε καταναλωτές. Λίαν συντόμως, όμως, όπως εξήγησαν τα στελέχη του ΟΤΕ, αναμένεται να παρουσιαστεί κάτι αντίστοιχο και για επιχειρήσεις. Ο στόχος είναι δε να εκμεταλλευτούν ακόμα περισσότερο τις συνέργειες που δημιουργούνται μεταξύ της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας και των θυγατρικών της ώστε να προσφέρουν ένα σύνολο υπηρεσιών, διατηρώντας ή και αυξάνοντας τους μέχρι χθες αποκαλούμενους, double play ή triple play πελάτες, οι οποίοι αριθμούν περί το 70% της συνδρομητικής βάσης της σταθερής. Οι συνδυαστικές υπηρεσίες άλλωστε, όπως διευκρίνισε και ο επικεφαλής του Οργανισμού, Κώστας Νεμπής, κατά το πρόφατο conference call με τους αναλυτές, θα αποτελέσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της Cosmote Telekom έναντι του ανταγωνισμού που αυξάνει το τελευταίο διάστημα τόσο με τoν πρώτο εικονικό πάροχο κινητής, την Orizon, που δραστηριοποιήθηκε πρόσφατα όσο και την ΔΕΗ, που ετοιμάζεται να μπει δυνατά στο χώρο.

Την ίδια στιγμή βέβαια, χάρη στις προαναφερθείσες συνέργειες η Cosmote Telekom στρώνει το έδαφος και για την περαιτέρω ανάπτυξη των κάθετων δραστηριοτήτων τις οποίες έχει αναπτύξει ο Όμιλος OTE, και οι οποίες έχουν μέχρι σήμερα ικανοποιητική πορεία. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Γαβριηλίδης ερωτηθείς από το Insider, το payzy σήμερα έχει περισσότερους από 420 χιλιάδες πελάτες, με την πλειονότητα αυτών είναι ενεργοί και μάλιστα να εμφανίζουν υψηλή μέση δαπάνη στις συναλλαγές τους, αφού πληρώνουν από εκεί μηνιαίους λογαριασμούς συνδεδεμένους με τον ΟΤΕ.

Αντίστοιχα το ΒΟΧ δέχεται σε μηνιαία βάση περί τα 1,3 εκατ. παραγγελίες και έχει εντάξει στην πλατφόρμα του 13 χιλιάδες συνεργάτες. Το μερίδιό του στην αγορά της online παραγγελίας φαγητού το τοποθετεί στη δεύτερη θέση της αγοράς, μαζί με την Wolt, μετά φυσικά από τον πιο παλιό του χώρου Efood.

Τέλος το Cosmote Insurance έχει 110 χιλιάδες πελάτες και μεγαλώνει συνεχώς χάρη στην αγορά της ασφάλισης αυτοκινήτου. Η στόχευση για την συνέχεια είναι να δυναμώσει και η ασφάλιση της κατοικίας, η οποία όμως, κατά γενική ομολογία δεν είναι ενταγμένη στην φιλοσοφία του Έλληνα.

H επόμενη ημέρα της μετονομασίας

Σε κάθε περίπτωση βέβαια, το MagentaONE δίνει μια πρώτη γεύση από την επανατοποθέτηση που προσπαθεί να κάνει ο ΟΤΕ με την αφορμή και της μετονομασίας σε Cosmote Telekom, η οποία επιλέχθηκε αφενός για να ξεκλειδώσει συνέργειες με την μητρική εταιρεία και να φέρει νέα προϊόντα στην εγχώρια αγορά αλλά και για προσαρμοστεί ο ΟΤΕ στις επιταγές της νέας εποχής.

«Τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει το brand universe. Πλέον δεν ανταγωνιζόμαστε τις άλλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες αλλά εταιρείες όπως το Netflix, το Disney, το Spotify, θέτοντας τον πήχη της εμπειρίας του πελάτη πολύ ψηλά. Για να σταθούμε σε αυτό το περιβάλλον έπρεπε να αλλάξουμε, να συμβαδίσουμε με τα νέα δεδομένα και να αποκτήσουμε διεθνή αύρα. Έτσι αποφασίσαμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με το πιο δυνατό brand παγκοσμίως», ανέφερε σχετικά κατά την χθεσινή παρουσίαση ο κ. Γαβριηλίδης.

Σε αυτό το πλαίσιο τα στελέχη του οργανισμού δεν απέκλεισαν οι μελλοντικές συνέργειες να φέρουν στην Ελλάδα το TMobile, την κινητή, value for money, συσκευή της Telekom, νέα πακέτα για καταναλωτές κι επιχειρήσεις ακόμα και ειδικές χρεώσεις στο roaming με την Αμερική δεδομένης της δραστηριοποίησης και την ισχυρής θέσης που κατέχει η Telekom στην αμερικανική αγορά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Deutsche Telekom: Άλμα 43,5% στα καθαρά κέρδη το α' τρίμηνο - Στα 2,8 δισ. ευρώ

Νεμπής (ΟΤΕ): Προχωρά η διαδικασία πώλησης της Telekom Romania - Δεν μας τρομάζει ο ανταγωνισμός

Περί εξαγορών - Αντιπροτάσεις για το ρεύμα - Απλά εξαφανίστηκαν

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider